Pinkpop 2024

neus

Dagopener
16 mrt 2019
585
300
Ik vind het wel jammer dat de jeugd van tegenwoordig er niet staat. Sterk ontvangen nieuw album en vorig jaar Lowlands.

Weet niet of er nog ruimte voor ze is? Misschien op de zaterdag een hoge plek?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Ik heb eens even rondgekeken op TikTok wat er tot nu toe gepost is over Pinkpop 2024.

Het valt me op dat een aantal namen uitgebreid besproken worden:

Maneskin, Louis , Hozier, Laurence Spencer Smith en Ed Sheeran.

Enkele mensen schrijven in de comments “ Ik ga maar een weekendkaart kopen want wil Louis en Hozier echt zien.”

“Dit is beter dan vorig jaar nu wil ik tenminste een dag gaan vorig jaar alleen de P!nk dag.”

Best interessant om te zien hoe de jongeren hier naar kijken.

De spreiding van Louis en Maneskin is of puur toeval of een goede zet van Pinkpop. Want blijkbaar vallen veel Louis fans ook onder de Maneskin fanbase.
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie en RalphiePinkpop

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Ik heb eens even rondgekeken op TikTok wat er tot nu toe gepost is over Pinkpop 2024.

Het valt me op dat een aantal namen uitgebreid besproken worden:

Maneskin, Louis , Hozier, Laurence Spencer Smith en Ed Sheeran.

Enkele mensen schrijven in de comments “ Ik ga maar een weekendkaart kopen want wil Louis en Hozier echt zien.”

“Dit is beter dan vorig jaar nu wil ik tenminste een dag gaan vorig jaar alleen de P!nk dag.”

Best interessant om te zien hoe de jongeren hier naar kijken.

De spreiding van Louis en Maneskin is of puur toeval of een goede zet van Pinkpop. Want blijkbaar vallen veel Louis fans ook onder de Maneskin fanbase.
Ja, en heel slim van Pinkpop dat je (nog steeds) voor exact de prijs van 2 dagkaarten een weekendkaart kunt kopen. Zou toch mooi zijn he als ze deze drop helemaal op de jeugd hebben gericht, en de volgende drop bijna volledig voor de trouwe bezoekers.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Ja, en heel slim van Pinkpop dat je (nog steeds) voor exact de prijs van 2 dagkaarten een weekendkaart kunt kopen. Zou toch mooi zijn he als ze deze drop helemaal op de jeugd hebben gericht, en de volgende drop bijna volledig voor de trouwe bezoekers.
Veel jongeren die wel klagen over het bedrag. En de tijd tussen namen en start kaartverkoop.

“145 euro is echt niet het probleem maar vooral eten en drinken en overnachting er nog bij”

Goede doelgroep maar kunnen ze dit betalen?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Mijn mond valt open.
Hoe meer ik die tik tok video’s en comments bekijk hoe meer mensen roepen “zaterdag is de beste dag van het weekend.”

Mis ik iets ?😂😂

Naja genoeg hierover.
 

jeroenm

Playlistbediener
10 jun 2023
13
3
Veel jongeren die wel klagen over het bedrag. En de tijd tussen namen en start kaartverkoop.

“145 euro is echt niet het probleem maar vooral eten en drinken en overnachting er nog bij”

Goede doelgroep maar kunnen ze dit betalen?
Ik mag echt niet klagen qua salaris, maar als je 3 dagen Pinkpop met eten en drinken probeert te overleven, gaat dat echt wel in de papieren lopen.
 

MadMandra27

Support act
23 aug 2022
764
983
Hoeveel was het voor een munt afgelopen jaar en dus nog geen munten/vouchers te kopen tijdens de pre-sale?
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.046
3.739
Ze gokken denk ik ook op vader/moeder-dochter/zoon/etc. combinaties.
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
405
304
Hoeveel was het voor een munt afgelopen jaar en dus nog geen munten/vouchers te kopen tijdens de pre-sale?
Dit jaar was ‘t €3,50
Nee helaas nog niet in presale te koop zoals bij Werchter waren ze 25ct goedkoper.

Hoop dat ze de munten blijven houden en niet overgaan op betalen met chip op bandje.

Munten is zoveel makkelijker, als je drinken voor meerdere haalt. Gewoon muntje vragen en klaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: JohndeBever

Gebruikers die dit onderwerp bekijken