Pinkpop 2024

klaagadvocaat

Nieuw lid
20 jun 2024
4
8
Champions league...
Pcies. Wij zetten morgen ons auto gewoon in een woonwijk. Bats zo op de stoep of dubbel geparkeerd, kan ons niks schelen. Ze hebben P5 eruit gegooid en geen alternatief. Bon boeid ons niet, splitten we door 4. Dus nu alvast sorry voor de bewonertjes in Landgraaf, maar jullie hebben vast jaren wel geprofiteerd. Nu even weekendje pech.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.374
4.347
Pcies. Wij zetten morgen ons auto gewoon in een woonwijk. Bats zo op de stoep of dubbel geparkeerd, kan ons niks schelen. Ze hebben P5 eruit gegooid en geen alternatief. Bon boeid ons niet, splitten we door 4. Dus nu alvast sorry voor de bewonertjes in Landgraaf, maar jullie hebben vast jaren wel geprofiteerd. Nu even weekendje pech.
Veel plezier met zoeken morgen en ook veel plezier met je auto ophalen als die is weggesleept. Zet hem dan bij een supermarkt in de buurt ergens ofzo.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.597
4.341
Pcies. Wij zetten morgen ons auto gewoon in een woonwijk. Bats zo op de stoep of dubbel geparkeerd, kan ons niks schelen. Ze hebben P5 eruit gegooid en geen alternatief. Bon boeid ons niet, splitten we door 4. Dus nu alvast sorry voor de bewonertjes in Landgraaf, maar jullie hebben vast jaren wel geprofiteerd. Nu even weekendje pech.
Als ik daar woonde, pakte ik nu alvast een hamer en lange spijkers. Teringlijer.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
396
405
Pcies. Wij zetten morgen ons auto gewoon in een woonwijk. Bats zo op de stoep of dubbel geparkeerd, kan ons niks schelen. Ze hebben P5 eruit gegooid en geen alternatief. Bon boeid ons niet, splitten we door 4. Dus nu alvast sorry voor de bewonertjes in Landgraaf, maar jullie hebben vast jaren wel geprofiteerd. Nu even weekendje pech.

De kans is groot dat er wordt afgesleept. Ik begrijp je frustratie, maar wij "bewonertjes" van Landgraaf kunnen er ook niks aan doen. Gewoon ergens netjes parkeren..
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.409
4.786
Pcies. Wij zetten morgen ons auto gewoon in een woonwijk. Bats zo op de stoep of dubbel geparkeerd, kan ons niks schelen. Ze hebben P5 eruit gegooid en geen alternatief. Bon boeid ons niet, splitten we door 4. Dus nu alvast sorry voor de bewonertjes in Landgraaf, maar jullie hebben vast jaren wel geprofiteerd. Nu even weekendje pech.
Wat een fijne toevoeging aan dit forum ben jij!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Pcies. Wij zetten morgen ons auto gewoon in een woonwijk. Bats zo op de stoep of dubbel geparkeerd, kan ons niks schelen. Ze hebben P5 eruit gegooid en geen alternatief. Bon boeid ons niet, splitten we door 4. Dus nu alvast sorry voor de bewonertjes in Landgraaf, maar jullie hebben vast jaren wel geprofiteerd. Nu even weekendje pech.
Als je een slechte treft zijn je banden lekgestoken. Plus. Ik vind dit best wel aso. Je bent een gast. Weet je wat. Ga je gang. Ik gun je wel een paar lekke banden.
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
156
146
Hoe liggen camping B en C erbij? Ik hoor dat C een grote ramp is? A is na omstandigheden perfect. Nog bijna geen modder gezien.
B is prima, beetje modder en op de konijnen gaten letten maar de rest is prima. De looppaden zijn t ergst maar de velden liggen er prima bij, zij het wat bouncy vanwege de vochtige grond
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Pcies. Wij zetten morgen ons auto gewoon in een woonwijk. Bats zo op de stoep of dubbel geparkeerd, kan ons niks schelen. Ze hebben P5 eruit gegooid en geen alternatief. Bon boeid ons niet, splitten we door 4. Dus nu alvast sorry voor de bewonertjes in Landgraaf, maar jullie hebben vast jaren wel geprofiteerd. Nu even weekendje pech.
Kansloos bericht dit!!
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Jongens, niet zo miepen over die parkeerplekken in Landgraaf. Tuurlijk is het vervelend voor de bewoners, maar het is toch even niet anders? Min of meer overmacht. Ik snap dat bezoekers van Pinkpop die alsnog met de auto komen een plekje ergens moeten zoeken. Dan kom je natuurlijk al snel in de woonwijken uit. Maandag ben je er weer van af. Geven en nemen toch? Wellicht had de organisatie van Pinkpop beter voorbereid kunnen zijn, maar misschien zijn ze ook wel een beetje overvallen door de laatste regen. Pinkpop brengt veel goeds voor Landgraaf, nu is het een keer wat minder.
Naja als de openbare parkings bij een medisch centrum vol raken en er gevaarlijke situaties ontstaan vind ik het geen miepen. Ik heb dit in alle jaren Pinkpop nog nooit meegemaakt.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.273
2.603
Pcies. Wij zetten morgen ons auto gewoon in een woonwijk. Bats zo op de stoep of dubbel geparkeerd, kan ons niks schelen. Ze hebben P5 eruit gegooid en geen alternatief. Bon boeid ons niet, splitten we door 4. Dus nu alvast sorry voor de bewonertjes in Landgraaf, maar jullie hebben vast jaren wel geprofiteerd. Nu even weekendje pech.
Het is trouwens bon “boeit” ons niet.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Mark's Kal

