Pinkpop 2023

Jaloers op de volle tent bij Go_A vanavond als ik het zo zie. Het is (weer) een goed feestje.
Said so. Top band die had je niet willen missen. Daarna meteen voorvak van Robbie ingedoken.

Quote van de dag uit het voorvak van mij bij Robbie : “ Als je teveel botox in je gezicht hebt mag je op de eerste rij naar Robbie kijken” mijn God wat een botox festijn….

Robbie is een entertainer daar kun je niet om heen. Maar hij speelde het slim….hoge noten door zijn achtergrond band of zijn publiek laten zingen. Laten we eerlijk zijn hoeveel noten heeft hij nu zelf gezongen bij Angels.

Zelfs in het voorvak vond ik Robbie soms zelfs een beetje saai. De humor maakte het wel weer leuk . De grap over de bil vond ik geniaal. Maar goed je moet er van houden. Voelt allemaal wat gemaakt.

Het einde was ook lekker abrupt.

Vergelijking met headliner P!nk was dit gewoon slechter. Minder show, minder zang en minder muzikale variatie. Maar goed dat is mijn mening. Sfeer in voorvak was wel goed!

Verwachtingen qua headliners nu:
1. p!nk
2. RHCP
3. Robbie

Verder vond ik de Hollywood vampires heerlijk, the Driver era top, ronde gapend saai….

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en elo
Waar the Black Keys een homerun sloegen, sloeg QOTSA hem uit het stadion. Beste act van het weekend tot nu toe!

Top 5 van de dag:
1. QOTSA
2. The Black Keys
3. SONS
4. Zwangere Guy
5. Ramkot

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Bob105
Haha, ik vanavond wel.

Ik vind het niet verschrikkelijk. En met je hele tweede deel heb je volkomen gelijk, ja. Een artiest met zelfspot die zichzelf ook niet te serieus neemt staat sowieso bij mij al makkelijk 3-0 voor. Die heeft de weide nu al beet en laat hem niet meer los tot de laatste noot.
Mwah. We liepen na Feel met een gigantische trein naar huis. En uh, Williams zingt niet per se zuiver. Gelukkig was ie meer aan het lullen. Vreselijke headliner.

Korte recap: QOTSA wint de dag, Black Keys vallen toch tegen, Robbie even kut als Pink. Big Moon heel fijn, net als Ramkot. Geen beste dag, morgen genieten van Robin Kester.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en DeBaars
De dutch disease kan je gerust de Limburg disease noemen. Veel Limburgers uit de buurt gaan voor de sfeer een weekend naar Pinkpop en hebben niet eens verstand wie er op de line up staat. “Ooh die ken ik van een radio hitje” zo storend. Ga dan naar een lokaal café ofzo . Ik snap dat niet maar goed. Iedereen zijn ding.
Hier sla je denk ik de spijker precies op de kop. Ik schrok wr vorig weekend echt van bij Bruce. Tijden geleden daf ik zoveel gelul hoorde. Bij Graspop is het weer stil als het stil hoort te zijn en luidruchtig wanneer het moet

• Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover
Hier sla je denk ik de spijker precies op de kop. Ik schrok wr vorig weekend echt van bij Bruce. Tijden geleden daf ik zoveel gelul hoorde. Bij Graspop is het weer stil als het stil hoort te zijn en luidruchtig wanneer het moet
Van Belgen en Duitsers heb je sowieso veel minder last. Bij Pinkpop zijn het veel Limburgers maar ook wel mensen boven de rivieren 😉 maar ik hoor amper Duitsers/ Belgen erdoor heen kletsen. Vandaag waren er trouwens veel Duitsers ? Viel me op! Ook in het voorvak bij Robbie.

Vandaag viel het mee ik stond steeds goed. Heb geen geklets gehad gedurende optredens. Gelukkig maar.

Heb QTSA niet gezien dus wil er niet over oordelen. Maar is er bij QTSA ook een bijzondere magie over het publiek gegooid zoals GO_a dat deed waardoor er een cult is ontstaan? Dit was niet normaal!

