Wel mooi hoe het forum getransformeerd is van doemdenken over line-ups, naar nu 10+ pagina's over geldklopperij.

Wel mooi hoe het forum getransformeerd is van doemdenken over line-ups, naar nu 10+ pagina's over geldklopperij.
Tsja de headliners zijn bekend dus daar kunnen we niks meer aan veranderen en de meesten hebben hierover al hun meningen geventileerd.En ja dat commerciële aspect van PP neemt toch steeds een meer prominentere plek in logisch toch dat er dan reacties komen.Wel mooi hoe het forum getransformeerd is van doemdenken over line-ups, naar nu 10+ pagina's over geldklopperij.
Nog maar eens geldklopperijWat is dat eigenlijk voor een gedoe dat je alleen nog maar met mobiel ticket kan en niet meer als pdf kan printen...
Gelukkig op heel veel andere festivals nietVoor mensen die nog steeds niet bijkomen van “alle” geldklopperij acties:
(Maak van een mug geen olifant want blijkbaar gebeurt dit op bijna elk festival ter wereld nu)
![]()
VIP arrangementen | NN North Sea Jazz Festival
11•12•13 JULI 2025 Rotterdam Ahoy. Verras uw relaties, nodig ze als VIP uit voor het NN North Sea Jazz Festival. Veilig via de officiële website van North Sea Jazz.www.northseajazz.com
Upgrade your experience – Rolling
rollingloudrotterdam.nl
Tickets - #SZIGET2025
Sziget tickets, passes, accommodations, campings and all the goodies you need for a perfect stay on The Island of Freedom. Grab your ticket!szigetfestival.com
Festival Tickets - La Onda
Buy 2-day or 1-day La Onda tickets. Choose between General Admission, VIP, El Mirador, Suite, and Platinum passes.www.laondafest.com
Het feit dat andere festivals het wel doen betekent natuurlijk niet dat het iets goeds is. En ik ben blij dat er nog festivals zijn die niet aan deze complete onzin mee doen. Ook al ben ik wel bang dat binnen nu en een aantal jaar elk festival dit soort dingen gaat doen helaas. Maar dit moet je als festivalganger zoveel mogelijk proberen tegen te werken.Voor mensen die nog steeds niet bijkomen van “alle” geldklopperij acties:
(Maak van een mug geen olifant want blijkbaar gebeurt dit op bijna elk festival ter wereld nu)
![]()
VIP arrangementen | NN North Sea Jazz Festival
11•12•13 JULI 2025 Rotterdam Ahoy. Verras uw relaties, nodig ze als VIP uit voor het NN North Sea Jazz Festival. Veilig via de officiële website van North Sea Jazz.www.northseajazz.com
Upgrade your experience – Rolling
rollingloudrotterdam.nl
Tickets - #SZIGET2025
Sziget tickets, passes, accommodations, campings and all the goodies you need for a perfect stay on The Island of Freedom. Grab your ticket!szigetfestival.com
Festival Tickets - La Onda
Buy 2-day or 1-day La Onda tickets. Choose between General Admission, VIP, El Mirador, Suite, and Platinum passes.www.laondafest.com
![]()
Primavera Sound Barcelona
Tickets for the Primavera Sound Barcelona 2025 festival. Check all the types of full festival tickets and get yours.www.primaverasound.com
Gecondoleerd Nik.Sorry mensen voor mijn soms zure reacties vandaag. Ik heb me soms onterecht misschien hier afgereageerd ook met mijn emoties. Het ging niet goed met iemand binnen de familie en zojuist telefoontje gekregen dat hij overleden is.
Ik trek me nu even terug op dit forum.
2023 is in ieder geval niet mijn jaar op dit gebied
Blijf vooral gezond allemaal![]()
Sterkte!Sorry mensen voor mijn soms zure reacties vandaag. Ik heb me soms onterecht misschien hier afgereageerd ook met mijn emoties. Het ging niet goed met iemand binnen de familie en zojuist telefoontje gekregen dat hij overleden is.
Sterkte!Sorry mensen voor mijn soms zure reacties vandaag. Ik heb me soms onterecht misschien hier afgereageerd ook met mijn emoties. Het ging niet goed met iemand binnen de familie en zojuist telefoontje gekregen dat hij overleden is.
Hele goede analyse. Ik vind het programma ook behoorlijk consistent voor Pinkpop begrippen. De laatste jaren was het toch vaak een allegaartje, nu lijkt er een idee achter te zitten. Op de headliners na dan.Een paar dingen die mij opvallen:
- Volgens mij is dit een heel erg typische Pinkpop-worp. Misschien zelf wel iets consistenter dan de voorgaande jaren toen nederhoppers naast verdwaalde indie-namen op de line up stonden.
- Pinkpop laat nogmaals zien dat 2024 een lastig jaar is voor headliners. Een echte mismatch zoals Disclosure op BKS zit er niet bij, maar Calvin Harris en Maneskin als headliners?
- De namen in het middensegment zijn echte Pinkpop-namen, maar (weer NBT, weer Greta, weer Royal Blood) komen wel heel snel weer op herhaling. Sam Smith is natuurlijk een prima naam voor PP. Limp Bizkit hadden ze best aan Paaspop kunnen gunnen.
- Tegelijkertijd zijn dit volgens mij de namen die de Pinkpop-bezoekers verwachten en daarom zal het nog best kunnen verkopen.
- Grotere Nederlandse namen: Froukje en Acda & de Munnik lagen voor de hand. Maar geen Jeugd van Tegenwoordig?
- De namen daaronder, zeker op die vrijdag. Ik heb werkelijk geen idee wat het allemaal is, maar ook dat is voor mij kenmerken voor de PP-line ups de afgelopen jaren.
- De ideeën om wat extra geld binnen te halen worden steeds wilder. De gegarandeerde campingplek is tot daar aan toe, maar het tuinterras, waar je vervolgens alsnog voor alle extra's mag betalen....
Alles bij elkaar is het gezien de moeite die ook andere festivals dit jaar hebben met het boeken van namen best een logische line up. Nu zien hoeveel last PP ervan heeft dat er, naast Ed Sheeran, geen grote knallers bovenaan het affiche staan.
Hou je goed en kop op Nik! Sterkte.Sorry mensen voor mijn soms zure reacties vandaag. Ik heb me soms onterecht misschien hier afgereageerd ook met mijn emoties. Het ging niet goed met iemand binnen de familie en zojuist telefoontje gekregen dat hij overleden is.
Hou je taai Nik! Alle goedsSorry mensen voor mijn soms zure reacties vandaag. Ik heb me soms onterecht misschien hier afgereageerd ook met mijn emoties. Het ging niet goed met iemand binnen de familie en zojuist telefoontje gekregen dat hij overleden is.
gecondoleerd en sterkte.Sorry mensen voor mijn soms zure reacties vandaag. Ik heb me soms onterecht misschien hier afgereageerd ook met mijn emoties. Het ging niet goed met iemand binnen de familie en zojuist telefoontje gekregen dat hij overleden is.