Pinkpop 2024

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.861
1.785
Met veel (muziek) volgers (duizenden) op mijn Instagram hoef ik niet te klagen over meningen die ik krijg.

Een rondvraag via Insta stories liet zien dat veel jongeren al veel andere events in juni en juli gaan bezoeken en dat die al prijzig genoeg zijn. Meest genoemde artiest is Taylor Swift. Pinkpop laten ze daarom maar schieten. In tegenstelling tot dit jaar toen velen de P!nk dag zijn gegaan vanwege Niall Horan en P!nk. Enige concurrentie toen was Beyoncé in de arena.

Bij de poll welke artiest ze een ticket voor zouden kopen op Pinkpop.

Vrijdag - Maneskin / Avril Lavigne

Zaterdag - Nothing But Thieves / Louis Tomlinson

Zondag - Ed Sheeran / Sam Smith
Zooo je bent gewoon een festival influencer!

Vergeet trouwens niet dat je redelijk snel in een bubbel als je het zo vraagt. Volgensmij zijn wij ongeveer dezelfde leeftijd en ik ken ook een hoop mensen die naar concerten/festivals gaan, maar als ik op mijn contacten af ga gaat heel Nederland naar Lowlands/DTRH en heeft niemand überhaupt tickets voor Taylor Swift kunnen krijgen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Zooo je bent gewoon een festival influencer!

Vergeet trouwens niet dat je redelijk snel in een bubbel als je het zo vraagt. Volgensmij zijn wij ongeveer dezelfde leeftijd en ik ken ook een hoop mensen die naar concerten/festivals gaan, maar als ik op mijn contacten af ga gaat heel Nederland naar Lowlands/DTRH en heeft niemand überhaupt tickets voor Taylor Swift kunnen krijgen.
Ja, same here. Voornamelijk Down the Rabbit Hole en Lowlands. Geen Doja Cat, Pinkpop of Swift.

Met veel (muziek) volgers (duizenden) op mijn Instagram hoef ik niet te klagen over meningen die ik krijg.
Heb je wat voorbeeldjes van polls? Antwoorden op polls staan niet perse volledig gelijk aan daadwerkelijke ticketverkoop natuurlijk. Maar toch interessant om die polls even te bekijken.
 
Laatst bewerkt:

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Zooo je bent gewoon een festival influencer!

Vergeet trouwens niet dat je redelijk snel in een bubbel als je het zo vraagt. Volgensmij zijn wij ongeveer dezelfde leeftijd en ik ken ook een hoop mensen die naar concerten/festivals gaan, maar als ik op mijn contacten af ga gaat heel Nederland naar Lowlands/DTRH en heeft niemand überhaupt tickets voor Taylor Swift kunnen krijgen.
Ja ik snap je punt. De groep is redelijk divers er zijn ook wat echte metal volgers. Veel LGBT volgers maar niet alle LGBT volgers houden van een Taylor Swift dat is vaak een misconcept wat mensen hebben. Zitten ook metal fans of indie fans tussen.

Bij een hele andere poll over de verkiezingen en waar iedereen op zou stemmen (anoniem via Forms). Bleek mijn zetelverdeling voor 85% te matchen met die van NOSstories.

Hoe groter je onderzoeksgroep hoe beter je dit kunt peilen natuurlijk.

Zo zal er niemand van de volgers naar Bospop ga op een enkeling na.

Ik zal binnekort nog wel eens een poll uitzetten. Als er ideeen zijn laat het weten.

Festival influencer zou ik het niet willen noemen 😉 Dan had ik niet zelf mijn Pinkpop kaartje voor volgend jaar hoeven te kopen….
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Deel die link naar die polls ff!

En is die Bospop poll niet wat vroeg? Line-up is pas sinds vandaag officieel bekend....
Zo “zal” er niemand . Dat is een verwachting.

Verder kan ik die polls niet delen die komen maar 24 uur op een insta story. Zoals algemeen bekend.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Verder kan ik die polls niet delen die komen maar 24 uur op een insta story. Zoals algemeen bekend.
Behalve bij mij blijkbaar, 0 verstand van social media. Zijn er meer van dat soort kanalen die dat soort festivalpolls doen?
 
Laatst bewerkt:

Geert.vG

Playlistbediener
25 jul 2017
14
13
1702566915328.png
Geen idee of dit bericht van TM vooral de FOMO moet aanwakkeren. Ik blijf het een raar bericht vinden. Je mag met een weekendbandje toch elke camping op? Misschien dat ze mensen met volle bepakking tegen gaan houden. Maar dat zou je onderling op kunnen lossen toch? Kwestie van iemand met vaste gast ticket je spullen mee laten nemen.
 

Bijlagen

  • 1702566946583.png
    1702566946583.png
    246,1 KB · Weergaven: 17
  • Thinking
Waarderingen: Oasiss

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.492
6.158
Bekijk bijlage 7463
Geen idee of dit bericht van TM vooral de FOMO moet aanwakkeren. Ik blijf het een raar bericht vinden. Je mag met een weekendbandje toch elke camping op? Misschien dat ze mensen met volle bepakking tegen gaan houden. Maar dat zou je onderling op kunnen lossen toch? Kwestie van iemand met vaste gast ticket je spullen mee laten nemen.
Dit kan je als organisatie toch niet maken. Wanhoopspoging om ticketverkoop wat aan te zwengelen. Allemachtig.
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Bekijk bijlage 7463
Geen idee of dit bericht van TM vooral de FOMO moet aanwakkeren. Ik blijf het een raar bericht vinden. Je mag met een weekendbandje toch elke camping op? Misschien dat ze mensen met volle bepakking tegen gaan houden. Maar dat zou je onderling op kunnen lossen toch? Kwestie van iemand met vaste gast ticket je spullen mee laten nemen.
Waar het dus bijna op neerkomt is dat elke weekend bezoeker die op de camping wilt slapen een vaste gast pas moet hebben, anders kan je wel fluiten naar een plek op camping A ..bedroevend zeg.
 

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
Waar het dus bijna op neerkomt is dat elke weekend bezoeker die op de camping wilt slapen een vaste gast pas moet hebben, anders kan je wel fluiten naar een plek op camping A ..bedroevend zeg.
Thja prima dat je het wilt reguleren, maar dat had je veel slimmer kunnen aanpakken. Gewoon camping tickets gaan 'verkopen' en deze bij het weekendkaartje ingooien. Verschil is klein, maar het had er minder uitgezien als ordinair extra geld verdienen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken