Pinkpop 2024

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Och, naar mijn smaak is vooral de zaterdag een waardeloze line-up. De vrijdag en zondag vind ik nog nét niet interessant genoeg om te gaan. Die kunnen me dus met een paar leuke namen nog wel over de dagkaart-streep trekken.
Maar ik vind het vooral jammer dat je zoiets moois hebt en er dan zo mee omgaat.
Oh! Even dan een correctie op mezelf, de aankondiging van Anouk verandert natuurlijk wel mijn mening over die zaterdag line-up.
Zijn er nog kaartjes?
*kuch.
 

Thieske

Gouden Tip
23 feb 2023
382
305
De Pinkpop-vrijdag wordt rijkelijk aangevuld dankzij Pinkpop-veteranen Keane, de ijzerscherpe kawaii metal mix van Babymetal, snoeiende gitaren van Palaye Royale, de fluweelzachte stem van S10 en het gitaargeweld van Skindred. Daarnaast strijken Dagny, Fleddy Melculy, Mell VF en Pommelien Thijs die dag voor het eerst neer op onze festivalweide.

Op zaterdag keert Anouk terug om haar Pinkpop-record opnieuw te vestigen: dit wordt namelijk haar achtste tripje Landgraaf! Voor de verborgen parels uit het oeuvre van The Beatles moet je bij The Analogues zijn, maar als je liever losgaat in de moshpit ben je bij Corey Taylor of de heren van De Jeugd van Tegenwoordig aan het juiste adres. Ook Douwe Bob keert terug naar Landgraaf en ten slotte voegen Lottery Winners en het Groningse The Vices zich bij de Pinkpop-zaterdag.

The Interrupters hebben op zondag een ska-punk feestje voor je in petto. Ook TALK en YĪN YĪNvoegen zich die dag bij o.a. Ed Sheeran, Sam Smith, Hozier, Limp Bizkit en Greta van Fleet.
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.235
745
weer prut
paar interessante dingen maar over t algemeen precies passend voor de nieuwe doelgroep
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
Ik vind het leuk voor The Vices en Yin Yin dat ze hun kunsten op PP mogen vertonen, maar die heb ik al overal gezien. Verder kan ik niks met deze namen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken