Pinkpop 2024

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Ik zou me toch wel zorgen gaan maken als Werchter al Lenny Kravitz boekt uit nood en dat Pinkpop nog niets heeft.
RW presteerde het om 2 jaar achter elkaar RHCP te boeken. Misschien krijgt PP het voor elkaar Robbie nog eens over te halen šŸ˜¬
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.259
3.833
Ik zou me toch wel zorgen gaan maken als Werchter al Lenny Kravitz boekt uit nood en dat Pinkpop nog niets heeft.
Mwah, Werchter moet ook nog artiesten kwijt op Boutique en Classic. Dat soort artiesten kunnen ook op Pinkpop staan. Ik verwacht overigens geen klappers, maar er zal uiteindelijk een degelijke line-up staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Mwah, Werchter moet ook nog artiesten kwijt op Boutique en Classic. Dat soort artiesten kunnen ook op Pinkpop staan. Ik verwacht overigens geen klappers, maar er zal uiteindelijk een degelijke line-up staan.
tja, Boutique en TW zijn idd ook nog stil?
 

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
50
57
Hoe groot schatten jullie de kans op een spot voor The Smashing Pumpkins? Ze touren in de buurt en er is nog geen Nederlandse show aangekondigd. Ik wil deze band mega graag live zien (ondanks dat de hoogtijdagen achter ze liggen). Ik overweeg Live Is Live (iemand ervaringen daar?), maar dagje Pinkpop zou ook mooi zijn. Niet echt headlinemateriaal, maar misschien wel een mooie affichenaam?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Onderstaand berichtje over Pearl Jam uit het Rock Werchter topic:

There was never in the plan for 2024.
Its a short Europe tour with not a lot of countries and cities as previous years


Greek's words on facebook. NO WERCHTER
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

dogmask

Playlistbediener
7 sep 2023
34
37
Hoe groot schatten jullie de kans op een spot voor The Smashing Pumpkins? Ze touren in de buurt en er is nog geen Nederlandse show aangekondigd. Ik wil deze band mega graag live zien (ondanks dat de hoogtijdagen achter ze liggen), en overweeg Live Is Live (iemand ervaringen daar?). Maar Pinkpop zou ook mooi zijn. Niet echt headlinemateriaal, maar misschien wel een mooie affichenaam?
Niet onmogelijk, maar zeer onwaarschijnlijk. Spelen 21e in Hannover, 22e in Berlijn en 24e in Wenen. 23e (Pinkpop zondag) dus enige optie, maar om nou van Berlijn naar Landgraaf te rijden en vervolgens door naar Wenen lijkt me niet logisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: ZiggyStardust93

ZiggyStardust93

Campingartiest
21 feb 2023
50
57
Niet onmogelijk, maar zeer onwaarschijnlijk. Spelen 21e in Hannover, 22e in Berlijn en 24e in Wenen. 23e (Pinkpop zondag) dus enige optie, maar om nou van Berlijn naar Landgraaf te rijden en vervolgens door naar Wenen lijkt me niet logisch.
Goed punt, dank! Had Wenen over het hoofd gezien. Live is live it is, dan.
 

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Schijnt wel dat Lenny op PP net wat beter in vorm was dan op Hello. Ik vond hem op PP prima en leuk om naar te kijken, maar op een gegeven moment werd het te langdradig en weggegaan. Uiteindelijk wel weer teruggekomen omdat er letterlijk niks leuks omheen geprogrammeerd stond. :ROFLMAO:
Het verschilt inderdaad ook per festival, datzelfde jaar had Golden Earring ook een goed optreden op PP, een dag eerder in Emmen was hij te dronken om op z'n poten te staan. Heb gewoon pech gehad daar denk ik, maar t was wel leuk. Helemaal vooraan gestaan aan t hekkie bij Little Steven, vergeet ik nooit meer!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Onderstaand berichtje over Pearl Jam uit het Rock Werchter topic:

There was never in the plan for 2024.
Its a short Europe tour with not a lot of countries and cities as previous years


Greek's words on facebook. NO WERCHTER
Helder, dus gaan ze terug naar het oorspronkelijke plan wat 2 maanden geleden al vermeld werd op hun forum. 2a3 weken touren door Europa. Geen festivals denk ik dan.....
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.171
5.501
Helder, dus gaan ze terug naar het oorspronkelijke plan wat 2 maanden geleden al vermeld werd op hun forum. 2a3 weken touren door Europa. Geen festivals denk ik dan.....
Denk zelfs dat 2 a 3 weken nog veel is.
 
  • Wow
Waarderingen: PJ

mart1234

Support act
27 nov 2019
865
349
Oke was de hele tijd nog wel gerust maar nu word het wel pijnlijk als zelfs rw met zulke headliners komen want maneskin en lenny ga je niet op een editie doen als headliners en zeker lenny is gwn echt te klein eigenlijk
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Lana zou me sterk verbazen maar zou ik wel tof vinden, al zullen de "vaste" Pinkpoppers krijsend het veld verlaten. Muse zou kunnen maar die hebben nog niks aangekondigd en Eminem verwacht ik niet.

Mumford & Sons - Billie Eilish - Snow Patrol + The Killers + een DJ

Laatste gok dan toch
Tja het blijft speculeren. Queen mag ook komen hoor šŸ¤£ of gewoon Volbeat šŸ”„ wel als headliner dan nu graagšŸ˜.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken