Pinkpop 2024

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
Iemand een idee hoe het staat met de ticketverkoop ? Hoor geen juichverhalen uit Geleen / sorry nu Landgraaf.
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
128
80
Ik vraag me af waar Dua Lipa dan nog terechtkomt in NL. Was er zo van overtuigd dat zij op Pinkpop zou staan. Losse show dan?
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.855
1.764
Ik vraag me af waar Dua Lipa dan nog terechtkomt in NL. Was er zo van overtuigd dat zij op Pinkpop zou staan. Losse show dan?
Die doet nu een handvol shows om warm te draaien voor een mega tour eind dit jaar of begin volgend jaar.
 
  • Geweldig
Waarderingen: liluzi

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.855
1.764
Ik vraag me af waar Dua Lipa dan nog terechtkomt in NL. Was er zo van overtuigd dat zij op Pinkpop zou staan. Losse show dan?
Nu ik er over nadenk doet die gewoon Glastonbury met een paar andere festivals die toevallig ook rond die tijd zijn. Glasto zal de grootste reden zijn dat ze die shows doet.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik heb me echt ingehouden maar ik kan niet meer. "Niemand stond zo vaak op Pinkpop als Anouk maar is ze in 2024 nog wel welkom?" Op de beginpagina. Is het komkommertijd?

Pinkpop valt wel vaker in herhaling. Dus och. Plus die post....Anouk is altijd wel bot geweest. Maar goed ik ben het met haar eens en ik zie haar liever dan een Nederlands rappertje of Suus en Freek.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Joa en Bassie78

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.855
1.764
Ik heb me echt ingehouden maar ik kan niet meer. "Niemand stond zo vaak op Pinkpop als Anouk maar is ze in 2024 nog wel welkom?" Op de beginpagina. Is het komkommertijd?
Festileaks post wel vaker berichten die geen breaking news zijn. Hoort een beetje bij een niche website. Af en toe zijn dat soort kleine artikeltjes ook best grappig.

Dus och. Plus die post....Anouk is altijd wel bot geweest. Maar goed ik ben het met haar eens en ik zie haar liever dan een Nederlands rapportje of Suus en Freek.
Die post is diep en diep triest en bovenal kwetsend voor een groep mensen die het al niet makkelijk heeft. Dat ze na een enkel gesprek met een transgendervrouw hier op terugkomt zegt al een hoop over wat voor debiel idee hier werd verspreid. Als ik je reactie goed lees zitten Anouk en jij ook al niet meer op een lijn op dit moment.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik denk dat de line-up toch een groot aandeel heeft in het mindere enthousiasme en reageren op het Pinkpop forum.
Merk dat de vrienden van mij die wel gaan en tegen beter weten in toch kaarten hebben gehaald, ook niet echt veel over Pinkpop praten, waar het vroeger elke dag over de line-up, nieuwe ontdekkingen spotify playlists ging is het nu doodstil in de app. Denk dat dit zelfde gedrag ook doorsijpelt op het forum.

Er is gewoon te weinig hype en enthousiasme over de line-up en het festival zelf. Ik hoop vooral dat de kaartverkoop gewoon redelijk verloopt en er misschien wel een nieuwe generatie wordt aangetrokken, die miss niet op dit soort fora zitten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en Timmetje

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
721
941
Ik vind de vrijdag en zondag zeker mijn gading met een mooi, gevarieerd programma. Enkel over de zaterdag ben ik minder enthousiast, al ben ik wel razend benieuwd naar Calvin Harris. Heb hier al 10x mogen lezen dat ie live zwak is, maar ik geef hem het voordeel van de twijfel tot ik hem zelf gezien heb. Noem mij een (zeldzame) optimist 🤭
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
940
445
En er komt ja ook nog een editie'25.Het ene jaar is niet het andere.In mijn 40 jaar PP genoeg ups and downs gezien en gehoord.
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
De berg is gewoon toegankelijk, net als Snow World en het klimpark. Er komen daar altijd wel wat locals bij elkaar tijdens Pinkpop
De berg is juist niet meer toegangelijk, omdat men anders gratis naar optredens op het noordpodium kan kijken nu deze omgedraaid stond. Voorheen kon dat wel, maar dat hele stuk is nu afgezet. De berg kom je niet op tijdens Pinkpop
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.505
3.001
Nee, meer dat het bashen van Pinkpop teveel de overhand heeft genomen
Dat is mijns inziens dan ook helemaal terecht als je als festival dat draait om pop- en rockmuziek iemand die goed is met een knop op een platenspeler een headlinerplek toebedeelt. Terwijl je festival ook plaats heeft geboden aan Radiohead, Metallica, Coldplay, Rage Against The Machine, Foo Fighters, The Cure, Linkin Park, Bruce Springsteen, Fleetwood Mac etc. in het verleden.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
De berg is juist niet meer toegangelijk, omdat men anders gratis naar optredens op het noordpodium kan kijken nu deze omgedraaid stond. Voorheen kon dat wel, maar dat hele stuk is nu afgezet. De berg kom je niet op tijdens Pinkpop
Ook niet vanaf de Winselerhof (andere kant van de berg)? Kan me niet voorstellen dat ze dat afsluiten. Daarnaast moet Snow World bereikbaar blijven, dus je moet altijd de berg op kunnen. Trappen zullen wel afgesloten zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken