Pinkpop 2024

Gloaming

Gouden Tip
15 aug 2022
257
172
Bijna sneu voor Calvin Harris. Hij wilt zelf niet op een EDM festival staan, maar hier zien de meeste hem ook liever niet als headliner van een pop festival šŸ¤£.

En dat terwijl ik denk dat zijn show best wel veel spektakel heeft en ook wel genoeg mensen trekt die naar hem zullen gaan kijken. maar hij had gewoon na een headliner geplaats moeten worden zoals destijds met Armin. Maarja die discussie hoeven we niet opnieuw op te starten.
Calvin Harris had een live band moeten blijven
 
  • Leuk
Waarderingen: D02

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Elke dag een tent opener, terwijl de halve camping nog onderweg is naar het festivalterrein. Echt schadelijk is het niet als je ze aan het begin van de dag toevoegd. En veel zal het ook niet kosten...
Kan je toch beter iets neerzetten, waardoor je mensen wat eerder naar het festival terrein lokt?
Pinkpop begint al vrij laat en is al vroeg afgelopen, lijkt me dan alleen maar handig als zo veel mogelijk mensen er zo vroeg en lang mogelijk zijn.
 

JohndeBever

Campingartiest
12 okt 2023
60
56
Kan je toch beter iets neerzetten, waardoor je mensen wat eerder naar het festival terrein lokt?
Pinkpop begint al vrij laat en is al vroeg afgelopen, lijkt me dan alleen maar handig als zo veel mogelijk mensen er zo vroeg en lang mogelijk zijn.
Ook daar zit een max aan... en dan niet wettelijk gesproken maar qua fysiekheid. Afgelopen zaterdag de Editors op Paaspop begonnen pas om half 1. Ik denk dat het mede met de late begin tijd te maken heeft dat de tent nog niet eens voor de helft gevuld was (maar ook met de doelgroep van paaspop hoor ;))
Laat het van mij part maar tot 00:00 uur duren, daarna heb je alsnog de mogelijkheid om tot in de late uurtjes door te pakken of juist nog eentje doet bij je tent.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

LifeCanBeBeautiful

Campingartiest
16 feb 2022
51
24
Tsja, dat hebben we dan te danken aan het nieuwe PP management draai 1 podium om en de meeste mensen blijven zitten/hangen en claimen hun "vast" plekje. Laat mij maar lekker rondstruinen over het terrein en de tent / stage 4 bezoeken in combi met het hoofdveld, maar ieder zijn ding.
Ik ga ook naar Stage 4 en de tent maar je kan ook perfect iets eten en vanop afstand toch iets meepikken als je op het veld bent. Je moet niks missen als je van het ene naar het andere podium moet. De meeste mensen draaien zich niet gewoon om hoor maar wandelen echt wel tot dichter bij de podia. Begrijp echt niet wat aan die opstelling slecht is. Voor mij alleszins perfect op deze manier.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Ik vind het een nadeel voor het hoofdveld omdat het daar nu wel heel massaal is, maar ik vind het rustige gebied achter de tent ook wel lekker.
Eigenlijk jammer dat het terrein niet iets langer is, met een stukje groen tussen de 2 hoofdpodia om het te breken.
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Ik ga ook naar Stage 4 en de tent maar je kan ook perfect iets eten en vanop afstand toch iets meepikken als je op het veld bent. Je moet niks missen als je van het ene naar het andere podium moet. De meeste mensen draaien zich niet gewoon om hoor maar wandelen echt wel tot dichter bij de podia. Begrijp echt niet wat aan die opstelling slecht is. Voor mij alleszins perfect op deze manier.
Vind het toch een andere beleving sinds de 2 podia tegenover elkaar staan maar zoals gezegd ieder zijn eigen beleving en veranderingen op zijn tijd hoeven niet perse slecht uit te pakken maar er zijn toch festivalgangers die ik toch de hele dag opdezelfde plek zie is toch maar net hoe je het zelf invult maar goed we leven in een vrij land en niks moet en "alles" kan.Op naar editie'24(y)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Genoeg tijd om te netwerken.Had toch eerder de zondag verwacht.
die Skydeck zondag was al uitverkocht, vlak na de start verkoop. Alleen was die na een maand of 2 ineens weer beschikbaar. Denk dat de Skydeck tickets net als afgelopen jaar wel uiteindelijk wel weer uitverkopen...
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Na lang twijfelen gaan we na jaren op camping C nu eens voor camping Limburgerhof.

Het wachten en sjouwen met de spullen. Ook het gedoe met eten en drinken meenemen wat wel en niet mag. En ā€˜t achter lint aan op kleine ruimte tent neerzetten, gaat ons steeds meer tegen staan. Kan ook komen door dat we ouder worden šŸ˜‰

Ik kon gelukkig mijn parkeerkaarten annuleren bij ticketmaster.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.261
3.835
Na lang twijfelen gaan we na jaren op camping C nu eens voor camping Limburgerhof.

Het wachten en sjouwen met de spullen. Ook het gedoe met eten en drinken meenemen wat wel en niet mag. En ā€˜t achter lint aan op kleine ruimte tent neerzetten, gaat ons steeds meer tegen staan. Kan ook komen door dat we ouder worden šŸ˜‰

Ik kon gelukkig mijn parkeerkaarten annuleren bij ticketmaster.
Is wel een goed uur lopen of kwartier fietsen.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Is wel een goed uur lopen of kwartier fietsen.
Klopt ze hebben bussen rijden vanaf de camping naar Megaland. Camping C is ook best stukje lopen, meestal 30min.

Heb er lang geleden ook eens gestaan en is er ook super met een Pinkpop sfeertje. En een restaurant waar je kunt ontbijten en snack kraam voor wat te snacken bij terugkomst en natuurlijk een bar.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.261
3.835
Klopt ze hebben bussen rijden vanaf de camping naar Megaland. Camping C is ook best stukje lopen, meestal 30min.

Heb er lang geleden ook eens gestaan en is er ook super met een Pinkpop sfeertje. En een restaurant waar je kunt ontbijten en snack kraam voor wat te snacken bij terugkomst en natuurlijk een bar.
Oh, dat is dan goed geregeld. Als ik niet de buurt zou wonen dan had ik ook voor zoiets gekozen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Na lang twijfelen gaan we na jaren op camping C nu eens voor camping Limburgerhof.

Het wachten en sjouwen met de spullen. Ook het gedoe met eten en drinken meenemen wat wel en niet mag. En ā€˜t achter lint aan op kleine ruimte tent neerzetten, gaat ons steeds meer tegen staan. Kan ook komen door dat we ouder worden šŸ˜‰

Ik kon gelukkig mijn parkeerkaarten annuleren bij ticketmaster.
Zo streng zijn ze niet met eten en drinken toch? Nooit iets hoeven inleveren, terwijl we ons toch niet bepaald aan precies de aantallen houden.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
Zo streng zijn ze niet met eten en drinken toch? Nooit iets hoeven inleveren, terwijl we ons toch niet bepaald aan precies de aantallen houden.
Soms wel en soms ook totaal niet. Is af en toe gewoon super irritant als ze van alles willen controleren, zeker ook als je net verkeerde rij gekozen hebt.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.261
3.835
Meest irritante vind ik die beveiligers die om 6 uur 's ochtends aan je tent rammelen na het festival. Was dat de afgelopen jaren ook nog zo?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken