Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Had ook liever een Hardwell, Garrix of Armin gehad. Beter nog Reinier Zonneveld. Maar die zal misschien nog wat naamsbekendheid missen. Toch wat energieker. CH werkt gewoon zn eigen Spotify top 10 lijstje af en klaar. Nul verassing in zijn setjes.
Snap ook niet dat ze bij hem uitkomen.
Heb er weinig mee. Maar velen zullen het fantastisch vinden.
 

LIBOH

Randprogramma
26 jan 2023
236
143
Heb trouwens ook ed sheeran, sam smith en hozier YouTube live optredens bekeken. En zo achter elkaar is het wel echt een snoozefest. Ik neem aan dat ze allemaal op de main staan en dat we tussendoor wat swingende acts krijgen op de stage tegenover.

En dat We überhaupt een andere act op dezelfde tijd in een andere area kunnen bekijken tijdens de mainstage Act?
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
We hebben in Zuid-Limburg onder andere Cultura Nova waar met regelmaat erg goede artiesten langskomen (Pitou dit jaar nog), de Nieuwe Nor waar ook gewoon Only The Poets speelt, Warhaus laatst nog. Rest van de programmering kan daar nog beter ben ik met je eens (hele sterke boeking). De Muziekgieterij heeft sowieso een hele sterke programmering. Booch Festival in Heerlen dat dit jaar terugkwam met Robin Kester, Brutus (!) en S10 onder andere. Bruis in Maastricht. Samhain voor het harde werk. ParkCity voor families. Er is echt meer dan genoeg aanbod voor de muziekliefhebber in Limburg hoor. En als je de krenten uit de pap wilt is Keulen nog geen uur rijden en kom je in de meeste toffe venues terecht. Geweldige plek om te wonen.
Niet Mama's Pride festival en Geleen Calling vergeten. Daar hebben de afgelopen 10 jaar bands gestaan, die nu op de grote festivals spelen (Yungblud, Whispering Sons, DeWolff, Marathon, Ronnie Flex, Tourist Le Mc, Coely etc.).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.453
6.116
En dat We überhaupt een andere act op dezelfde tijd in een andere area kunnen bekijken tijdens de mainstage Act?
Alleen tijdens de headliner op Pinkpop speelt er niks anders. En dit jaar waren er nog twee a drie momenten waarop er alleen wat op de main speelde.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Niet Mama's Pride festival en Geleen Calling vergeten. Daar hebben de afgelopen 10 jaar bands gestaan, die nu op de grote festivals spelen (Yungblud, Whispering Sons, DeWolff, Marathon, Ronnie Flex, Tourist Le Mc, Coely etc.).
Westelijke Mijnstreek wat minder bekend mee, maar je hebt meer dan gelijk.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Weet niet of het mensen wat boeit.
Maar Sam Smith en Ed Sheeran hebben samen een liedje.

Aangezien ze vlak na elkaar gaan spelen verwacht ik Sam Smith op het podium bij Ed Sheeran.

Ed Sheeran houdt van spontane acties en denk dat dit wel een leuk momentje kan worden gedurende het weekend.

Jaartje geleden traden ze ook samen op in Londen
 
  • Leuk
Waarderingen: Joa

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Nog wat “middel grote” namen die ik nog als kanshebber zie voor Pinkpop , dan touren en nog niet naar andere festivals in Nederland gaan:

* Snow Patrol
* The Hives
* The Kooks
* Yungblud
* The Beaches
* Arlo Parks
* Baby Metal
* Bad Omens
* Querbeat
* Leoniden

Benieuwd wat hiervan door gaat komen.

Gekeken naar de Pinkpop programmering so far verwacht ik de volgende acts op Pinkpop:

The Beaches
Leoniden
Querbeat
Baby Metal
The Kooks
Yungblud

- Snow Patrol zal wel naar Bospop gaan
 

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Weet niet of het mensen wat boeit.
Maar Sam Smith en Ed Sheeran hebben samen een liedje.

Aangezien ze vlak na elkaar gaan spelen verwacht ik Sam Smith op het podium bij Ed Sheeran.

Ed Sheeran houdt van spontane acties en denk dat dit wel een leuk momentje kan worden gedurende het weekend.

Jaartje geleden traden ze ook samen op in Londen
Ik hoop dat ze beide op hetzelfde podium staan.
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
We hebben in Zuid-Limburg onder andere Cultura Nova waar met regelmaat erg goede artiesten langskomen (Pitou dit jaar nog), de Nieuwe Nor waar ook gewoon Only The Poets speelt, Warhaus laatst nog. Rest van de programmering kan daar nog beter ben ik met je eens (hele sterke boeking). De Muziekgieterij heeft sowieso een hele sterke programmering. Booch Festival in Heerlen dat dit jaar terugkwam met Robin Kester, Brutus (!) en S10 onder andere. Bruis in Maastricht. Samhain voor het harde werk. ParkCity voor families. Er is echt meer dan genoeg aanbod voor de muziekliefhebber in Limburg hoor. En als je de krenten uit de pap wilt is Keulen nog geen uur rijden en kom je in de meeste toffe venues terecht. Geweldige plek om te wonen.
Alleen al de gratis festivals!

