Pinkpop 2025

@jimmywe

Ik weet dat je niet alwetende bent.
Maar verwacht je Noah Kahan nog op Pinkpop als subheadliner? Bij Werchter staat hij bij de Olivia Rodrigo dag.

Ik heb twee keer misgegrepen voor concertickets en wil hem heel graag zien. Dus dilemma

Pinkpop boekt de laatste jaren vaak opkomende artiesten die ook wel bekend zijn vanwege die ene tik tok hit. Ik zie Djo wel naar Pinkpop komen. Inkoppertje denk ik.

Sowieso een erg sterk onder programma daar dit jaar bij Hurricane vind ik zelf. Sam Fender staat er opvallend laag.
Hoop persoonlijk nog heel erg op Djo.
Hij staat op Hurricane als het goed is? Hoe schatten jullie kansen voor zijn eventuele komst in?

• Leuk
Waarderingen: Nelis
Iets wat ik nog wil benoemen, wat ik goed vind aan deze lineup, de mix tussen pop en rock.
Maar, ook het grote aantal first-time Pinkpop acts in de eerste worp, van de 28 staan 18 acts voor de eerst maal op Pinkpop! Waaronder 2 van de headliners.
2 act een 2e keer,
2 acts een 3e keer (waaronder Joost 3e keer in 4 jaar),
3 acts een 4e keer,
2 acts een 6e keer,
1 acts een 7e keer.
Van de 28 zijn voorlopig slechts 5 NL acts en 1 Belgiƫ/Benelux
(opvallend is de zondag een dag voor oudgedienden momenteel, met minste first timers)

vrijdag
Justin Timberlake (1e)
Oscar and the Wolf (3e)
Weezer (1e)
Bad Nerves (1e)
Confidence Man (2e)
Flogging Molly (4e)
Kid Kapichi (1e)
Mika (2e)
Personal Trainer (1e)
Shaboozey (1e)
Janet Livv (1e)

zaterdag
Olivia Rodrigo (1e)
The Last Dinner Party (1e)
Mark Ambor (1e)
Joost (3e)
Amyl and the Sniffers (1e)
Claude (1e)
Cypress Hill (1e)
HARDY (1e)
Soft Play (1e)

zondag
Muse (6e)
Korn (4e)
girl in red (1e)
Biffy Clyro (4e)
Kaiser Chiefs (6e)
Krezip (7e)
Purple Disco Machine (1e)
The Warning (1e)

Laatst bewerkt:
@jimmywe

Ik weet dat je niet alwetende bent.
Maar verwacht je Noah Kahan nog op Pinkpop als subheadliner? Bij Werchter staat hij bij de Olivia Rodrigo dag.

Ik heb twee keer misgegrepen voor concertickets en wil hem heel graag zien. Dus dilemma
Even wachten op morgen. Als DTRH hem bekend maakt zal hij Pinkpop geheid niet aandoen

Zullen we proberen het hier gezellig te houden door te speculeren over welke artiesten er staan? Er is altijd kruisbestuiving tussen RW en PP. Dat ga je gewoon niet voorkomen en zal altijd in beide topics beide kanten op benoemd worden. Artiesten die op RW staan kunnen op PP staan en artiesten die op PP staan kunnen op RW staan. In dit geval was het iemand die twijfelde tussen PP en RW. Laat de persoon lekker delen dat die voor RW gekozen heeft ipv PP. Als sfeerbeheer vind dat iets ergens niet thuis hoort dan zullen we dat verplaatsten en de user dat laten weten.
Mee eens, ik ga trouwens naar al die vergelijkingen hier mezelf maar eens wagen aan een warenonderzoek betreffende dit onderwerp. Dagkaart zondag PP en donderdag RW in de pocketšŸ¤˜šŸ»šŸ¤˜šŸ»

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Royke en Koekdoos
Mee eens, ik ga trouwens naar al die vergelijkingen hier mezelf maar eens wagen aan een warenonderzoek betreffende dit onderwerp. Dagkaart zondag PP en donderdag RW in de pocketšŸ¤˜šŸ»šŸ¤˜šŸ»

Nu nog een dagkaart Graspop erbij, en dan is het helemaal feest!!

