Pinkpop 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Ow dat snap ik helemaal! Als ik op fietsafstand zou wonen, zou ik vermoedelijk ook wel zijn gaan kijken. Ben hier bij mij dit jaar naar een festivalletje geweest met godbetert Anastacia als headliner omdat het maar 20 minuten lopen is.
Ja precies dit. Maakt de keuze laagdrempelig alleen die prijs..zoals ik zei dit is de grens.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Zou Pinkpop nog wat namen droppen voor de kerstdagen. Wat denken jullie?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Ja die luxe heb ik niet, vanuit het hoge noorden in Friesland is alles ver 🤣 kan ik me ook goed voorstellen dat de band met 1 bepaald festival een stuk groter is
Hoe lang rijd je naar de Ziggo via de Afsluitdijk? Vraag me af of je er langer over doet dan mij of dat het een beetje gelijk is.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.758
3.701
Hoe lang rijd je naar de Ziggo via de Afsluitdijk? Vraag me af of je er langer over doet dan mij of dat het een beetje gelijk is.
1 uur en 45 minuten, als alles door rijdt.
Groningen is ook al een uur voor mij..
Baal er wel van dat Leeuwarden voor zo'n grote stad een niet hele fijne concertzaal heeft
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

legenden

Playlistbediener
1 jun 2023
46
31
Klein iets tussendoor: de zweedse popster Sigrid heeft ook nog een gat in haar agenda.

Zou perfect op pinkpop passen, laatste jaren aardig gegroeid, headlinede vorige jaar het OYA festival in noorwegen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
1 uur en 45 minuten, als alles door rijdt.
Groningen is ook al een uur voor mij..
Baal er wel van dat Leeuwarden voor zo'n grote stad een niet hele fijne concertzaal heeft
Zonde inderdaad. Neushoorn heeft ook nooit echt een leuke programmering.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
1 uur en 45 minuten, als alles door rijdt.
Groningen is ook al een uur voor mij..
Baal er wel van dat Leeuwarden voor zo'n grote stad een niet hele fijne concertzaal heeft
Balen! We hebben hier in de buurt in Heerlen de Nieuwe Nor en het theater. Een Guus Meeuwis, Miss Montréal of Rowwen Hezze komen wel eens langs maar daar blijft het dan ook bij. Al proberen ze veel moeite er in te stoppen .

Ziggo is voor mij 2,5 uur . Wel al heel vaak geweest maar de rit breekt soms op.

Vandaag weer concert tickets gekocht maar deze keer voor Keulen. Is maar een uurtje. Duitsland lijkt aantrekkelijk maar parkeren is vaak drama. En over het algemeen zijn concert tickets ook duurder daar.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Fun fact: Nieuwe Nor organiseert altijd de bandjes en muziek voor de buurtavond van Pinkpop . De donderdag voor Pinkpop zelf.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Al zou ik als ik in Landgraaf woonde nu ook nog niet snel een ticket hebben gekocht. Uiteindelijk is lineup, ongeacht hoe ver of dichtbij, voor mij wel doorslaggevend.

Voor dit jaar (editie 2023) vermoedelijk dan wel sneller een ticket gekocht trouwens haha.
 

johnnydee

Campingartiest
16 nov 2022
97
67
Wat is dat eigenlijk voor een gedoe dat je alleen nog maar met mobiel ticket kan en niet meer als pdf kan printen...
Dat is best wel klote. Heb net 2 dagen problemen gehad met de Ticketmaster app. Dat zal maar gebeuren tijdens Pinkpop. Dan is het fijn als je het pdf- je achter de hand hebt.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Al zou ik als ik in Landgraaf woonde nu ook nog niet snel een ticket hebben gekocht. Uiteindelijk is lineup, ongeacht hoe ver of dichtbij, voor mij wel doorslaggevend.

Voor dit jaar (editie 2023) vermoedelijk dan wel sneller een ticket gekocht trouwens haha.
Lastig te vergelijken als je er niet woont. Hier is veel gericht op het verenigingsleven en vriendengroepen. Pinkpop leeft hier echt.

Er gaan zoveel mensen hier uit de buurt naar Pinkpop puur en alleen om met vrienden samen te zijn. Hoe gek het ook klinkt.

Scholen passen hun lestijden aan en verplaatsen toetsweken.

Als je in Landgraaf zelf woont is de drempel om te gaan laag.
 

brutus257

Gouden Tip
20 nov 2013
421
115
Dat is best wel klote. Heb net 2 dagen problemen gehad met de Ticketmaster app. Dat zal maar gebeuren tijdens Pinkpop. Dan is het fijn als je het pdf- je achter de hand hebt.
Dit jaar collectors ticket gehaald (voor wat extra's)
Hier kon ik helemaal niks mee geen barcode moest alsnog m'n kaart erbij pakken!
In paradiso kon je je ongenoegen nog wel eens laten weten over bepaalde dingen in de vragen ronde.. en voor mij gevoel werd hier door Jan ook wel naar geluisterd, is er nu ook ergens een q&a? (om even met de tijd mee te gaan)
Zou zo graag eens in gesprek willen, voel dat het festival een beetje wegglipt!
We gaan nog wel maar de ploeg is aanzienlijk kleiner en er is veel twijfel bij velen
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.460
6.127
Lastig te vergelijken als je er niet woont. Hier is veel gericht op het verenigingsleven en vriendengroepen. Pinkpop leeft hier echt.

Er gaan zoveel mensen hier uit de buurt naar Pinkpop puur en alleen om met vrienden samen te zijn. Hoe gek het ook klinkt.

Scholen passen hun lestijden aan en verplaatsen toetsweken.

Als je in Landgraaf zelf woont is de drempel om te gaan laag.
Snap ik helemaal hoor. Je merkt dat op Pinkpop ook enorm. Het voelt soms als een groot buurtfeest (in positieve zin).

Ik ga zelf gewoon echt puur voor de livemuziek, vandaar dat het bij mij echt lineup afhankelijk is of ik ga. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Minie

Gebruikers die dit onderwerp bekijken