Pinkpop 2024

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Beartooth eind augustus in 013, heb de naam hier weleens voorbij zien komen. Maar dat wordt dus geen PP.
 

Chas McPherson

Playlistbediener
19 nov 2023
48
38
Dat telefoon gedoe en heel die persvoorstelling was zo cringe als het maar kon zijn, maar wat een affiche hadden ze.
Zonde dat ze de Stones toen niet een week voor Pinkpop hebben gezet, zoals dit jaar met Bruce. Ik heb in 2014 verhalen gehoord over mensen die een weekendticket hadden gekocht en op zondag en maandag helemaal niet zijn gegaan...
 
  • Leuk
Waarderingen: Festivaltime

Festivaltime

Randprogramma
31 jan 2016
116
11
Ik zie net dat de WW band (denk wel bekend bij veel (Zuid)Limburgers) volgend jaar het aller aller aller laatste concert geeft. Ik zou dit wel een prachtige naam vinden voor stage 4.
StilleJan (silent disco) bedoel je daar stage 4 voor junioren is en niet voor senioren
 
Laatst bewerkt:

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Echt schandalig, daar betaal je dan ook nog gewoon grof voor. Kan echt niet, en dan hoogst waarschijnlijk ook nog playback of geen zuivere zang.
Heb deze soap met veel afgrijzen in de gaten gehouden. Tl;dr: muzikaal was het toch best goed, en na de ophef van avond 1 is ze avond 2 een stuk vroeger begonnen. Bron:


Desondanks: laat maar zitten voor Pinkpop.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Bassie78

RobOM

Playlistbediener
11 jun 2023
6
15
Er wordt net aangekondigd dat om 18.35 in RTL Boulevard de eerste headliner van Pinkpop bekend wordt gemaakt.
Geen grapje. Ik kijk tv en het werd net op RTL4 aangekondigd. Ik keek er ook van op. Bijzonder kanaal.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken