Pinkpop 2024

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.354
10.978
Als er echt zo weinig te vissen valt voor wat betreft headliners, is het misschien ook nog denkbaar dat er een Nederlandse act headliner is. De Jeugd van Tegenwoordig (die gaan toeren en staan ook op Paaspop) of Di-rect bijvoorbeeld.
ALs dat headliners op Pinkpop worden dan kan het festival er beter mee stoppen. Deze band staan op allerlei dorpsfestivals waarvoor je voor 25% van de kosten bij kan zijn. Pinkpop heeft grote namen nodig om zich te kunnen onderscheiden.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.595
3.228
Als er echt zo weinig te vissen valt voor wat betreft headliners, is het misschien ook nog denkbaar dat er een Nederlandse act headliner is. De Jeugd van Tegenwoordig (die gaan toeren en staan ook op Paaspop) of Di-rect bijvoorbeeld.
Je vergeet de grootste: Acda en De Munnik.
 

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Dan doe Suzan en Freek ook maar als sub. IK KAN HET NIET HEBBEN ALS HET AVOND IS, OH WANT 'S AVONDS MIS IK JE VAAK.
 
  • Haha
Waarderingen: Maria

Maria

Campingartiest
9 okt 2023
63
24
ALs dat headliners op Pinkpop worden dan kan het festival er beter mee stoppen. Deze band staan op allerlei dorpsfestivals waarvoor je voor 25% van de kosten bij kan zijn. Pinkpop heeft grote namen nodig om zich te kunnen onderscheiden.
Ja, eens. Voor mij hoeft het ook niet. Maar veel mensen vinden het geweldig. En als PP er twee andere grote headliners tegenover heeft staan en de keuze beperkt is...
 

colette283

Gouden Tip
13 sep 2022
497
249
Als er echt zo weinig te vissen valt voor wat betreft headliners, is het misschien ook nog denkbaar dat er een Nederlandse act headliner is. De Jeugd van Tegenwoordig (die gaan toeren en staan ook op Paaspop) of Di-rect bijvoorbeeld.
Nou ja, deze misschien niet. Maar bijvoorbeeld een within Temptation vind ik persoonlijk nog niet eens zo misselijk als headliner, hebben sws genoeg hits in NL,past op pp. Ja oke misschien zal er gezegd worden maar niet als headliner. Nou ik zou het niet misselijk vinden staan/passen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.298
4.586
Misschien wachten we op de aankondiging van de nieuwe zanger van Kensington en gaan zij als comeback Pinkpop omver blazen?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Bassie78

itsKenzin

Campingartiest
15 nov 2023
69
34
Kun je het voorstellen?

Pinkpop 2018
Pearl Jam - Foo Fighters - Bruno Mars

Pinkpop 2022
Metallica - Pearl Jam - Imagine Dragons

Pinkpop 2024
Acda en de Munnik - Suzan & Freek - Jeugd van Tegenwoordig


Van wereldacts die al tal van jaren stadions uitverkopen naar acts waar men buiten Nederland nog nooit van gehoord heeft 😂😂
 
  • Haha
Waarderingen: Maria

Jartz

Randprogramma
19 jun 2023
181
153
Kun je het voorstellen?

Pinkpop 2018
Pearl Jam - Foo Fighters - Bruno Mars

Pinkpop 2022
Metallica - Pearl Jam - Imagine Dragons

Pinkpop 2023
Acda en de Munnik - Suzan & Freek - Jeugd van Tegenwoordig


Van wereldacts die al tal van jaren stadions uitverkopen naar acts waar men buiten Nederland nog nooit van gehoord heeft 😂😂
Pinkpop afsluiten met 'je moet niet zitten aan me nikes'. Cult!
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Minie en itsKenzin

jeff250381

Playlistbediener
21 okt 2023
16
8
Kun je het voorstellen?

Pinkpop 2018
Pearl Jam - Foo Fighters - Bruno Mars

Pinkpop 2022
Metallica - Pearl Jam - Imagine Dragons

Pinkpop 2024
Acda en de Munnik - Suzan & Freek - Jeugd van Tegenwoordig


Van wereldacts die al tal van jaren stadions uitverkopen naar acts waar men buiten Nederland nog nooit van gehoord heeft 😂😂
Hahaha RiP pinkpop!
 
  • Haha
Waarderingen: itsKenzin

Gebruikers die dit onderwerp bekijken