Pinkpop 2025

Nog 75 dagen tot Pinkpop!
pinkpop.nl/75-dagen-tot/

Happy Birthday GIF
Gaat opschieten nu zin in!! Maar eerst eind mei naar The Boss in Lille 🇫🇷 waar ik ook super veel zin in heb.

Ook benieuwd wanneer we kunnen gaan puzzelen. 😉

• Leuk
Waarderingen: Landgraver
En tijdschema zou fijn zijn, maar ik ben echt bang dat dat nog veel meer gezeur gaat opleveren.
Want dan spelen die paar bands die wel de moeite waard zijn: of tegelijk of op een te groot podium, of er speelt weer een half uur lang enkel een klote band op de main, of of of of of.

En tijdschema zou fijn zijn, maar ik ben echt bang dat dat nog veel meer gezeur gaat opleveren.
Want dan spelen die paar bands die wel de moeite waard zijn: of tegelijk of op een te groot podium, of er speelt weer een half uur lang enkel een klote band op de main, of of of of of.
inmiddels gaan we er van uit dat we eind deze week kunnen puzzelen...

...en of het gezeur gaat opleveren is een inkopper 🙈

Denk ik beetje vergezocht, maar volgens mij is het nog nooit voorgekomen dat vóór het festival start al bekend is hoeveel munten een shirt of hoedje kost.
zeker wel, het Pinkpop hoedje was laatste jaren altijd vooraf mee te bestellen met tickets (zelf ook elk jaar gedaan) en daarbij was in de beschijving normaal altijd te zien wat deze koste op het Pinkpop festivalterrein. voor 2024 was dat 5 munten of vooraf via reservering ook 18,50

Christus te paard wat een geld.
Die van afgelopen editie ook... of 5 munten bij de Amnesty stand (5x 3,70 idd ook 18,50)
2023 was 17,50, was toen ook 5 munten bij de Amnesty stand (3,50 x 5)

€18,50 voor een hoedje. 😮
Alle opbrengsten gaan naar Amnesty International, wat betekent dat je met je aankoop bijdraagt aan de strijd voor mensenrechten. (en je hebt het traditionele Pinkpop hoedje...)

inmiddels gaan we er van uit dat we eind deze week kunnen puzzelen...

...en of het gezeur gaat opleveren is een inkopper 🙈
Schone taak voor jou om die kritiek te pareren, toch?

Overigens vind ik 18,50 als het daadwerkelijk naar Amnesty gaat prima. De prijs voor één spa'tje rood vind ik schrijnender (maar dat is geen probleem alleen op Pinkpop).

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
wat wellicht helpt met puzzelen aan het tijdschema :

De openingstijden van het festivalterrein tijdens Pinkpop 2025 zijn als volgt:
Festivalterrein: Het terrein gaat elke dag om 11:00 uur open en sluit om 00:00 uur. Het programma begint iedere dag rond 12:00 uur. (onder voorbehoud)

zijn imo best een paar 'aanwijzingen' waardoor het lijkt dat Pinkpop in 2025 van de munten gaat afstappen:

- bij sanitair van de camping staat bij de faq voor de douches "tegen een kleine vergoeding (prijs wordt later bekend gemaakt)." daar stond afgelopen editie nog dat de douche 1 munt koste
- het wml waterzakje, hier staat in de faq "Je kunt hier ook een opvouwbaar Pinkpop-waterzakje kopen." waar afgelopen editie nog stond dat deze voor 1,5 munt verkrijgbaar was.
- er wordt in geen enkele faq gesproken over munten, waar vorige editie al heel vroeg op de site in de faq stond van de campings dat munten bij diverse kassa's verkrijgbaar waren.
- ook bij de oplaadservice en bij alphine gehoorbescherming in de faq op de site, geen woord over verkrijgbaar voor munten.
- het Amnesty hoedje op de ticketmaster site, spreekt enkel over kosten (18,50) en niet over 'voor 5 munten verkrijgbaar bij de Amnesty stand'
- reduceren van plastics pinkpop.nl/duurzaamheid/
- het partnerschap van MOJO/Rabobank in het kader van cashless events
- inclusief sponsering Rabobank op Down the Rabbit Hole en Pinkpop als cashless partner (bij DTRH staat het al op de site bij + Wat is de muntprijs?)

• Leuk
zijn imo best een paar 'aanwijzingen' waardoor het lijkt dat Pinkpop in 2025 van de munten gaat afstappen:

- bij sanitair van de camping staat bij de faq voor de douches "tegen een kleine vergoeding (prijs wordt later bekend gemaakt)." daar stond afgelopen editie nog dat de douche 1 munt koste
- het wml waterzakje, hier staat in de faq "Je kunt hier ook een opvouwbaar Pinkpop-waterzakje kopen." waar afgelopen editie nog stond dat deze voor 1,5 munt verkrijgbaar was.
- er wordt in geen enkele faq gesproken over munten, waar vorige editie al heel vroeg op de site in de faq stond van de campings dat munten bij diverse kassa's verkrijgbaar waren.
- ook bij de oplaadservice en bij alphine gehoorbescherming in de faq op de site, geen woord over verkrijgbaar voor munten.
- het Amnesty hoedje op de ticketmaster site, spreekt enkel over kosten (18,50) en niet over 'voor 5 munten verkrijgbaar bij de Amnesty stand'
- reduceren van plastics pinkpop.nl/duurzaamheid/
- het partnerschap van MOJO/Rabobank in het kader van cashless events
- inclusief sponsering Rabobank op Down the Rabbit Hole en Pinkpop als cashless partner (bij DTRH staat het al op de site bij + Wat is de muntprijs?)
Zou mij in die zin ook niet verbazen als MOJO al hun grote festivals in hetzelfde jaar omzet naar cashless. Ik zou er niet op rekenen dat je met munten kan betalen inderdaad.

• Leuk

Users who are viewing this thread