Pinkpop 2024

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
@ rockbeer, natuurlijk ik zie ook liever tool qotsa en foo fighters, maar die zijn nou eenmaal niet gecontracteerd.
om welke reden dan ook.


ik ben er van overtuigd dat je met de acts die er nu ook staan, een fatsoenlijk blokkenschema kan maken.
maar gister mensen verplichten om 19.45-20.30 naar avril lavigne te laten kijken omdat er niets anders speelt, dat kan echt niet
 

Bram1617899554

Playlistbediener
4 dec 2015
18
16
Dit is wel een interessante eigenlijk. Hoe zou Pinkpop anders kunnen boeken? Bijvoorbeeld (met wat ook tourt natuurlijk):

- Parkway Drive
- The Gaslight Anthem
- Dropkick Murphys
- Slowdive
- Johnny Marr
- Frank Carter & The Rattlesnakes
- dEUS
- Archive
- Brutus
- Idles
- Foo Fighters
- Michael Kiwanuka
- Machine Head
- Electric Callboy
- Billy Talent
- Queens of the Stone Age
- Avenged Sevenfold
- Bring Me The Horizon
- Kerry King
- Tool
- Alien Weaponry
- Night Verses
- Turnstile
- Avantasia
- Five Finger Death Punch
- Tarja
- Uriah Heep
- Blind Guardian
- Deep Purple
- Wolfmother
- Body Count ft. Ice-T

Hier valt echt wel een grote selectie uit te halen voor Pinkpop, in alle categorieën van groottes. Dan dump je een deel uit de groep van onder andere AedM, S10, Pommelien Thijs, Joost, Froukje, Louis Tomlinson, Calvin Harris, Douwe Bob, De Jeugd Van Tegenwoordig, Davina Michelle, Hozier, Ilse DeLange, Loreen.
Het kan ook wel, maar verschillende van deze namen hebben ook al (meer dan?) eens op Pinkpop gestaan. Ik ben absoluut geen regular maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat Pinkpop verschillende artiesten boekt die bijna "regulars" genoemd kunnen worden. Op het moment dat je zo'n lijst ook nog eens moet gaan vernieuwen wordt het toch knap lastig, niet? Veel van de artiesten van deze lineup liggen niet in mijn straatje, maar ik weet niet zeker of dat tien jaar geleden ook al niet was.. geniet er in ieder geval, iedereen die dit weekend gaat!
 
  • Leuk
Waarderingen: Rockbeer

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
472
638
Ok. Mijn glas is vaak half leeg….maar P3 in 1 streep, camping A…perfect geen modder en een stukje vrij voor laatkomers. Toch echt heel knap van de organisatie.

Joost 👌🏻, Dead Pony 🥳
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MadMandra27 en JP5

moonliightnyx

Playlistbediener
19 nov 2019
32
27
Wauw wat voelt de sfeer ineens veel beter nu t zonnetje schijnt en je lekker kunt zitten (dit is m’n eerste Pinkpop en ik vond de sfeer gister echt kut, muziek wel goed :) )
 
  • Leuk
Waarderingen: TBK

D02

Dagopener
2 jan 2019
557
258
Wauw wat voelt de sfeer ineens veel beter nu t zonnetje schijnt en je lekker kunt zitten (dit is m’n eerste Pinkpop en ik vond de sfeer gister echt kut, muziek wel goed :) )
Klopt! Als je lekker weer hebt doet zoveel met de sfeer en gevoel.
Weet nog wel son mieux een aantal jaar geleden als opener lekker zonnetje en vol veld, was één groot feest.
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
207
492
ik heb t al vaker gezegd,
maak t hoofdpodium voor alle kindermuziek( aedm, yungblood, cian ducrot,
en noord en de tent voor de oude pinkpoppers( babymetal, tinlicker, fleddy melculy, royal blood, polyphia skindred,
doek stage 4 op of laat daar ook meuk spelen
tent en hoofd tegelijk laten spelen
zo creer je eigenlijk 2 festivals in 1
iedereen gelukkig
Wat een raar idee. Is één van de redenen om naar zo’n breed festival te gaan niet juist dat je nieuwe muziek kunt ontdekken, in plaats van in je niche te blijven hangen? Juist die mengelmoes van publiek geeft kleur aan dat festival.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
396
405
De wel geliefde Noordhoek ziet er somber en kaal uit. Voor de rest heerlijk dat ik ondanks dat ik niet zou gaan er toch weer ben 🤘🏼😉
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
Wat een raar idee. Is één van de redenen om naar zo’n breed festival te gaan niet juist dat je nieuwe muziek kunt ontdekken, in plaats van in je niche te blijven hangen? Juist die mengelmoes van publiek geeft kleur aan dat festival.
je hebt dan nog steeds de mogelijkheid dingen te ontdekken, maar je hebt vooral de mogelijkheid om alle meuk te ontlopen
 
  • Leuk
Waarderingen: Matjes

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.926
3.301
Ik heb de livestream voor het eerst aan. Waarom is er een presentator vanuit z'n zolderkamer?
 
  • Leuk
Waarderingen: jeroenm

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.126
ik heb t al vaker gezegd,
maak t hoofdpodium voor alle kindermuziek( aedm, yungblood, cian ducrot,
en noord en de tent voor de oude pinkpoppers( babymetal, tinlicker, fleddy melculy, royal blood, polyphia skindred,
doek stage 4 op of laat daar ook meuk spelen
tent en hoofd tegelijk laten spelen
zo creer je eigenlijk 2 festivals in 1
iedereen gelukkig

Dus toegewijd meer meuk blijven boeken, maar ook wat acts die dat compenseren?
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.906
4.869
The Analogues is perfect voor in een theater. Mooie shows van ze gezien. Op de main van Pinkpop oogt toch wel vreemd vind ik.
 

D02

Dagopener
2 jan 2019
557
258
Hoe ligt het terrein er vandaag bij? Ik zag dat er flink wat houtsnippers gestrooid zijn?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken