Pinkpop 2025

Bloc Party met de Silent Alarm tour nu ook aangekondigd op FIB Benicassim (Spanje), gaan dus ook EU festivals doen komend jaar.
Zou een toffe naam zijn voor overdag (uurtje of 15?)
Met Kaiser Chiefs plays Employment hebben ze natuurlijk wel al zo'n boeking.

Mijn op een na mooiste combi in een tent was Biffy Clyro + Bloc Party. Kom dus maar door naar de Pinkpop-zondag!

Voor wie nieuwsgierig is geworden: de mooiste combi was Devin Townsend met erna Opeth.

Mijn op een na mooiste combi in een tent was Biffy Clyro + Bloc Party. Kom dus maar door naar de Pinkpop-zondag!

Voor wie nieuwsgierig is geworden: de mooiste combi was Devin Townsend met erna Opeth.
In tivoli destijds? Daar heb ik die combi gezien namelijk. Bloc Party met Biffy Clyro in voorprogramma.

Het zou overigens ook kunnen dat Deftones er op vrijdag tussen duikt... Overigens vreemd dat ze Hurricane op vrijdag op hun eigen site hebben staan en ze op zaterdag op Hurricane staan, Southside staat wel correct op zondag.

... ik ben ook nog benieuwd naar de EU tourdata van Disturbed, die missen voorlopig nog, zie ik ook wel Pinkpop aandoen
Nah disturbed heeft al een aantal keer op rij geannuleerd, zou ze nu ook niet zo snel verwachten. Niet verbaasd als het wel zo zou zijn, al zal ik ze nu 2025 niet snel verwachten in elk geval niet op pp.

Hoop persoonlijk nog heel erg op Djo.
Hij staat op Hurricane als het goed is? Hoe schatten jullie kansen voor zijn eventuele komst in?

Hoop persoonlijk nog heel erg op Djo.
Hij staat op Hurricane als het goed is? Hoe schatten jullie kansen voor zijn eventuele komst in?
We delen al 5 acts met Hurricane, dus de kans is aanwezig. Ik ken het eigenlijk niet. Ga gelijk even luisteren op Spotify.

• Leuk
Waarderingen: Nelis

Users who are viewing this thread