Mei: Urpop, Mama's Pride, Eupen Musik Marathon;
Juni: Genk On Stage;
Juli: Coninxpop, Zwart Goud;
Augustus: Absolutely Free Festival, Sint Rosa Festival, Booch?, Sjwaampop, Cultura Nova
 
  • Geweldig
Waarderingen: Gloaming

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
@DennisvdBr ok misschien heb je het al gepost, zo ja excuses... Maar zou je weer een mooi overzichtje kunnen maken waarvan jij denkt wie op welk podium staat en welke lege posities er nog te vullen zijn. Dan weten we een beetje waar we staan en wat er nog bij komt. (is natuurlijk enigzins subjectief, maar als iemand er een beetje inzicht in heeft ben jij dat💪🏻)
 

Tom1617899894

Randprogramma
26 okt 2017
125
33
Nog wat “middel grote” namen die ik nog als kanshebber zie voor Pinkpop , dan touren en nog niet naar andere festivals in Nederland gaan:

* Snow Patrol
* The Hives
* The Kooks
* Yungblud
* The Beaches
* Arlo Parks
* Baby Metal
* Bad Omens
* Querbeat
* Leoniden

Benieuwd wat hiervan door gaat komen.

Gekeken naar de Pinkpop programmering so far verwacht ik de volgende acts op Pinkpop:

The Beaches
Leoniden
Querbeat
Baby Metal
The Kooks
Yungblud

- Snow Patrol zal wel naar Bospop gaan
The Hives staan in Nederland al in het voorprogramma van Green Day, hoeft ze natuurlijk niet uit te sluiten, maar ik verwacht ze niet meer op Pinkpop.

The Beaches op Pinkpop zou ik tof vinden!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.028
6.064
@DennisvdBr ok misschien heb je het al gepost, zo ja excuses... Maar zou je weer een mooi overzichtje kunnen maken waarvan jij denkt wie op welk podium staat en welke lege posities er nog te vullen zijn. Dan weten we een beetje waar we staan en wat er nog bij komt. (is natuurlijk enigzins subjectief, maar als iemand er een beetje inzicht in heeft ben jij dat💪🏻)
ik zal eens een overzicht maken van wat ik denk... dan kan er op geschoten worden of meningen gegeven (wat sowieso wel te verwachten is)

ik had gisteren al het overzicht van de 1e keer, 2e, 3e en 4e keer Pinkpop acts.

nu wilde ik eerste melden, van de 27 aangekondigde namen, maar 6 NL acts.
hiervan zijn er 3 in de laagste spots terug te vinden, Tinlicker, Gideon en Jiri11.
en 3 neem ik aan op hoofdpodium, ik verwacht Davina en Froukje als mainstage opener en Acda en de Munnik als 3e op de mainstage.
 
  • Winning
Waarderingen: rednasnamsob

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.213
4.467
ik zal eens een overzicht maken van wat ik denk... dan kan er op geschoten worden of meningen gegeven (wat sowieso wel te verwachten is)

ik had gisteren al het overzicht van de 1e keer, 2e, 3e en 4e keer Pinkpop acts.

nu wilde ik eerste melden, van de 27 aangekondigde namen, maar 6 NL acts.
hiervan zijn er 3 in de laagste spots terug te vinden, Tinlicker, Gideon en Jiri11.
en 3 neem ik aan op hoofdpodium, ik verwacht Davina en Froukje als mainstage opener en Acda en de Munnik als 3e op de mainstage.
Eerste schot dan maar vast; Froukje gaat toch niet om (of rond) 13u al spelen. Die verkoopt iedere zaal in een handomdraai uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters en Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Op de zaterdag missen we naar mijn idee nog een afsluiter van noord of sub headliner.

Nothing But Thieves zie ik als afsluiter van Noord of als sub headliner. Louis dan weer niet….

Vrijdag denk ik Avril Lavigne sub headliner en Royal Blood afsluiter noord.

De zondag lijkt qua grote acts zeker compleet.
Met Sam Smith als sub headliner en Hozier als afsluiter noord.

Vooral benieuwd of ze Tinlicker als afsluiter in de tent gaan zetten . Dance maar wel een kleine naam die laag op het affiche staat.
 
  • Wow
Waarderingen: brutus257

MadMandra27

Dagopener
23 aug 2022
695
915
Zaterdag moet idd echt nog wat gewicht bij naar mijn gevoel, maar kan de grootte van Louis niet inschatten. De vrijdag is ook maar povertjes qua gewicht tot nu toe, al denk ik dat de 3 grote namen al gekend zijn inderdaad. Dus vooral hopen op een sterke undercard dan!
 

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
In 2017 Justien Pieper & Martin Garrix
In 2019 The Cure & Calvin Harris
In 2020 Post Malone & Marshmello
Zal erop de zaterdag weer zo'n dubbele headliner constructie zijn met Calvin Harris?
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Nog wat “middel grote” namen die ik nog als kanshebber zie voor Pinkpop , dan touren en nog niet naar andere festivals in Nederland gaan:

* Snow Patrol
* The Hives
* The Kooks
* Yungblud
* The Beaches
* Arlo Parks
* Baby Metal
* Bad Omens
* Querbeat
* Leoniden

Benieuwd wat hiervan door gaat komen.

Gekeken naar de Pinkpop programmering so far verwacht ik de volgende acts op Pinkpop:

The Beaches
Leoniden
Querbeat
Baby Metal
The Kooks
Yungblud

- Snow Patrol zal wel naar Bospop gaan
Ik zie Ben Howard ook bij wat festivals opduiken. Zou dat geen kanshebber zijn of heb ik een aankondiging elders in het land gemist? Alhoewel, het wel weer heel erg in de singer-songwriter hoek is en je juist nog wat diversiteit erbij wilt hebben.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.011
3.696
Ik zie Ben Howard ook bij wat festivals opduiken. Zou dat geen kanshebber zijn of heb ik een aankondiging elders in het land gemist? Alhoewel, het wel weer heel erg in de singer-songwriter hoek is en je juist nog wat diversiteit erbij wilt hebben.
Als iets voor diversiteit zorgt is het Ben Howard wel, verra ven een doorsnee singer-songwriter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken