Pinkpop 2024

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Kan iemand deze vraag beantwoorden, begint nu toch wat stress te komen bij bepaalde mensen die vandaag geen kaart kunnen halen maar wel bij ons op de camping willen
Denk dat het wel meevalt eerlijk gezegd, genoeg mensen met weekendtickets die niet op de camping zijn zoals wij en volgens mij ook genoeg forumleden hier waar er ook al een aantal niet op de camping staan.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.558
4.474
Iemand waar ik nu al een vrijdag ticket + parkeer ticket aan kan slijten?
Ik zou eens een mailtje sturen naar Pinkpop en vragen om de dag te veranderen. Ik weet dat mijn pa voor RW een dagticket kon upgraden naar een combi bvb, dus met wat geluk doen ze niet moeilijk
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
zijn de mensen van Ziggo en Vodafone er nu ook door, blijkbaar helpt dus het hoofdletter-verhaal?

verder denk ik dat van presale 1 wel iedereen voorzien is ?
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Je gaat het niet geloven maar ik heb met mijn stomme kop een vrijdag ticket gekocht in plaats van een zondag ticket...
Update: Ticketmaster gemaild en reactie. Ze vinden het enorm vervelend en wouden graag een uitzondering maken. Ze hebben mijn tickets geannuleerd en ik krijg het geld teruggestort op mijn rekening 🤩. Spontaan verliefd op Ticketmaster en op zoek naar een trouwambtenaar.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Update: Ticketmaster gemaild en reactie. Ze vinden het enorm vervelend en wouden graag een uitzondering maken. Ze hebben mijn tickets geannuleerd en ik krijg het geld teruggestort op mijn rekening 🤩. Spontaan verliefd op Ticketmaster en op zoek naar een trouwambtenaar.
Mooi man, toch nog menselijke maat bij zulke organisaties. Nu nog een zondags ticket scoren!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.352
1.807
Ja, ik heb even teruggemaild en mijn enorme waardering uitgesproken. Had op de goede hoop gemaild en het eigenlijk niet verwacht dus vind deze serivce echt heel erg fijn!
Eigenlijk zou dat ook gewoon normaal moeten zijn. Zeker nu het nog lang niet uitverkocht is. Maar heel fijn dat ze het gewoon netjes afhandelen.

Nu wel de goede kopen he ;-)
 

Ron1617899607

Randprogramma
7 mrt 2017
182
98
ik wacht in ieder geval nog even op wat meer namen. Uitverkocht raakt het nooit met deze line-up dus niemand hoeft te vrezen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Noemenswaardig niet echt maar er zijn ook leuke kleinere bandjes, toch?
sowieso hoofdmoot voor Stage4,
daarnaast zal het aantal NL acts (dat nu pas 6 is) wel tegen een 'ver 3 voudiging' daarvan aantikken, mede ook door 'vulling' Stage 4.

de teller van het aantal acts staat pas op 27, van de 62.

Voor Noord en Zuid zijn ook namen te verwachten.
Op vrijdag staan nu 9 acts genoemd, waarvan 2 zeker niet op Noord en Zuid staan, dus 7 acts voor die podia, komen zeker nog 2 namen bij voor Zuid en Noord.
Op zaterdag staan nu 8 acts genoemd, denk dat 2 acts niet op Noord en Zuid staan, dus komen imo nog 4 acts bij voor Noord en Zuid.
Zondag verwacht ik 1 a 2 namen nog voor Noord en Zuid, zijn wel al 10 acts genoemd, maar denk dat 1 a 2 niet op Noord of Zuid staan.
DUs ik verwacht voor de 2 grootste podia nog ongeveer 5 of 6 namen?
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Nee de pre-sale voor de mensen die hun kaartjes vaan voor de corona hebben behouden en de priority pre-sale is nu en de mensen die zich hebben aangemeld voor de pre-sale pas om 18:00u.
En de rest dus morgen om 10:00u met de reguliere verkoop.
Ik ben serieus benieuwd of er na morgen als tickets zijn uitverkocht....
 

BeWario

Randprogramma
27 jun 2023
101
96
Als je denkt dat dat een hangmat area extra luxe is waarvoor je 200 euro voor moet dokken. Dan is het al te laat. Een chill area is vrijwel op elk feest/ festival gewoon inclusief voor elke bezoeker. Wat een paar jaar geleden nog doodnormaal was is nu opeens extra luxe waar dik betaald voor moet worden. Zie ook golden circle. Op Lowlands hangen er ook gewoon hangmatten en zijn er verschillende hoekjes waar je kunt chillen. Moeten we daar nu ook maar allemaal touwtjes omheen spannen en er een vip area's van maken?
Sterker nog: op Lowlands is er al jaren een GRATIS wellness area waar je de sauna in kan. Vorig jaar voor t eerst ontdekt en dat is me een partij heerlijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos, LIBOH en Davidd

Gebruikers die dit onderwerp bekijken