Pinkpop 2025

jefferke

Subheadliner
24 nov 2013
3.718
2.362
In welke zin?

dat blijft een eindeloze discussies, natuurlijk begrijp ik ook dat ze Volbeat niet als eerste keus headliner zouden plaatsen. (Ik zou het wel tof vinden hoor) Maar ze zouden er wel kunnen staan, kijk Volbeat op pp '22 nog eens terug. Daarna liep het veld leeg.

En ik gok er op, dat ze er sws niet staan voor dat het nieuwe album uit is. En dan eerder op Graspop en daarnaast een losse show elders.
Het ging over de vergelijking Maneskin-Volbeat.
Je kan toch goed genoeg zien waarom de ene die groei mee gemaakt heeft om die plek te rechtvaardigen en de andere niet/minder?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.644
4.762
Dus moet iedereen de grens maar over want hier geen gitaren meer, slappe hap!
Zoveel procent moet vrouw zijn, het mag niet te moeilijk, het mag niet te hard, nee zoetsappige hapklare rommel als het de jeugd maar aanspreekt.
En degene die het hardst om deze namen roepen gaan al jaren niet naar pinkpop maar zoeken zelf de festivals over de grens op.
Ik ga even generaliseren:

Joh, dat Pinkpop-publiek zeurt altijd om gitaren als ze dan DOOL boeken (of iets anders kleins op Stage 4 bijvoorbeeld) gaan ze liever bij Loreen of pakweg fucking Nielson kijken. Totale hypocrisie, zolang ze maar om 22:00 met z'n allen Alive of The Pretender kunnen meezingen met hun pens vol bier. De rest van de mensen (die daadwerkelijk voor het programma komen) trek je over de streep met een goede, afgewogen line-up. Of dat nu sterke popnamen zijn (zet onder Olivia Rodrigo nog Troye Sivan) of grote rocknamen (laat Sam Fender of Fontaines Noord maar afsluiten), dat maakt denk ik geen bal uit.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.279
2.213
Na een bewogen dag hier op het forum is het morgen tijd voor NovaRock en misschien ergens anders nog wat?
In ieder geval benieuwd waar zij mee komen....
 

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
66
42
Metalnamen zijn toch helemaal geen match met een mainstream festival als Pinkpop. Dan heb je Slipknot met daarvoor Anouk en daarvoor Chef Special.
Want die namen moeten ze ook kwijt. Daar doe je niemand een lol mee.
Wel van mij mogen die allemaal komen hoor. Beetje rock, beetje pop, beetje metal (niet te zwaar aub), wat nederlandstalige muziek,... Dat is nu net waarom ik naar Pinkpop kom. Durf ook naar Graspop gaan maar dan maar 1 dag en Pinkpop graag een heel weekend. Maar ik ga ook naar Suzan en Freek zien en AC/DC bijvoorbeeld. Een goeie mix van alles is voor mij persoonlijk ideaal.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.541
4.888
Metalnamen zijn toch helemaal geen match met een mainstream festival als Pinkpop. Dan heb je Slipknot met daarvoor Anouk en daarvoor Chef Special.
Want die namen moeten ze ook kwijt. Daar doe je niemand een lol mee.
Dat is precies het recept waar Pinkpop groot mee is geworden
 
  • Haha
Waarderingen: Mark's Kal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken