Pinkpop 2024

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.301
3.905
Within Temptation zou ik echt niet gek vinden
lang niet geweest (te lang imo)
Lijkt me wel een zekerheidje. Brengen in het najaar een nieuw album uit. Zijn inderdaad al een tijd niet meer op Pinkpop geweest en toch nog altijd één van de populairste bands van NL.
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Ik sluit dat ook niet uit, als hij weer tourt. Maar dat is maar even afwachten.
Ja, altijd afwachten natuurlijk. Maar zodra mentaal weer ruimte heeft om op te treden, lijkt mij dat hij voor DTRH misschien wat te duur is met alle prijsstijgingen. Vond het sowieso al niet een hele goede match op het festival, maargoed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.924
1.872
Ja, altijd afwachten natuurlijk. Maar zodra mentaal weer ruimte heeft om op te treden, lijkt mij dat hij voor DTRH misschien wat te duur is met alle prijsstijgingen. Vond het sowieso al niet een hele goede match op het festival, maargoed.
Mocht het mogelijk zijn kan hij ook beter 1x Pinkpop doen in plaats van 5 keer Ziggo + DTRH lijkt me. Maar eerst maar eens afwachten of hij uberhaupt nog gaat touren de komende jaren.
 

DonStroli

Playlistbediener
20 jun 2022
24
22
Over de Foo Fighters zijn we het wel eens geloof ik. ACDC heeft een concert staan in de US in augustus, dit zou wellicht een voorbode kunnen zijn op meerdere concerten. Wishful thinking!!

Headliners:
  1. Foo Fighters
  2. The Killers
  3. Lady Gaga / Dua Lipa ( er zal ergens een pop artiest tussen moeten zitten) Liever The Prodigy!

Subheadliners ( mijn wensen lijst) ;)
  1. Yungblud
  2. The pretty Reckless
  3. Disturbed
  4. Acda en de Munnik
  5. Maneskin
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Vergeet Mumford and sons niet! Volg de band al jaren en is echt wel een van mijn favorieten. Ze hebben dit jaar weer hun eerste shows sinds het vertrek van een bandlid. Mijn gevoel zegt dat er dit jaar/begin volgend jaar een album komt met een nieuwe tour.
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Post Malone komt ook met een nieuw album. Dit gaat gewoon de pop act worden van 2024. Was dit jaar bij zijn Ziggo show en ik heb nog nooit één persoon iedereen in de zaal zien meekrijgen. Was echt een geweldig concert en wellicht is hij de Ziggo dome misschien al overstegen. Een van de meest succesvolle pop artiesten aller tijden op basis van zijn hits.
 
  • Leuk
Waarderingen: TBK

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Post Malone komt ook met een nieuw album. Dit gaat gewoon de pop act worden van 2024. Was dit jaar bij zijn Ziggo show en ik heb nog nooit één persoon iedereen in de zaal zien meekrijgen. Was echt een geweldig concert en wellicht is hij de Ziggo dome misschien al overstegen. Een van de meest succesvolle pop artiesten aller tijden op basis van zijn hits.
Zoveel hits heeft die toch niet? Al loop ik flink achter hoor mbt zijn muziek haha.
 

DonStroli

Playlistbediener
20 jun 2022
24
22
Vergeet Mumford and sons niet! Volg de band al jaren en is echt wel een van mijn favorieten. Ze hebben dit jaar weer hun eerste shows sinds het vertrek van een bandlid. Mijn gevoel zegt dat er dit jaar/begin volgend jaar een album komt met een nieuwe tour.
Waren in 2019 wel zeer gemengde reacties. Maar als je een keer headliner bent geweest kun je ze nu natuurlijk niet meer als Sub-Headliner zetten.
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Ik gok dus op: Foo Fighters - Post Malone - Mumford and sons

Zoveel hits heeft die toch niet? Al loop ik flink achter hoor haha.

