Pinkpop 2024

Sven-j

Randprogramma
2 nov 2023
138
71
Concreet nog over (of in ieder geval acts waarvan verwacht wordt dat ze gaan touren maar nog niets hebben aangekondigd en dus ook niet zijn afgeschreven)
- Muse
- Dua Lipa
- Pearl Jam (toch nog een late aankondiging?)
- Madonna
- Billie Eilish
- Avenged Sevenfold
- Lenny Kravitz
- The Killers
- John Mayer
- Lana del Rey
- Paul McCartney
- AC/DC
- The Prodigy
Hele kleine kans ivm andere tourdata:
- Ed Sheeran
- Foo Fighters
Iemand enig idee hoe het zit met tourplannen van The Weeknd, Lady Gaga, Post Malone, Beyonce? Die laatste staat natuurlijk ook al heel lang op het lijstje in Geleen/ Landgraaf.
Nog iemand aanvullingen?
Aanvullingen:
The Cure
Maneskin
Eminem
Rihanna
Kings of Leon
Mumford & Sons
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jartz

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
150
118
In 2019 gezien op Hello Festival, onherkenbaar weggedoken in een grote sjaal en achter een mega zonnebril. Het zou voor mij echt een tegenvaller van jewelste zijn als hij headlined op PP. Had zomaar een playbackende stand-in kunnen zijn, verschrikkelijk. Wij zijn halverwege weg gegaan, hoe was hij dat jaar op pinkpop?
Schijnt wel dat Lenny op PP net wat beter in vorm was dan op Hello. Ik vond hem op PP prima en leuk om naar te kijken, maar op een gegeven moment werd het te langdradig en weggegaan. Uiteindelijk wel weer teruggekomen omdat er letterlijk niks leuks omheen geprogrammeerd stond. :ROFLMAO:
 

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
Kravitz donderdag headliner op werchter? Oef.
Pearl Jam geen werchter staat is het duidelijk dat ze geen festivals doen...
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Concreet nog over (of in ieder geval acts waarvan verwacht wordt dat ze gaan touren maar nog niets hebben aangekondigd en dus ook niet zijn afgeschreven)
- Muse
- Dua Lipa
- Pearl Jam (toch nog een late aankondiging?)
- Madonna
- Billie Eilish
- Avenged Sevenfold
- Lenny Kravitz
- The Killers
- John Mayer
- Lana del Rey
- Paul McCartney
- AC/DC
Hele kleine kans ivm andere tourdata:
- Ed Sheeran
- Foo Fighters
Iemand enig idee hoe het zit met tourplannen van The Weeknd, Lady Gaga, Post Malone, Beyonce? Die laatste staat natuurlijk ook al heel lang op het lijstje in Geleen/ Landgraaf.
Nog iemand aanvullingen?
Kan niet veel aanvullen, maar Kings of Leon lijkt ook te gaan touren (album 2024). Al zijn ze anno 2023 geen opzichzelfstaande headliner meer. Kan evt. met een sterke sub erachter of als sub zelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sven-j

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Pieperke en Joris

MarkvD

Gouden Tip
24 apr 2023
368
302
Concreet nog over (of in ieder geval acts waarvan verwacht wordt dat ze gaan touren maar nog niets hebben aangekondigd en dus ook niet zijn afgeschreven)
- Muse
- Dua Lipa
- Pearl Jam (toch nog een late aankondiging?)
- Madonna
- Billie Eilish
- Avenged Sevenfold
- Lenny Kravitz
- The Killers
- John Mayer
- Lana del Rey
- Paul McCartney
- AC/DC
- The Prodigy
Hele kleine kans ivm andere tourdata:
- Ed Sheeran
- Foo Fighters
Iemand enig idee hoe het zit met tourplannen van The Weeknd, Lady Gaga, Post Malone, Beyonce? Die laatste staat natuurlijk ook al heel lang op het lijstje in Geleen/ Landgraaf.
Nog iemand aanvullingen?
The Cure
Maneskin
Eminem
Rihanna
Kings of Leon
Mumford & Sons
 
  • Leuk
Waarderingen: Sven-j

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
In de week van DTRH aankondigingen doet Pinkpop nooit een aankondiging toch? Beide Mojo festivals. Als Pinkpop dit jaar nog met namen komt, dan zal het volgende week zijn denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
384
196
Toch

Muse - Lana del Rey -Eminem

Zouden wij geen vervelend lijstje vinden en je hebt van alles wat, rock, pop, R&B is het toch.
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.030
3.708
Toch

Muse - Lana del Rey -Eminem

Zouden wij geen vervelend lijstje vinden en je hebt van alles wat, rock, pop, R&B is het toch.
Lana zou me sterk verbazen maar zou ik wel tof vinden, al zullen de "vaste" Pinkpoppers krijsend het veld verlaten. Muse zou kunnen maar die hebben nog niks aangekondigd en Eminem verwacht ik niet.

Mumford & Sons - Billie Eilish - Snow Patrol + The Killers + een DJ

Laatste gok dan toch
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Gebruikers die dit onderwerp bekijken