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.663
708
Gaat me om de toon van klaagadvocaat.. De bewoners kunnen er niks doen. En dan komt zo iemand even een account aanmaken om even lekker los te gaan. Probeer wat in overleg te regelen
Schiet daar mensen aan. Ik heb de ervaring dat er echt wel meegedacht wordt. Is echt wel aardig volk. Je verstaat er soms geen fuck van maar dat heb ik als tukker ook. Goeie vlaai ook.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
6.114
8.233
Gaat me om de toon. De bewoners kunnen daar niks aan doen. En dan komt zo iemand even een account aanmaken om even lekker los te gaan. Probeer wat in overleg te regelen
Schiet daar mensen aan. Ik heb de ervaring dat er echt wel meegedacht wordt. Is echt wel aardig volk. Goeie vlaai ook.

Bij Graspop hebben mensen via een locale facebookgroep aangeklopt of men daar parkeerplaatsen ter beschikking had bij mensen thuis; kan een tip zijn voor sommigen?

Zal vast een “Landgravers” groep zijn…
 

Davidd

Dagopener
7 jul 2021
620
1.048
Naja als de openbare parkings bij een medisch centrum vol raken en er gevaarlijke situaties ontstaan vind ik het geen miepen. Ik heb dit in alle jaren Pinkpop nog nooit meegemaakt.
Het is helaas wel een direct gevolg van stukje mismanagement en communicatie vanuit Pinkpop. Als bezoeker van een festival verwacht je natuurlijk te kunnen parkeren in de buurt van het festival. Als dat dan niet goed staat aangegeven of er is nergens plek ga je zelf opzoek. Natuurlijk moet je dan niet asociaal zijn en je auto enkel parkeren waar dat mag/kan. Maar uiteindelijk is PP zelf verantwoordelijk voor het organiseren en ervoor zorgen dat zowel de bezoeker als de omwonende een geslaagd en veilig weekend hebben.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.374
4.347
Het is helaas wel een direct gevolg van stukje mismanagement en communicatie vanuit Pinkpop. Als bezoeker van een festival verwacht je natuurlijk te kunnen parkeren in de buurt van het festival. Als dat dan niet goed staat aangegeven of er is nergens plek ga je zelf opzoek. Natuurlijk moet je dan niet asociaal zijn en je auto enkel parkeren waar dat mag/kan. Maar uiteindelijk is PP zelf verantwoordelijk voor het organiseren en ervoor zorgen dat zowel de bezoeker als de omwonende een geslaagd en veilig weekend hebben.
Wat moet Pinkpop doen dan? Een parkeerplaats toveren?
 
  • Leuk
Waarderingen: MichielH

Gebruikers die dit onderwerp bekijken