Hij is de enige artiest die ooit 8 Platinum hits heeft. Dus meer dan 10 miljoen units. De vorige recordhouder was Bruno Mars met 6. Onderschat deze gast niet hoor!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.924
1.872
Ik gok dus op: Foo Fighters - Post Malone - Mumford and sons



Hij is de enige artiest die ooit 8 Platinum hits heeft. Dus meer dan 10 miljoen units. De vorige recordhouder was Bruno Mars met 6. Onderschat deze gast niet hoor!
Hij is natuurlijk al geboekt in 2020, maar vind het ergens toch een risico vanwege zijn Ziggo shows dit jaar, maar ik wordt graag verrast!
 
  • Leuk
Waarderingen: RimkoW

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Waren in 2019 wel zeer gemengde reacties. Maar als je een keer headliner bent geweest kun je ze nu natuurlijk niet meer als Sub-Headliner zetten.
Ja, Vond dit best gek. Wordt wereldwijd gezien als een van de meest gewilde Live bands. Het moet je ding zijn, maar ook M&S zijn een van de grootste bands van hun generatie.
 

RimkoW

Campingartiest
30 mei 2023
84
92
Als andere acts gok ik op:

Lewis Capaldi (als hij weer zal touren)
Oscar and the Wolf
De staat
Within Temptation
The prodigy
Flemming
Snelle
Inhaler
Fall out boy
John Coffey
Rise against
Acda en de Munnik
Heel misschien BMTH als afsluiter Noord?
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Over de Foo Fighters zijn we het wel eens geloof ik. ACDC heeft een concert staan in de US in augustus, dit zou wellicht een voorbode kunnen zijn op meerdere concerten. Wishful thinking!!

Headliners:
  1. Foo Fighters
  2. The Killers
  3. Lady Gaga / Dua Lipa ( er zal ergens een pop artiest tussen moeten zitten) Liever The Prodigy!

Subheadliners ( mijn wensen lijst) ;)
  1. Yungblud
  2. The pretty Reckless
  3. Disturbed
  4. Acda en de Munnik
  5. Maneskin
The Pretty Reckless staat ergens in de middag als ze komen. Sub is wel hoog gegrepen. Zouden namelijk in '22 om 14:30 op de northstage spelen als ik mij niet vergis?
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Als andere acts gok ik op:

Lewis Capaldi (als hij weer zal touren)
Oscar and the Wolf
De staat
Within Temptation
The prodigy
Flemming
Snelle
Inhaler
Fall out boy
John Coffey
Rise against
Acda en de Munnik
Heel misschien BMTH als afsluiter Noord?
BMTH lijkt mij een inkoppertje als ze touren. Een harde gitarenact die ook nog eens een jong publiek aanspreekt. Wat wil Pinkpop nog meer?
 
  • Leuk
Waarderingen: brutus257

mart1234

Support act
27 nov 2019
867
349
Mijn hoop voor volgend jaar onder de headliners ligt wel bij BMTH en Sam Fender zijn beide zeer sterk live en kunnen in de toekomst de stap naar de headliner wel maken
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
328
283
Over de Foo Fighters zijn we het wel eens geloof ik. ACDC heeft een concert staan in de US in augustus, dit zou wellicht een voorbode kunnen zijn op meerdere concerten. Wishful thinking!!

Headliners:
  1. Foo Fighters
  2. The Killers
  3. Lady Gaga / Dua Lipa ( er zal ergens een pop artiest tussen moeten zitten) Liever The Prodigy!

Subheadliners ( mijn wensen lijst) ;)
  1. Yungblud
  2. The pretty Reckless
  3. Disturbed
  4. Acda en de Munnik
  5. Maneskin
The Killers doen dit jaar al een klein rondje Europese festivals aan, Op het vasteland alleen maar Zwitserland, Belgie en Slowakije, de rest UK/IR.
Als ik mij niet vergis zijn ze de afgelopen tour jaren regelmatig al hier(EU) geweest, dus mij lijkt die kans wat klein.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken