Pinkpop 2025

Bedankje had toch op zijn plaats geweest?
Ik dik alles aan in het extreme, maar ik krijg toch langzaam aan het gevoel dat er best iets aan het rommelen kan zijn! Insiders hier kwamen met data voor aankondigingen (wat er van waar mag zijn) tot nu toe nog niks.
Niks op de socials, ja de carnavalspins die nog in de kast lagen.
Wellicht waren het geen insiders? En ja er zal vast iets meer aan de hand zijn geweest.

Gok ook dat er momenteel meer aan de hand is. Degene die vertelde dat in oktober de eerste namen kwamen en kaartverkoop zou starten neem ik zeer serieus. Ben bang dat we weer een soort zelfde jaar als dit jaar gaan krijgen...
Dat het niet best gaat zijn dat lijkt mij inmiddels wel duidelijk. Al hoop ik dat het niet zo is! De vraag is dan meer waarom ze er twee jaar op rij een zooitje van weten te maken? Wellicht kan degene die jouw van informatie voorziet daar ook antwoord op geven?

Dat het niet best gaat zijn dat lijkt mij inmiddels wel duidelijk. Al hoop ik dat het niet zo is! De vraag is dan meer waarom ze er twee jaar op rij een zooitje van weten te maken? Wellicht kan degene die jouw van informatie voorziet daar ook antwoord op geven?
Mijn gok is dat foo fighters origineel geboekt was en deze weg gevallen zijn. Waardoor andere headline acts op andere plekken ( zalen of festivals ) geboekt zijn. Waardoor pinkpop nu met een C keuze overblijft. Of daar een vertrek van Niek aan mee werkt durf ik niet te zeggen. Maar dat er gerommel is lijkt me duidelijk..

Mijn gok is dat foo fighters origineel geboekt was en deze weg gevallen zijn. Waardoor andere headline acts op andere plekken ( zalen of festivals ) geboekt zijn. Waardoor pinkpop nu met een C keuze overblijft. Of daar een vertrek van Niek aan mee werkt durf ik niet te zeggen. Maar dat er gerommel is lijkt me duidelijk..
Toen jij er mee kwam dat er namen bekend zouden worden gemaakt, was het FF verhaal al achter de rug.. dus zou het dan weer om een ander gaan?
Of is het de vraag vanuit BuroPP en plaatst Mojo ze toch weer ergens anders!
En zoeken ze juist naar artiesten die geen gelderdome gevuld krijgen, maar wel een megaland in combinatie met een aantal andere acts (althans dat is de hoop)

Laatst bewerkt:
Ik zou graag bij Pinkpop solliciteren naar een marketing baantje, heeft niemand daar dan ook maar enig idee van hoe je mensen enthousiasmeert voor je festival?
Ik denk dat je beter kan gaan solliciteren voor een baantje bij bureau PP en/of Mojo als boeker, wie weet krijgen we dan een betere line-up ;).

Ik lees al een tijdje mee en ook ik vind het nogal jammer dat de huidige grote acts die wel touren gewoon niet geboekt zijn voor op Pinkpop. Als ik zie wat de prijs is voor een ticket terwijl de line-up niet echt de moeite waard is om zoveel uit te geven (al kan ik zeker ook wel van de kleinere bands genieten), zou ik zo naar een ander festival eens willen. Maar ja, het is dichtbij, krijg nooit iemand mee naar een festival of concert dus moet het alleen doen en houd absoluut niet van kamperen, zeker niet als ik mijn spullen ook nog eens open en bloot achter moet laten. Met als resultaat dat ik het bij PP houd, mede ook omdat ik dan gewoon thuis kan overnachten

Vind het ook wel een beetje raar dat PP altijd de grote acts 'misloopt', al begin ik het vermoede te krijgen dat Mojo geen zak om PP geeft en het festival gewoon aan het einde begint te raken. Best wel jammer dat Mojo bepaalt wat er op Pinkpop komt en niet bureau Pinkpop zelf.🤔

Pinkpop zal toch niet zo achterlijk zijn dat ze niet de Black Friday/eindejaarsuitkeringen meepakken? Dan zouden morgen of begin volgende week namen volgen met dan later die week de verkoop.

Pinkpop zal toch niet zo achterlijk zijn dat ze niet de Black Friday/eindejaarsuitkeringen meepakken? Dan zou morgen of begin volgende week met dan later die week de verkoop.
Sale van Rock Werchter start ook volgende week vrijdag. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan nog steeds niks van zich hebben laten horen.

Sale van Rock Werchter start ook volgende week vrijdag. Ik kan me niet voorstellen dat ze dan nog steeds niks van zich hebben laten horen.
Ik sta eigenlijk nergens meer van te kijken. Volgens mij is PP toch echt bijna het laatste festival van naam in Europa wat nog naar buiten moet komen..

Ik sta eigenlijk nergens meer van te kijken. Volgens mij is PP toch echt bijna het laatste festival van naam in Europa wat nog naar buiten moet komen..
Gok op 1 april, grapje...met mijn kleine 40 jaar PP kan ik alleen maar concluderen dat het steeds minder wordt en zeker sinds Jan weg is.En ja niks is voor de eeuwigheid maar krijg toch het gevoel dat ze het bij PP/Mojo wel erg laten afweten.

Users who are viewing this thread