Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Tja, kunst? Ik zal vast zuur zijn, maar Pinkpop zet zich hier echt weg als een tentfeest en niet als een muziekfestival. Maar misschien was dat het al wel. Jammer. Het is ook niet dat het bij 1 zo'n circusact blijft. Wel een leuk feestje! Geniet van de laatste dag Nik .
Tja, kunst? Ik zal vast zuur zijn, maar Pinkpop zet zich hier echt weg als een tentfeest en niet als een muziekfestival. Maar misschien was dat het al wel. Jammer. Het is ook niet dat het bij 1 zo'n circusact blijft. Wel een leuk feestje! Geniet van de laatste dag Nik .
Tja dit is gewoon een beetje hetzelfde als zo'n smartlappen karaoke op de zondagochtend op Lowlands. Dat het als opener staat zorgt er voor dat je het makkelijk kan vermijden.