Pinkpop 2024

neus

Dagopener
16 mrt 2019
646
367
Mijn top 10 (Leuk idee)
1. Nothing but Thieves
2. Greta van Fleet
3. Keane
4. Maneskin
5. De Jeugd van Tegenwoordig
6. Limp Bizkit
7. Royal Blood
8. Jane's Addiction
9. The Analogues
10. Fleddy Melculy

Met Sea Girls en Baby Metal er net achter :)
Update: oeh en dan mis ik nog Pendulum en Dool :O Stiekem toch een lang lijstje al heb ik nog steeds telkens het gevoel dat ik de line up tegen vind vallen. Dat gevoel zal dan toch vooral door de headliners komen denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Dit zou hem bij mij worden als ik zou gaan:
  1. Pendulum
  2. John Coffey
  3. The Vices
  4. Sea Girls
  5. Acda en de Munnik
  6. Keane
  7. Froukje
  8. DOOL
  9. Hozier
  10. Limp Bizkit
 

SanderFMC

Randprogramma
1 jul 2022
186
270
Ik weet niet of secureswap aanstaat bij dit event? (Zou overigens voor alle events moeten zijn). Maar dan krijg je een nieuwe barcode dus kan bijna niet fout gaan
SecureSwap is eigenlijk nooit bij evenementen die via Ticketmaster lopen, omdat Ticketmaster zijn eigen resale-systeem heeft

Ik denk wel dat Pinkpop relatief veel mensen uit het buitenland heeft die een ticket gekocht hebben. Het is niet zo gek dat die Ticketswap niet eerder gebruikt hebben, want Ticketswap is vooral in Nederland en België populair. Dat hoeven dus niet per se oplichters te zijn, maar zonder SecureSwap blijft het natuurlijk altijd wel een klein risico inhouden
 

reaper

Geliefde act
26 okt 2015
1.310
1.171
moest ik gaan
1. polyphia
2. babymetal
3. fleddy melculy
4. Palaye Royale
5. Corey Taylor
6. Matt Maltese
7. Pendulum
8. Dool
9 Jane's Addiction
10. Limp bizkit
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Vinden jullie Maneskin zo slecht? Ik zie dat sporadisch op een lijstje terugkomen. Ik heb ze live gezien in Keulen vorig jaar en ik moet zeggen, ik vond ze te gek. Ik heb een dochter die vanaf dag 1 mega fan is en iedere dag Maneskin luistert dus ik ben wel enigszins beinvloed ;)
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Mijn top 10 is:

Maneskin
Limp Bizkit
Pendulum
Nothing But Thieves
Corey Taylor
Ed Sheeran
Skindred
Babymetal
The interrupters
Meute
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.357
2.723
Mijn top 10 (erg lastig wel want baseer het normaal op de optredens die ik heb gezien)

1. Avril Lavigne
2. Hozier
3. The Analogues
4. Yungblud
5. Greta van Fleet
6. Keane
7. Limp Bizkit
8. Laurence Spencer Smith
9. Sam Smith
10. Nothing But Thieves
 

DonStroli

Campingartiest
20 jun 2022
73
56
Zou Corey Taylor niet komen, wat ik echt ruk zou vinden, dan kan Pinkpop Electric Callboy wel vragen. Die hebben op 22 juni niets staan en ze zijn toch in de buurt. Ik vond ze geweldig vorig jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
577
588
Vinden jullie Maneskin zo slecht? Ik zie dat sporadisch op een lijstje terugkomen. Ik heb ze live gezien in Keulen vorig jaar en ik moet zeggen, ik vond ze te gek. Ik heb een dochter die vanaf dag 1 mega fan is en iedere dag Maneskin luistert dus ik ben wel enigszins beinvloed ;)
Maneskin staat nu op plek 12/13 en dat is hoger dan de andere twee headliners. Dus zo slecht is het ook weer niet. Moet dan wel zeggen dat de 10 punten van jou ze flink hebben laten stijgen ;-)
 
  • Haha
Waarderingen: DonStroli

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
577
588
Zou Corey Taylor niet komen, wat ik echt ruk zou vinden, dan kan Pinkpop Electric Callboy wel vragen. Die hebben op 22 juni niets staan en ze zijn toch in de buurt. Ik vond ze geweldig vorig jaar.
Ik denk niet dat ze zomaar een Jera on Air headliner laten invliegen als vervangende act, zeker als die vorig jaar al zijn geweest.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jamel

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.766
3.518
  1. Keane
  2. Acda en de Munnik
  3. Anouk (al zou ik haar misschien boycotten)
  4. Dool
  5. Royal Blood
  6. Corey Taylor
  7. Babymetal
  8. John Coffey
  9. Greta Van Fleet
  10. Radiohead (geen geschikte nummer 10)
 
  • Haha
Waarderingen: Timmetje, neus en elo

Vusjke88

Playlistbediener
31 jan 2024
21
11
1. Keane
2. Avril Lavigne
3. Against the Current
4. Sam Smith
5. Ed Sheeran
6. Hozier
7. Davina
8. Acda
9. Louis Tomlinson
10. Maneskin

Ik ga alleen vrijdag ;-)
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.586
4.687
Dat Keane het zo goed zou doen in deze lijstjes had ik dan weer niet verwacht.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Dat Keane het zo goed zou doen in deze lijstjes had ik dan weer niet verwacht.
Voor mij persoonlijk staat die in de lijst, omdat het 1 van de weinige namen op het affiche is die ik nog nooit eerder live heb gezien en het toch wel jeugdsentiment is.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.766
3.518
Dat Keane het zo goed zou doen in deze lijstjes had ik dan weer niet verwacht.
Ik heb ze een tijdje geleden op Rock Werchter voor de eerste (en helaas tot nu toe ook laatste) keer gezien. Tom zingt weergaloos en hij heeft ook een goede band om zich heen verzameld, maar het is natuurlijk wel vooral Tom die Keane Keane maakt. Het helpt ook mee dat bij een festivalset van 1 uur alle nummers wel zeer grote hits zijn geweest dus je zingt met de gehele weide mee. Geeft een heel mooi gevoel.
 

MarkvD

Dagopener
24 apr 2023
577
588
Had ook niet verwacht dat ze voorlopig bovenaan staan, maar er kan nog veel gebeuren
Dool in de top 5 had ik ook niet zien aankomen trouwens. En een headliner zonder punten, terwijl er ondertussen nu 45 acts met punten zijn is toch wel pijnlijk
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken