Pinkpop 2025

30 Seconds to Mars heeft hun zomer data gepost, eerste show is 25ste in Lodz, dus wellicht een optie.
Ik hoop het niet. Denk dat het slechtste optreden waar ik ooit bij was 30 seconde to mars in Ziggo dome was. Zelf zingen kon die niet, het publiek moest alles doen. Wat een blamage is die band geworden zeg.

Ik hoop het niet. Denk dat het slechtste optreden waar ik ooit bij was 30 seconde to mars in Ziggo dome was. Zelf zingen kon die niet, het publiek moest alles doen. Wat een blamage is die band geworden zeg.
Haha, het is tegenwoordig inderdaad niet meer zo best. Al mogen ze van mij best komen, goede herinneringen aan en even meeschreeuwen tijdens the Kill zal ik hoe dan ook wel doen. Persoonlijk 100 keer liever 30STM dan een NL'se opvuller.

Haha, het is tegenwoordig inderdaad niet meer zo best. Al mogen ze van mij best komen, goede herinneringen aan en even meeschreeuwen tijdens the Kill zal ik hoe dan ook wel doen.
Dit is wel 1 van de problemen van pinkpop. Schijnbaar boeit het (het publiek) niet zoveel of een act kwalitatief (nog) goed en/of relevant is met een goed nieuw album. Zolang we maar even mee kunnen schreeuwen/zingen met The Kill, Another Love, Keane etc.

Dit is wel 1 van de problemen van pinkpop. Schijnbaar boeit het (het publiek) niet zoveel of een act kwalitatief (nog) goed en/of relevant is met een goed nieuw album. Zolang we maar even mee kunnen schreeuwen/zingen met The Kill, Another Love, Keane etc.
Ik zie dit niet als een probleem. Als je enkel naar goede kwaliteit wilt gaan moet je misschien toch niet naar festivals gaan die 60.000 man moet vermaken. Herkenbaarheid en lol is gewoon erg belangrijk dus lekker met tienduizenden mensen meeschreeuwen met bekende nummers is vaak leuker als luisteren naar kwalitatief goede nummers die je niet kent. Moet natuurlijk wel een goede combi zijn van beide.

Ik denk dat Tom Odell en die gast van Keane wel wat beter klinken dan Jared Leto. Twee keer gezien en twee keer kippenvel om verkeerde redenen.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Tsja weet je, in dit geval is 30STM een band waar ik vroeger met veel plezier naar ging kijken. Hun nieuwere werk kan me niet boeien, en het is tegenwoordig meer een meezingfestijn dan een volwaardig optreden, maar voor mij blijft het wel een band waar ik fijne herinneringen aan heb. Dus laat ze maar komen. Liever dat dan een of andere NL'se rapper. Uiteindelijk is Pinkpop toch vooral een festival vol dagjesmensen met hier en daar een echte liefhebber van een band. Als the Cure het weekend af zou sluiten staat het overgrote deel te kijken die alleen maar A Forest, Friday I'm In Love, Inbetween Days, Boys Don't Cry kennen. Het nieuwere werk dat ze ongetwijfeld zouden spelen heeft 80% waarschijnlijk nog nooit van gehoord.

Al is keane muziekaal wel erg goed. Tom Chaplin verraste mij echt met hoe goed hij kan zingen.

Users who are viewing this thread