Of maak er een dagkaart-festivalseizoen van, Bospop, DTRH, BKS erbij

• Leuk
Waarderingen: bootje76
Iets wat ik nog wil benoemen, wat ik goed vind aan deze lineup, de mix tussen pop en rock.
Maar, ook het grote aantal first-time Pinkpop acts in de eerste worp, van de 28 staan 19 acts voor de eerst maal op Pinkpop! Waaronder 2 van de headliners.
1 act een 2e keer,
3 acts een 4e keer,
2 acts een 6e keer,
1 acts een 7e keer.
(opvallend is de zondag een dag voor oudgedienden momenteel, met minste first timers)

vrijdag
Justin Timberlake (1e)
Oscar and the Wolf (3e)
Weezer (1e)
Bad Nerves (1e)
Confidence Man (1e)
Flogging Molly (4e)
Kid Kapichi (1e)
Mika (2e)
Personal Trainer (1e)
Shaboozey (1e)
Janet Livv (1e)

zaterdag
Olivia Rodrigo (1e)
Mark Ambor (1e)
Joost (3e)
Claude (1e)
Cypress Hill (1e)
HARDY (1e)
Soft Play (1e)

zondag
Muse (6e)
Korn (4e)
girl in red (1e)
Biffy Clyro (4e)
Kaiser Chiefs (6e)
Krezip (7e)
The Warning (1e)
Mooi lijstje weer @DennisvdBr ! Ik moet zeggen veel bands kon ik niet (van de 1st Timers...) maar heb spotify er even op na geluisterd en met deze 28 namen ben ik al meer dan tevreden. Als dit het zou zijn zou ik me al prima vermaken.

Ik ben heel erg benieuwd wat er nog bij gaat komen. Zou er nog een nieuwe worp namen komen dit jaar?

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Mooi lijstje weer @DennisvdBr ! Ik moet zeggen veel bands kon ik niet (van de 1st Timers...) maar heb spotify er even op na geluisterd en met deze 28 namen ben ik al meer dan tevreden. Als dit het zou zijn zou ik me al prima vermaken.

Ik ben heel erg benieuwd wat er nog bij gaat komen. Zou er nog een nieuwe worp namen komen dit jaar?
ja de Spotify lijst doet het bij mij ook heel goed! na een week zijn het nog altijd Joost en Confindence Man die geskipt blijven...

volgens mij kwamen er nog 40 namen bij, waaronder 15 voor Stage 4 (er staan er nu dus 6 al in de lineup voor Stage 4).
afgelopen editie kwamen eind januari de volgende worp.
de lineup was compleet en bekendmaking tijdschema begin maart (muv de laatste toevoeging van Joost in mei)

• Leuk
Waarderingen: rednasnamsob
Nu nog een dagkaart Graspop erbij, en dan is het helemaal feest!!

Of maak er een dagkaart-festivalseizoen van, Bospop, DTRH, BKS erbij
Ik zat aan Jera te denken, BFMV hebben we nog op ons lijstje staan. Eerst maar weer eens een salarisuitbetaling afwachtenšŸ˜‚

Maar, ook het grote aantal first-time Pinkpop acts in de eerste worp, van de 28 staan 19 acts voor de eerst maal op Pinkpop! Waaronder 2 van de headliners.
1 act een 2e keer,
3 acts een 4e keer,
2 acts een 6e keer,
1 acts een 7e keer.

vrijdag
Justin Timberlake (1e)
Oscar and the Wolf (3e)
Weezer (1e)
Bad Nerves (1e)
Confidence Man (1e)
Flogging Molly (4e)
Kid Kapichi (1e)
Mika (2e)
Personal Trainer (1e)
Shaboozey (1e)
Janet Livv (1e)

zaterdag
Olivia Rodrigo (1e)
Mark Ambor (1e)
Joost (3e)
Claude (1e)
Cypress Hill (1e)
HARDY (1e)
Soft Play (1e)

zondag
Muse (6e)
Korn (4e)
girl in red (1e)
Biffy Clyro (4e)
Kaiser Chiefs (6e)
Krezip (7e)
The Warning (1e)
mooi lijstje! Confidence man stond er wel al in 2019

• Wow
Waarderingen: DennisvdBr
Sam fender naar dtrh, jammer geen pinkpop dus šŸ„¹. En jammer dat je voor dtrh alleen weekend tickets kan kopen.
Had hem graag op pinkpop gezien dan had ik direct een ticket gekocht

• Verdrietig
Waarderingen: Maria en JohndeBever
Sam fender naar dtrh, jammer geen pinkpop dus šŸ„¹. En jammer dat je voor dtrh alleen weekend tickets kan kopen.
Had hem graag op pinkpop gezien dan had ik direct een ticket gekocht
Is het dan helemaal uitgesloten voor Pinkpop? Daar baal ik van :-(

Is het dan helemaal uitgesloten voor Pinkpop? Daar baal ik van :-(
De bovenste paar rijen zijn normaal gesproken uitgesloten (Sam Fender, Massive Attack, Iggy Pop etc.)
Daaronder is er kans op overlap, zoals nu met Amyl and the Sniffers, maar meestal is dit erg beperkt voor buitenlandse namen.

Users who are viewing this thread