Pinkpop 2023

Hij haalt de noten gewoon niet meer.
Wat hij zingt haalt hij absoluut nog. Maar de uithalen zingt hij minder en minder naarmate de show vordert. Dat wordt nog wat bij Angels straks. 🤣

Los daarvan heeft ie volgens mij nog steeds het hele veld in de houdgreep. Heel knap & goed!

De kritiek "wat moet hij nog op Pinkpop na drie Ziggo's" was begrijpelijk en terecht. Heb dat zelf ook geroepen toen. Maarja... Dan flikt ie 't vanavond toch weer.

• Leuk
Waarderingen: jeroenm
Wat hij zingt haalt hij absoluut nog. Maar de uithalen zingt hij minder en minder naarmate de show vordert. Dat wordt nog wat bij Angels straks. 🤣

Los daarvan heeft ie volgens mij nog steeds het hele veld in de houdgreep. Heel knap & goed!

De kritiek "wat moet hij nog op Pinkpop na drie Ziggo's" was begrijpelijk en terecht. Heb dat zelf ook geroepen toen. Maarja... Dan flikt ie 't vanavond toch weer.
Wat flikt ie dan precies? Hij ouwehoert een hoop, gooit met tshirts, en de helft van de tijd dat ie zingt is ie kneitervals.

Werkt in een zaal maar als festivalgig is dit beneden maat.

Wat flikt ie dan precies? Hij ouwehoert een hoop, gooit met tshirts, en de helft van de tijd dat ie zingt is ie kneitervals.

Werkt in een zaal maar als festivalgig is dit beneden maat.
Van wat hij zingt is op TV niks vals. Dat hij steeds minder uithalen doet: eens.

Wat hij flikt? Is natuurlijk lastig inschatten via een TV-uitzending maar ik heb echt t idee dat die weide mee is met Robbie.

• Leuk
Waarderingen: brutus257
Ha ik ben inmiddels richting parking.

Van wat hij zingt is op TV niks vals. Dat hij steeds minder uithalen doet: eens.

Wat hij flikt? Is natuurlijk lastig inschatten via een TV-uitzending maar ik heb echt t idee dat die weide mee is met Robbie.
Laatste is waar. Ik vind het zelf gewoon matig. Misschien ben ik te negatief. Had meer verwacht.

Laatste is waar. Ik vind het zelf gewoon matig. Misschien ben ik te negatief. Had meer verwacht.
Ach, ik was gisteren "vrij" negatief over Pink. Maar daar had ik vantevoren dan ook al niks van verwacht.

Discussiëren over muziek is het allerleukste en het allerslechtste wat er bestaat.

Morgen Bruce op TW Classic. Laat daar aub nooit discussie over zijn! 😎

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Ook een waarheid. Dus eigenlijk recenseren we hier het Pinkpop-publiek en niet de artiesten? 🤣 Wel een nieuwe, interessante dimensie!
Naja, Goldband was ook op BKS retepopulair, dus heeft niet met een specifiek festival te maken. Pinkpop is wel het enige festival waar Robbie Williams nog kan headlinen. Ach ja, 2023 het jaar van de headliners die nooit meer terugkomen.

Weet niet of je dit richting mij bedoelde?
Maar ik kijk vandaag Pinkpop op TV met een bacardi-cola die geen 2,5 muntjes kost 😉 Is makkelijk te combineren met een beetje boomer-praat op dit forum!
Ondertussen zitten mijn buurjongetjes een halve kilo wiet te roken trouwens. Dus het Pinkpop-gevoel is hier echt wel!

Users who are viewing this thread