Heb QTSA niet gezien dus wil er niet over oordelen. Maar is er bij QTSA ook een bijzondere magie over het publiek gegooid zoals GO_a dat deed waardoor er een cult is ontstaan? Dit was niet normaal!
Ik vind GO_A persoonlijk vreselijke muziek maken. Normaal hou ik wel van een beetje apart, maar daar kan ik helemaal niks mee. Ik snap volledig dat heel die tent losgaat, maar ik zou het ten alle tijden vermijden. Absoluut genoten van QOTSA, stond in het voorvak wat er ook een groot feest van maakte. Ze waren in vorm vanavond.

Robbie is een entertainer daar kun je niet om heen. Maar hij speelde het slim….hoge noten door zijn achtergrond band of zijn publiek laten zingen. Laten we eerlijk zijn hoeveel noten heeft hij nu zelf gezongen bij Angels.

Zelfs in het voorvak vond ik Robbie soms zelfs een beetje saai. De humor maakte het wel weer leuk . De grap over de bil vond ik geniaal. Maar goed je moet er van houden. Voelt allemaal wat gemaakt.

Het einde was ook lekker abrupt.

Vergelijking met headliner P!nk was dit gewoon slechter. Minder show, minder zang en minder muzikale variatie. Maar goed dat is mijn mening. Sfeer in voorvak was wel goed!

Verwachtingen qua headliners nu:
1. p!nk
2. RHCP
3. Robbie

Verder vond ik de Hollywood vampires heerlijk, the Driver era top, ronde gapend saai….
Wel een leuke review Nik! Achteraf best met je eens over Robbie. Maar... meen je dat serieus over The Driver Era? Kon het alleen beoordelen via TV... maar dat ging toch alleen maar over een schijnbaar aantrekkelijke zanger die uit een Disney serie kwam, z'n shirt uit trok en verder niet veel talent heeft? Ik durf het bijna niet te zeggen... maar dat was toch gewoon categorie P!nk? Inhoudsloze pop. En dan ook nog zonder vuurwerk.

Wel een leuke review Nik! Achteraf best met je eens over Robbie. Maar... meen je dat serieus over The Driver Era? Kon het alleen beoordelen via TV... maar dat ging toch alleen maar over een schijnbaar aantrekkelijke zanger die uit een Disney serie kwam, z'n shirt uit trok en verder niet veel talent heeft? Ik durf het bijna niet te zeggen... maar dat was toch gewoon categorie P!nk? Inhoudsloze pop. En dan ook nog zonder vuurwerk.
Ik snap je gedachte helemaal. Over The Driver Era maar daar gaat het festival naar toe. Meer “inhoudsloze” pop zoals het hier helaas wordt omschreven.

Ik heb The Driver Era buiten de tent gezien want de tent stond propvol? Snapte niet hoezo. Misschien dat het optreden extra leuk was door de goede weedburger die ik had 😉😉

Laatst bewerkt:
  • Haha
Waarderingen: Bartjuh1981
Maar Robbie goed… eerst komt de eerste mevrouw met heel veel Botox en paar nummers later de tweede.

Ach ja. Hebben hem nog eens gezien zullen we maar zeggen.

Beide headliners dus tot nu toe in het voorvak gezien en P!nk was gewoon veel en veel beter dan Robbie. Alleen al gekeken naar de sfeer in het voorvak.

Morgen al half twaalf het terrein op… voor Donnie! Ik verwacht daar gast artiesten.

Verder toch wel echt naar de Peppers, Goldband en One Republic.

Verder Machine Gun Kelly bekijken….

Tash Sultana en Direct van een afstand. Ik denk dat Tom Odell gaat tegenvallen dus die slaan we over.

Nog een laatste ding voor ik ga slapen.

Het blokkenschema is dit jaar belachelijk slecht!

Soms dan heb ik drie clashes en soms verveel ik me. Dat is echt gewoon vreselijk. Ze moeten echt anders gaan nadenken over het indelen van acts?

En pls doe Robbie en zet erna QTSA op de main. Langer tijdslot … tot 01:00. Knallend de nacht in….

Dan zet je The Script als afsluiter op North. En Hollywood Vampires ook ergens tussen.

Go_a een late night spot van 00:00-01:00 . Maar goed wie ben ik.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en Matjes

Users who are viewing this thread