Pinkpop 2024

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.403
4.769
Wat moet Pinkpop doen dan? Een parkeerplaats toveren?
Voor mijn gevoel wordt dit hier ook wat groter gemaakt dan het is. Ja, parkeren gaat lastiger en ja, misschien hebben sommige bewoners wat extra last. Denk dat alle partijen het wel doorstaan.

En het is natuurlijk inderdaad overmacht. Je hebt niet ineens een alternatief paraat.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.871
3.870
Wat moet Pinkpop doen dan? Een parkeerplaats toveren?
Ik nam aan dat ze wel scenario's klaar hebben liggen voor zulk soort calamiteiten. Bijvoorbeeld een parkeerplaats paar km verder op en pendelen of wat dan ook
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
612
1.041
Wat moet Pinkpop doen dan? Een parkeerplaats toveren?
Snap dat het lastig voor ze is hoor, maar miss een back-up plan hebben voor dit soort scenario's. Eerder het bericht naar buiten doen i.c.m alternatieven, zodat mensen zich daar beter op kunnen voorbereiden. Ik dacht trouwens dat het überhaupt verboden was voorgaande jaren om in de wijken rondom PP te parkeren om juist dit soort irritaties tegen te gaan.
 
  • Winning
Waarderingen: hersenscheetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.403
4.769
Snap dat het lastig voor ze is hoor, maar miss een back-up plan hebben voor dit soort scenario's. Eerder het bericht naar buiten doen i.c.m alternatieven, zodat mensen zich daar beter op kunnen voorbereiden. Ik dacht trouwens dat het überhaupt verboden was voorgaande jaren om in de wijken rondom PP te parkeren om juist dit soort irritaties tegen te gaan.
Voor heel dichtbij krijgen bewoners vergunningen, maar dat net aan de andere kant van het station Landgraaf, kun je gewoon parkeren. Zelf best wat keren probleemloos gedaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Gaat me om de toon van klaagadvocaat.. De bewoners kunnen er niks doen. En dan komt zo iemand even een account aanmaken om even lekker los te gaan. Probeer wat in overleg te regelen
Schiet daar mensen aan. Ik heb de ervaring dat er echt wel meegedacht wordt. Is echt wel aardig volk. Je verstaat er soms geen fuck van maar dat heb ik als tukker ook. Goeie vlaai ook.
Ooh man wat ben jij geweldig. Alle credits naar jou. Limburger hier maar ik versta tukkers niet maar zijn de gezelligste mensen ❤️❤️jij snapt het
 
  • Confetti
Waarderingen: bcmrmaybe

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
223
83
Voor heel dichtbij krijgen bewoners vergunningen, maar dat net aan de andere kant van het station Landgraaf, kun je gewoon parkeren. Zelf best wat keren probleemloos gedaan.
Voorheen parkeerde ik stiekem op de Einsteinstraat tussen de bedrijven.
Niet perfect zoals het zou moeten maar ach het is een groot festival.

Geniet mensen niet opwinden.
 

moonliightnyx

Playlistbediener
19 nov 2019
31
27
Zou iemand me kunnen vertellen hoe het voorvak precies werkt? Is dat gewoon open tot het vol is en hoef je dan dus simpelweg alleen er naartoe te lopen. En opent het dan weer opnieuw nadat de vorige artiest is afgelopen?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Zou iemand me kunnen vertellen hoe het voorvak precies werkt? Is dat gewoon open tot het vol is en hoef je dan dus simpelweg alleen er naartoe te lopen. En opent het dan weer opnieuw nadat de vorige artiest is afgelopen?
Voorvak is open toegankelijk voor iedereen. Wordt niet leeg gemaakt tussen acts door.
 

jamy

Nieuw lid
19 jun 2024
4
11
Dadelijk de laatste 4 uur dom kijken op het werk en dan richting het terrein.
Voor iedereen die gaat veel plezier en maak er een mooi weekend van !
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken