Pinkpop 2024

Davidd

Support act
7 jul 2021
939
1.702
Hoor nu net op de radio dat op camping B voetbal wordt uitgezonden.
Dat is een aardig eindje lopen, dus denk niet dat er dan nog mensen zijn die na de wedstrijd terug gaan naar het festival terrein, maar fijn dat ze voor de liefhebbers iets hebben geregeld.

Voor iedereen die gaat heel veel plezier! Geniet ervan!
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje en Oasiss

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.859
5.389
Dat is een aardig eindje lopen, dus denk niet dat er dan nog mensen zijn die na de wedstrijd terug gaan naar het festival terrein, maar fijn dat ze voor de liefhebbers iets hebben geregeld.

Voor iedereen die gaat heel veel plezier! Geniet ervan!
Wel veel mensen paraat voor Kees van Hondt.

Jan Smeets verkondigde het overigens zelf op de radio. Hij was net wakker dus ik twijfelde nog even of het geen imitatie was..
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd en hersenscheetje

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Hoor nu net op de radio dat op camping B voetbal wordt uitgezonden.
Dat vind ik persoonlijk al heel iets anders dan op het festivalterrein zelf, mijn mening als het op het festivalterrein zelf was, dan zou ik dat toch wel een beetje respectloos naar de artiesten zelf vinden. Maar hey who cares, het wordt dus uitgezonden op de camping. Veel plezier daar voor alle voetbalfans dan.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Voor iedereen die vandaag al gaat, heel veel plezier en succes met de Opbouw van de tentjes en gezellige sfeer.
Veel plezier op Pinkpop 2023 en weej wit tot môrge vreug 🍻.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.859
5.389
Dat vind ik persoonlijk al heel iets anders dan op het festivalterrein zelf, mijn mening als het op het festivalterrein zelf was, dan zou ik dat toch wel een beetje respectloos naar de artiesten zelf vinden. Maar hey who cares, het wordt dus uitgezonden op de camping. Veel plezier daar voor alle voetbalfans dan.
Ik vind dit ook wel een prima oplossing ja. Ook wel wat slimmer, want je hebt zo wel al aardig wat mensen op camping B voor het avondprogramma daar start.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.534
6.755
Wel veel mensen paraat voor Kees van Hondt.

Jan Smeets verkondigde het overigens zelf op de radio. Hij was net wakker dus ik twijfelde nog even of het geen imitatie was..
ik heb het vermoeden dat je daar niet helemaal over hoeft te twijfelen... waarom zou een radiostation nu nog iets aan Jan vragen en niet aan Tirsa, Sierk of Niek?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.859
5.389
ik heb het vermoeden dat je daar niet helemaal over hoeft te twijfelen... waarom zou een radiostation nu nog iets aan Jan vragen en niet aan Tirsa, Sierk of Niek?
Was verder anders wel een goede imitatie dan. Kan me ook voorstellen dat het voor een radiostation leuker is Jan te spreken dan die anderen.
 

Minie

Campingartiest
6 jun 2016
98
31
Allemaal heel veel plezier op pinkpop hopelijk niet al te veel regen om kwart voor 11 vetrekken en dan hoop ik rond 6 op camping b te zijn tja ov he
 
  • Leuk
Waarderingen: Landgraver

s.b

Playlistbediener
20 jun 2024
6
2
Hoi Allemaal, zijn er nog mensen of stelletjes die alleen gaan?
M'n vriendin (die voor het eerst gaat) en ik gaan rond 5-6 uur onze tent op camping b opbouwen.
Misschien heeft er iemand daarna zin om samen gezellig een biertje of iets te drinken :).
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
39
37
Hoi Allemaal, zijn er nog mensen of stelletjes die alleen gaan?
M'n vriendin (die voor het eerst gaat) en ik gaan rond 5-6 uur onze tent op camping b opbouwen.
Misschien heeft er iemand daarna zin om samen gezellig een biertje of iets te drinken :).
Toevallig ga ik ook alleen met me vriendin maar we staan op de glampink
 
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Hebben we er allemaal een beetje zin in? Ik wel, weerplaza is weer een stuk positiever met ‘t weer en vooral de regen.

Boerderij camping Limburgerhof waar ik dit jaar sta ipv van camping C heeft nog plek dacht ik,

Mocht je in de problemen komen door niet kunnen parkeren op P5 naast camping C

Limburgerhof kost €22,50 per nacht en bus naar Megaland €8,50 per dag.
Wij staan hier nu ook. Gisteren gebeld en zeiden dat er nog plek voor ons was.

Maar we hebben dus ook een kluisje voor piet snot op camping C en een paar hebben ook bier tickets gekocht. Dus gaat weer lekker. Is die pendelbus van hun een goede optie of is het wel loopbaar naar t festival? Hoelang ongeveer?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.594
4.695
Veel plezier campinggangers. Hopelijk trekken de ergste buiten naar Maastricht 😉
 

fortress_muziek

Playlistbediener
20 jun 2024
39
37
Wel interesse om een biertje of iets te drinken bij een van de feesttenten vanavond?
Ik zeg voor nu nog maar van niet. Glimpink ligt precies aan andere kant van jullie campings. Misschien kom ik er vanavond op terug maar ga voor nu maar van uit dat niet word.

Durf ook niet te zeggen wanneer ik aankom
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
440
339
Wij staan hier nu ook. Gisteren gebeld en zeiden dat er nog plek voor ons was.

Maar we hebben dus ook een kluisje voor piet snot op camping C en een paar hebben ook bier tickets gekocht. Dus gaat weer lekker. Is die pendelbus van hun een goede optie of is het wel loopbaar naar t festival? Hoelang ongeveer?
Hi mooi de bus van hun is prima te doen. En makkelijk.
Rijdt van 11.00 tot 14.00 en 23.30 tot 01.30 reistijd ongeveer 15min en 15 min lopen naar terrein. 5km lopen is beetje veel.

Misschien kun je lockers en/of bierticket nog annuleren. Zou mooi zijn.

Ik ben nu onderweg naar Limburgerhof.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken