Pinkpop 2025

Eerst eens kijken wat de line up gaat zijn. Anders moeten we het eens dringend gaan hebben over een prijsverlaging.

Welke stage gaan we Last Dinner Party zien, s middags op Zuid of Noord...
Denk dat we ze met potlood kunnen noteren voor de Rodrigo dag

Voorlopig alleen Aziƫ en Usa, maar UK en Europe stay tuned staat er!

• Geweldig
Waarderingen: Tinus101

Voorlopig alleen Aziƫ en Usa, maar UK en Europe stay tuned staat er!
Hypeee!

Ik sta eigenlijk nergens meer van te kijken. Volgens mij is PP toch echt bijna het laatste festival van naam in Europa wat nog naar buiten moet komen..
Graspop heeft volgens mij ook nog niets los gelaten, zou er een headliner worden gedeeld met hun waarmee iets is misgelopen?

Graspop heeft volgens mij ook nog niets los gelaten, zou er een headliner worden gedeeld met hun waarmee iets is misgelopen?

Kan me geen naam voorstellen uit de geruchtenmolen van Graspop die Pinkpop nog kan headlinenā€¦ Korn, Slipknot en Within Temptation zie ik PP niet headlinen, en Iron Maiden heeft alleen ruimte voor Ć©Ć©n van de twee

Welke stage gaan we Last Dinner Party zien, s middags op Zuid of Noord...
Denk dat we ze met potlood kunnen noteren voor de Rodrigo dag
Ik reken eigenlijk al niet meer op dat soort namen voor Pinkpop, da's echt een afslag teveel naar links.

Dames en heren eerst maar eens afwachten waar Pinkpop meekomt. Zal nu toch echt niet lang meer duren. Ok, het ziet er nog niet erg rooskleurig uit, maar wellicht kunnen ze toch verrassen. Zoals destijds in 2014 met The Rolling Stones die ze vrij exclusief als festival act hadden (ja ik weet niet als enige festival). Zeg niet dat zoiets dit jaar weer gebeurd, maar toch is Pinkpop ook weer enigzins onvoorspelbaar.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread