Pinkpop 2023

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803
Nog een laatste ding voor ik ga slapen.

Het blokkenschema is dit jaar belachelijk slecht!

Soms dan heb ik drie clashes en soms verveel ik me. Dat is echt gewoon vreselijk. Ze moeten echt anders gaan nadenken over het indelen van acts?

En pls doe Robbie en zet erna QTSA op de main. Langer tijdslot … tot 01:00. Knallend de nacht in….

Dan zet je The Script als afsluiter op North. En Hollywood Vampires ook ergens tussen.

Go_a een late night spot van 00:00-01:00 . Maar goed wie ben ik.
Hahaha, lekker bezig Nik! Je wilt aan de ene kant QOTSA als headliner, maar gaat morgen ook de wekker zetten voor Donnie? Heerlijk! Dat kan alleen op Pinkpop! Geniet ervan, het is je gegund! (En dit bedoel ik niet cynisch!)
 

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.633
893
perfecte recensie hoe ik Robbie heb ervaren.


Al na drie liedjes steunt Robbie Williams zaterdagavond met beide handen op zijn knieën. De band heeft net het vierde nummer ingezet, maar de baas maant zijn collega's tot stoppen. ,,I'm fucked", zegt hij buiten adem. Met een kwajongensblik naar het publiek: ,,Het is long covid. Niet mijn leeftijd, rotzakken!”
Oké, dus dit is een ingestudeerd grapje, want hij deed exact hetzelfde in het Sportpaleis.

Bij dat concert had ik in elk geval niet het gevoel dat hij moeite had.
De tol van het constant touren?
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.217
803

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Hahaha, lekker bezig Nik! Je wilt aan de ene kant QOTSA als headliner, maar gaat morgen ook de wekker zetten voor Donnie? Heerlijk! Dat kan alleen op Pinkpop! Geniet ervan, het is je gegund! (En dit bedoel ik niet cynisch!)
😂😂De enige reden dat ik mijn wekker zet is omdat ik mijn groep de belofte heb gedaan dat ik Donnie maar moet gaan aanschouwen😂😂. Weinig keuze. Belofte maakt schuld. Dus of ik ben morgenmiddag pissig of het was oké.
 

PP23

Playlistbediener
16 mrt 2023
11
7
Weet iemand hoe het zit met de K+R voor kampeerders? De website doet alsof dat goed is geregeld en aangegeven, maar donderdag heb ik geen enkel bord gezien dat daar heen leidde. Ook de Google maps prikker van de website leidt naar een plekje op de einsteinstraat waar ik geen faciliteiten voor een K+R zie. Of is het bij de parkeerplaats van de van Cranenbroek?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Festileaks Meeting Pinkpop 2023
Naast een heleboel mooie lieve mensen van Festileaks, zien we hier ook een aantal helden van het Festileaks forum!
Festileaks-Meeting-Pinkpop-2023.jpg


oa @RickHuissen , @Bassie78 , @Martinez , @Landgraver , @Minie

Naast deze opkomst, was @Kesselman even kort voorbij gekomen en @Timmetje kwam even snel langs zodat we elkaar de hand konden schudden! Dank aan allen! 👍🏻
 

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Ik lees er eigenlijk niks over, maar deWolff gisteren vond ik ook echt heel erg goed.
Dat waren ze een paar jaar geleden al, maar ze hebben een top club er omheen verzameld.
Plezier straalde er van af.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Martinez

Campingartiest
26 jan 2023
68
66
Ik heb trouwens een dubbel gevoel over de skydeck ervaring.

Er zijn zeker heel veel voordelen ten opzichte van een regulier ticket.

Gegarandeerde toegang tot het voorvak was wel echt fijn, dat terwijl de die-hard fans wel gewoon op de oude vertrouwde manier van vroeg melden ook vooraan konden staan.

Vanaf het deck was je zicht alsof je halverwege het veld stond. Ook prima, voor een act als the script en rudd.
Geluid van het zuidpodium hoorde je rechtstreeks, van het noordpodium werd versterkt binnen en de tent/stage 4 was niet te volgen (ook niet op een scherm dus).

We werden super gastvrij ontvangen en perfect verzorgd. Meer gegeten en gedronken dan normaal tijdens Pinkpop.
Heerlijke zitplaatsen in de schaduw. Indien beschikbaar, want de geweldige hospitality lokt wel uit om het festival gevoel te missen. Want dat mis je daar. Dus zijn we gewoon de wei in gegaan.

Ik denk dat je het het beste kan vergelijken met een all inclusive vakantie. Als je niet van dat resort afkomt, ervaar je niet dat land.
Als ik dan zie dat sommigen echt alleen maar daar op dat deck hebben rondgehangen… snap ik, maar dan kan je het net zo goed thuis op tv bekijken, op je bank.

Wel blij om het eens meegemaakt te hebben… maar uiteindelijk kwam ik er toch op uit dat het toch te duur was.
 

Descor1995

Campingartiest
21 jun 2022
68
31
Euh, waarom staat Ramkot in de app op dezelfde tijd op dezelfde plek als Disturbed? Cancellation incoming?
Disturbed had inderdaad last-minute moeten afzeggen: stemproblemen bij de zanger en op doktersadvies minimaal vier dagen rust nemen. Ramkot had de plek ingenomen.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Vorig jaar hadden we op zondag (vanaf Volbeat als ik het me goed herriner) nog wel een spatje regen... dat zit er dit weekend niet in . Ik wens iedereen in ieder geval veel plezier! ik ben er volgend jaar zeker weer bij!
Oeps.... Iets te vroeg gejuicht. Hoop dat het meevalt vandaag qua neerslag. Have fun iedereen. Toch wel jaloers op de bank op dit moment. Volgend jaar haal ik het dubbel en dwars in!
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Queens of the Stone Age nu ook op herhaling in de stream, had ze gisteren gemist dus top dit. Inderdaad een hele sterke show- zoals eigenlijk altijd wel. Had ze graag als headliner op DTRH gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko en Bob105

Mieknok

Campingartiest
15 jun 2022
59
73
😂😂De enige reden dat ik mijn wekker zet is omdat ik mijn groep de belofte heb gedaan dat ik Donnie maar moet gaan aanschouwen😂😂. Weinig keuze. Belofte maakt schuld. Dus of ik ben morgenmiddag pissig of het was oké.
Ik heb gisteravond staan genieten bij mijn favoriete band QOTSA en sta nu ook te dansen bij Donnie hoor, heerlijk toch 😅
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Gebruikers die dit onderwerp bekijken