Pinkpop 2025

Ik zou me er eerlijk gezegd prima een weekend kunnen amuseren, zit best veel tussen dat ik wel eens zou willen zien of zou gaan kijken als ik er dan toch ben. De enige reden dat ik vaak gewoon voor PP kies is omdat het in de buurt is en ik 9 van de 10 keer in mijn eentje moet. Dan is het gewoon fijner om naar een festival dicht bij huis te gaan dan verder weg waar je ook nog 3 of 4 dagen in je upje op de camping zit. Maar als ik puur op een lineup af zou gaan dan zou een festival als RaR of Jera beter bij mij passen. Hopelijk zit er nog een klein beetje overlap tussen, maar we gaan het zien. Scheelt dat mijn muzieksmaak best breed is, maar bij PP is het altijd maar de vraag of ik instant een 3 dagen ticket koop of last minute ga swappen voor een dagje.

Wellicht dat Pinkpop dan ook eerst met de andere namen komt...

kan me niet voorstellen dat de andere 2 headliners en de eerste ca 20 namen nog lang op zich laten wachten?

🤔

(Zie wel het effect van de Foo Fighters cancel aftekenen in de festival aankondigingen tot nu)

kan me niet voorstellen dat de andere 2 headliners en de eerste ca 20 namen nog lang op zich laten wachten?

🤔

(Zie wel het effect van de Foo Fighters cancel aftekenen in de festival aankondigingen tot nu)
Vooral die van novarock dat houd niet over met korn en electric callboy als headliners. Denk dat op RaR sws geen FooFighters zou staan die zonden er als vorig jaar en lijkt mij dat die andere internationale acts hebben die ook niet voor minder als head komen wat dus electric callboy zeker wel zou doen bij nova rock

🤔

Als je het nog 3 weken blijft zeggen, zul je vast ooit gelijk gaan krijgen hahaha

Vooral die van novarock dat houd niet over met korn en electric callboy als headliners. Denk dat op RaR sws geen FooFighters zou staan die zonden er als vorig jaar en lijkt mij dat die andere internationale acts hebben die ook niet voor minder als head komen wat dus electric callboy zeker wel zou doen bij nova rock
Bij Novarock hebben ze altijd wat kleine headliners er tussen zitten hoor. Placebo, Five Fingers Death Punch, The Prodigy, Bilderbuch bijvoorbeeld waren allemaal de grootste naam van de dag in de afgelopen paar jaar.

Met het feit dat Korn door heel Europa headline slots pakt dit jaar, en het feit dat Electric Callboy in Duitstalige landen een stuk groter is als hier, is dit echt niet zo'n slechte line up voor Novarock hun standaarden.

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en thedude182
Dus samengevat is de verwachting nu:
Justin Timberlake
Linkin Park
Olivia Rodrigo (sub Prodigy)?

Kan en wil ik niet geloven eerlijk gezegd. Hoewel ik superblij zou zijn met LP en Prodigy, kan ik me niet voorstellen dat JT en OR headlinen. Zeker is het moeilijk na de cancel van Foo Fighters, maar dat zou toch wel heel erg zijn. Heb veel rare fratsen meegemaakt in al mijn jaren Pinkpop.

• Leuk
Waarderingen: jeff250381
Als je het nog 3 weken blijft zeggen, zul je vast ooit gelijk gaan krijgen hahaha
Cracking Up Lol GIF

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje en Koekdoos
Ik snap oprecht niet wat er raar is aan twee grote popnamen als headliner. Dat is echt een sterk rijtje headliners.
Zeker als je ziet dat je dit jaar 1 pop en een elektronische headliner had. Olivia neemt voor zover ik weet tenminste nog een liveband mee. 2 rock noord afsluiters en dan moet iedereen denk ik tevreden zijn.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik snap oprecht niet wat er raar is aan twee grote popnamen als headliner. Dat is echt een sterk rijtje headliners.
Ik ben "oud" inmiddels, maar zal ik je verklappen dat ik heb moeten opzoeken wie Olivia Rodrigo is? En in mijn omgeving hoor ik niks anders.
Onder de jeugd wellicht hele sterke namen.

• Leuk
Waarderingen: Maria
Zeker als je ziet dat je dit jaar 1 pop en een elektronische headliner had. Olivia neemt voor zover ik weet tenminste nog een liveband mee. 2 rock noord afsluiters en dan moet iedereen denk ik tevreden zijn.
ik denk inderdaad dat dit een goede line up zou zijn. maar toch hoop ik nog steeds op Post malone als headliner. Hij komt ook met een volledige band en als Pinkpop ooit country wil introduceren (wat ze vorig jaar al wilde doen), is dit wel de beste en veiligste optie denk ik.

ik denk inderdaad dat dit een goede line up zou zijn. maar toch hoop ik nog steeds op Post malone als headliner. Hij komt ook met een volledige band en als Pinkpop ooit country wil introduceren (wat ze vorig jaar al wilde doen), is dit wel de beste en veiligste optie denk ik.
Helemaal mee eens, zie Post Malone niet snel headlinen aangezien hier weinig geruchten over zijn maar artiesten als Morgan Wallen en Luke Combs zouden top artiesten zijn voor Pinkpop zijn.

Ik ben "oud" inmiddels, maar zal ik je verklappen dat ik heb moeten opzoeken wie Olivia Rodrigo is? En in mijn omgeving hoor ik niks anders.
Onder de jeugd wellicht hele sterke namen.
Ik ben dertig inmiddels weer even gepasseerd, dus ik zou mij niet meer onder jeugd scharen. Ik denk evenwel dat ook in mijn leeftijdsgroep, en gewoon een ieder die wat meer mainstream radio luistert, Olivia Rodrigo toch wel een bekende naam is hoor.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ik ben ook dertiger en luister ook graag naar Rodrigo.

Maar dat zal de komende jaren dan waarschijnlijk meer en meer gaan gebeuren. En dat is ergens ook wel leuk, want misschien ontdek je zo wel hele toffe acts waar je niet eerder van had gehoord. Ook wel leuk toch?

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Dus samengevat is de verwachting nu:
Justin Timberlake
Linkin Park
Olivia Rodrigo (sub Prodigy)?

Kan en wil ik niet geloven eerlijk gezegd. Hoewel ik superblij zou zijn met LP en Prodigy, kan ik me niet voorstellen dat JT en OR headlinen. Zeker is het moeilijk na de cancel van Foo Fighters, maar dat zou toch wel heel erg zijn. Heb veel rare fratsen meegemaakt in al mijn jaren Pinkpop.
Dit is echt een hele normale Pinkpop line up? Snap niet wat hier raar aan zou zijn.

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Users who are viewing this thread