Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
als het dat is, dan hebben ze de contacten vanaf eind 2023 warm gehouden voordat Muse de stekker uit de 2024 tour trok
dan heeft Mojo dat toch goed bijgehouden imo...
Als Rodrigo of Nick Cave een paar Ziggo's vult, dan vinden we dat net een goede reden om ze te boeken op het festival het jaar erna (want: populair), maar wanneer Timberake er een paar vult, zou dat een belemmering zijn? Veel mensen zullen denken: 'oh leuk Justin, die was leuk in de Ziggo, gaan we?'
Dat geldt toch voor alle grotere Nederlandse festivals? Dauwpop en Jera zijn met namen gekomen, maar behalve bij PP blijft het ook bij DTRH, LL en BKS (op de leak van Wilco na) heel stil.
Benieuwd welke van die 4 als eerste met namen gaan komen.
Als Rodrigo of Nick Cave een paar Ziggo's vult, dan vinden we dat net een goede reden om ze te boeken op het festival het jaar erna (want: populair), maar wanneer Timberake er een paar vult, zou dat een belemmering zijn? Veel mensen zullen denken: 'oh leuk Justin, die was leuk in de Ziggo, gaan we?'
Rodrigo en Cave komen iig nog met goed nieuw werk. Bij een Robbie Williams of een andere wat belegen popnaam zullen we na drie succesvolle Ziggo's ook niet meteen hopen dat die een jaar later op een festival staat.
We zullen zien, ik verwacht dat de Timberlake behoefte inmiddels wel gevuld zal zijn.
Rodrigo en Cave komen iig nog met goed nieuw werk. Bij een Robbie Williams of een andere wat belegen popnaam zullen we na drie succesvolle Ziggo's ook niet meteen hopen dat die een jaar later op een festival staat.
We zullen zien, ik verwacht dat de Timberlake behoefte inmiddels wel gevuld zal zijn.
Straks hebben ze een mega goed onderlaag. De reden dat ik dit jaar ging waren niet headliners maar alles er omheen. Zijn meer mensen die dat doen? Want het lijkt echt als of de headliner heilig is.
Straks hebben ze een mega goed onderlaag. De reden dat ik dit jaar ging waren niet headliners maar alles er omheen. Zijn meer mensen die dat doen? Want het lijkt echt als of de headliner heilig is.
Op Pinkpop zullen er wel minder mensen zijn die niet voor de headliners komen, aangezien de dag al klaar is rond 10 uur als de headliner niet je ding is. Het is één van de weinige festivals die geen act tijdens de headliners neerzet. Hopelijk zijn ze daar nu definitief van afgestapt met John Coffey als uitprobeersel afgelopen jaar, maar dat was nog steeds maar 1 van de 3 dagen. Blijft bizar dat dat niet gewoon iedere dag kan.