Pinkpop 2025

Ben dan nog erg benieuwd waar dit, voordat de line up bekend werd gemaakt, op gebaseerd is?
Money-Laundering Water GIF by Feliks Tomasz Konczakowski

Toch wel een paar DTR namen die ik graag zou willen zien. Iggy Pop, Fat Dog, Beth Gibbons zijn mooie namen.
Massive Attack helemaal, maar ik snap dat die er eigenlijk net tussenin valt.

Hopelijk pakt Epica naast Graspop ook een Limburgse 'thuiswedstrijd' op Pinkpop 2025?
Dat heb ik met Lagwagon.... Maar staan 20 en 21 juni op Hurricane/Southside Festival, dus dat zal 'm helaas weer niet worden... staan de 26e ook op Jera... misschien toch ook daar maar eens kijken

Het wordt hier een beetje stil dus tijd om wat voer te hebben (ja het is rustig op mijn werk;)):

Ik heb even gekeken naar wat er redelijk vaak gedraaid wordt op de radio's (3fm) en/of (imo) passende artiesten die nog niks hebben staan.
Op de poster van dit jaar stonden 4 grote namen per dag onder de headliner, afgaande op hoe het nu op de website staat afgebeeld verwacht ik er nog 4:
Vampire Weekend
Noah Kahan
Benson Boone

En natuurlijk Teddy Swims

Qua NL invulling verwacht ik nog:
Ronde
Anna-Rose Clayton
The Indien
Bente

Hoe realistisch vinden jullie dit? En wie verwachten jullie nog bij het volgende pakketje?
*Verwachting gebaseerd op pure speculatie, geen bevestigingen

Als Vampire Weekend tourt denk ik dat die naar BKS/DTRH/LL gaan. Is wat mij betreft een betere match met het publiek en staan daar op een deftigere plek.
Benson Boone/Teddy Swims zijn wel echt Pinkpop acts pur sang ja. En Noah Kahan zou er ook prima staan.

• Leuk
Waarderingen: JohndeBever
Melissa Etheridge staat op de zaterdag in Grolloo en heeft vrijdag en zondag ruimte in haar tourschema.
Verder hoop ik op Ist Ist, New Order en mischien een package deal van Myles Kennedy en Cardinal Black, die samen toeren.

Ook dit is pure speculatie en ik weet niet of e.e.a. haalbaar is.

Wat Nederlandse namen betreft : Epica, Within temptation en the Dawn Brothers.

Bij BST Hyde Park concerts zijn er een paar (Zach Bryan en ELO) volledig uitverkocht. De concerten van Olivia Rodrigo en Noah Kanan hebben enkel nog premium (hospitality) tickets beschikbaar.
Zou ELO nog een naam kunnen zijn voor Pinkpop en/of RW?

Users who are viewing this thread