Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
1.121
503
maar echt... hebben veel mensen heel goed nachtwerk verricht om het festivalterrein voor 11:00 a 12:00 zo te hebben liggen!
echt respect hoe ze hiermee omgingen! want vooral die bij rond 14:00 van vrijdag en die hele dag miezer was niet veel goeds voor het festivalterrein.
Inderdaad blijft toch open air,kan dus alle kanten op, zie ook de problemen met parkings/campings bij Graspop.
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
Zolang ze zich niet vastplakken aan kunstwerken en wegen mogen ze van mij middelvingerend door het leven
Mee eens, maar dat gezegd hebbende, vind ik het wel jammerlijke energie.
Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom je de middelvinger naar mensen op wil steken, die gewoon meer geld voor een kaartje t.g.v. de extraatjes over hadden.

Over extraatjes gesproken, werd dat garden-ding wat je extra bij kon boeken nog wat bezocht?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Mee eens, maar dat gezegd hebbende, vind ik het wel jammerlijke energie.
Ik begrijp gewoon niet zo goed waarom je de middelvinger naar mensen op wil steken, die gewoon meer geld voor een kaartje t.g.v. de extraatjes over hadden.
Ik snap hem wel. Voor veel mensen is een festival een weekend vol samenhorigheid. Waar iedereen gelijk is. Zo'n Skydeck staat haaks tegenover dat gedachtegoed.

Beetje kinderachtig misschien maar wel grappig.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinez en TMS98

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
38
27
Over extraatjes gesproken, werd dat garden-ding wat je extra bij kon boeken nog wat bezocht?
Dat vond ik toch wel een beetje schandalig. Er waren al heel weinig zitplekjes. Dat je dan vip moet zijn om ergens rustig te kunnen zitten in een area (eigenlijk gewoon de voormalige kalm aan laan) -1 . Ook niet heel gek als mensen dan random in een doorgang gaan campen met hun hamburger.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.754
5.265
Meer gay energy volgend jaar svp, misschien kom ik dan ook eens weer richting Landgraaf.

Trixie Mattel in de tent volgend jaar?

E: Daar nog over gesproken, vond ik de show van Dool gister op tv heel erg tof.
Als witte, heteroseksuele, hoogopgeleide man was ik wel wat geïntimideerd door Raven.. toch wel heel afwijkend.

Grap, Dool was mijn hoogtepunt!
 
  • Leuk
Waarderingen: fred alweer..

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
84
81
Ik snap hem wel. Voor veel mensen is een festival een weekend vol samenhorigheid. Waar iedereen gelijk is. Zo'n Skydeck staat haaks tegenover dat gedachtegoed.

Beetje kinderachtig misschien maar wel grappig.
Wellicht is dat grappig vinden dan een generatie-dingetje, dat merk ik vaker met een jongere bekende van me ook.
Wat hij soms hilarisch vindt, zag ik vaker als zinloze vernieling/irritante egoïsme (dat laatste vooral bij de youtubers).

Maar dankjewel voor je toelichting. Zelf ben ik nooit voor de saamhorigheid gegaan, maar echt om de muziek.
En uit comfort dus vorig jaar die skydeck (dit jaar niet geweest). En dus niet omdat ik me beter voel dan een ander, of zoiets. Gewoon omdat ik me oud voel, me wat extra comfort gunde en dat toen de meerprijs waard vond (achteraf net niet trouwens, maar vond het dus vooraf een poging waard). Uiteindelijk was ik ook meer op het veld dan op de skydeck.
Maar dan snap ik nu iets beter waar dat gevoel vandaan komt. Thanks.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.295
7.257
Wellicht is dat grappig vinden dan een generatie-dingetje, dat merk ik vaker met een jongere bekende van me ook.
Wat hij soms hilarisch vindt, zag ik vaker als zinloze vernieling/irritante egoïsme (dat laatste vooral bij de youtubers).

Maar dankjewel voor je toelichting. Zelf ben ik nooit voor de saamhorigheid gegaan, maar echt om de muziek.
En uit comfort dus vorig jaar die skydeck (dit jaar niet geweest). En dus niet omdat ik me beter voel dan een ander, of zoiets. Gewoon omdat ik me oud voel, me wat extra comfort gunde en dat toen de meerprijs waard vond (achteraf net niet trouwens, maar vond het dus vooraf een poging waard). Uiteindelijk was ik ook meer op het veld dan op de skydeck.
Maar dan snap ik nu iets beter waar dat gevoel vandaan komt. Thanks.
Er is ook wel wat irritatie omdat die podia dankzij dat Skydeck zijn gedraaid volgens mij.

Extra comfort snap ik trouwens helemaal. Zou fijn zijn als er op het gewone terrein ook wat meer zitplaatsen waren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Martinez

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
39
37
*Bericht is verwijderd*
Al die heteros die klef gingen doen tijdens Ed Sheeran waren verschrikkelijk. Laten we niet doen alsof het normaal is het is echt afwijkend gedrag.

Nu serieus note laat mensen lekker leven zoals ze willen. Sam Smith is ook niks voor mij weet je wat ik deed? Gewoon niet naar ze show gaan verder mag en hoop ik dat die lekker doet waar die gelukkig van word.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken