Pinkpop 2025

Neem toch aan dat buro PP toch ook dit forum volgt, wat er leeft en speelt.Of zit ik er helemaal naast ??.
Die zullen niet elke week een meeting inplannen om met z'n allen even door het forum heen te spitten om te kijken wat men hier er allemaal wel van vindt. Maar er zijn vast wel wat mensen daar die een beetje bijhouden wat er over het festival wordt gezegd op plekken

• Haha
Waarderingen: Royke
Die zullen niet elke week een meeting inplannen om met z'n allen even door het forum heen te spitten om te kijken wat men hier er allemaal wel van vindt. Maar er zijn vast wel wat mensen daar die een beetje bijhouden wat er over het festival wordt gezegd op plekken
300 paginas aan meningen lijkt mij misschien wel de beste manier om te kijken wat er speelt in de Festivalcommunity

Nu hebben ze gister een vraag in hun stories gezet, met daarbij de vraag: Heb jij nog een vraag voor het Pinkpop Team?

Zouden ze dit gedaan hebben zodat ze de vraag krijgen: Wanneer komt het tijdschema? En ze hierop direct kunnen inspelen.
Die vraag hebben ze, kan ik bevestigen, sowieso 1 keer ontvangen ;)

...en de vraag of 2025 Pinkpop met munten of cashless is?

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
Ze zullen vast iemand hebben voor webcare en daar zal dit forum ook wel mee worden genomen. Of het representatief is, vraag ik me af.

Als het cashless was geweest zou dit allang zijn gecommuniceerd. Als ik dan even naar graspop en werchter kijk. Die hebben hun coins al een tijdje in de verkoop. En ik gok dat als pinkpop dezelfde stap gaat maken dat dan ook vroeg in de verkoop zal doen.

Die zullen zich niet echt iets aantrekken van 30 personen op een forum lijkt me.

• Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful
Als het cashless was geweest zou dit allang zijn gecommuniceerd. Als ik dan even naar graspop en werchter kijk. Die hebben hun coins al een tijdje in de verkoop. En ik gok dat als pinkpop dezelfde stap gaat maken dat dan ook vroeg in de verkoop zal doen.
Pinkpop heeft "coins" of munten nooit in een voorverkoop gehad

...en als het cashless wordt, verwacht ik ook geen 'coins' systeem

Laatst bewerkt:
Nu hebben ze gister een vraag in hun stories gezet, met daarbij de vraag: Heb jij nog een vraag voor het Pinkpop Team?

Zouden ze dit gedaan hebben zodat ze de vraag krijgen: Wanneer komt het tijdschema? En ze hierop direct kunnen inspelen.
Inderdaad wel slimme sociale media zet. Gewoon beantwoorden wat je sowieso al ging vertellen.

Ik zit ook met smart op het tijdschema te wachten. Als ik dit voorstel voor de zondag bekijk, breekt bij mij gelijk de paniek al uit. Kiezen tussen Kaiser Chiefs en Mackenzy Mackay & Biffy en Elephant is een no-go! En eigenlijk wil ik Boxer Rebellion en Hannah Mae ook beiden zien. En ook Korn, Muse (dat moet lukken), Dean Lewis, Krezip en Purple Disco Machine. Kunnen ze de zondag niet om 10. 00 uur al laten beginnen ;-)?

Matt Hansen gaat natuurlijk nooit de tent afsluiten. Maar wie dan wel op zaterdag? Iets wat tegenover Faithless komt te staan. Adam Lambert? Cypress Hill?

Matt Hansen gaat natuurlijk nooit de tent afsluiten. Maar wie dan wel op zaterdag? Iets wat tegenover Faithless komt te staan. Adam Lambert? Cypress Hill?
Adam Lambert en Cypress Hill zijn toch namen voor Main en Noord?
Zie eerder The Academic of Amyl and The Sniffers de tent afsluiten

nou dan zeker 2 keer... :cool: Maar las ergens dat iemand had gezegd dat het 7/4 nog 100 dagen is? dus zou mij niks verbazen als het tijdschema dan komt

edit: o wacht... donderdag is het nog 70 dagen... dus misschien dan? mag uiteraard ook eerder 🙃

Muse op hellfest met een set van anderhalf uur dus zou me niet verbazen als dat op pinkpop ook zo zal zijn
...en verwacht een stevige set van Muse op Pinkpop tussen die paar rock/metal festivals

42b71fa4a0462f52c8da20bc3a3670be.gif

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread