Pinkpop 2023

What The Wtf GIF by Justin

René Froger op Pinkpop is toch wel het absolute dieptepunt

Edit: Wel een betere zanger dan een bepaalde subheadliner gister:ROFLMAO:
Daarom wilde ik hier bij zijn. QTSA, zoete valse Ellie Goulding , War On Drugs indie en nu René Froger. 😂😂Misschien is dit de kunst van Pinkpop.

Daarom wilde ik hier bij zijn. QTSA, zoete valse Ellie Goulding , War On Drugs indie en nu René Froger. 😂😂Misschien is dit de kunst van Pinkpop.
Tja, kunst? Ik zal vast zuur zijn, maar Pinkpop zet zich hier echt weg als een tentfeest en niet als een muziekfestival. Maar misschien was dat het al wel. Jammer. Het is ook niet dat het bij 1 zo'n circusact blijft. Wel een leuk feestje! Geniet van de laatste dag Nik :) .

Tja, kunst? Ik zal vast zuur zijn, maar Pinkpop zet zich hier echt weg als een tentfeest en niet als een muziekfestival. Maar misschien was dat het al wel. Jammer. Het is ook niet dat het bij 1 zo'n circusact blijft. Wel een leuk feestje! Geniet van de laatste dag Nik :) .
Tja dit is gewoon een beetje hetzelfde als zo'n smartlappen karaoke op de zondagochtend op Lowlands. Dat het als opener staat zorgt er voor dat je het makkelijk kan vermijden.

• Leuk
Waarderingen: Bob105
Je zou deze route pakken zeg; Donnie - Nielson - di rect - goldband - tom odell - one republic - machine gun kelly.

Dan heb je aan het eind van de dag eigenlijk niks gezien

Je zou deze route pakken zeg; Donnie - Nielson - di rect - goldband - tom odell - one republic - machine gun kelly.

Dan heb je aan het eind van de dag eigenlijk niks gezien
En precies hierom verkoopt deze dag dus best goed, ben ik bang. Je kunt het de organisatie ook niet kwalijk nemen uiteindelijk.

Donnie was een waar feest. Hij kreeg het veld plat.

Ligt het aan het Pinkpop publiek? Dat zal vast. Maar ik heb ff lekker staan dansen en niveauloos genieten 😅

Goldband sla ik als balans wel over, dan naar Brutus 😉

• Leuk
Waarderingen: Bob105 en TheSillyP

Users who are viewing this thread