Pinkpop 2023

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Ik kan dit niet aanzien.
Haha, ik vanavond wel.
Hahahaha. Ik vind dit echt verschrikkelijk, maar je kunt er gewoon niet omheen dat hier een headliner staat die weet hoe hij het publiek moet meekrijgen. Hartstikke knap.
Ik vind het niet verschrikkelijk. En met je hele tweede deel heb je volkomen gelijk, ja. Een artiest met zelfspot die zichzelf ook niet te serieus neemt staat sowieso bij mij al makkelijk 3-0 voor. Die heeft de weide nu al beet en laat hem niet meer los tot de laatste noot.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Maar volgend jaar weer gewoon 3 headliners waar de muziek centraal staat a.u.b.
Een goeie back-catalogue en een superstrakke band staan toch aardig centraal bij Robbie vanavond hoor. En hij zingt sowieso alles live. Zanger van The Script kijkt u mee hoe het ook kan klinken? Dikke plus!
 
  • Leuk
Waarderingen: TBK

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Een goeie back-catalogue en een superstrakke band staan toch aardig centraal bij Robbie vanavond hoor. En hij zingt sowieso alles live. Zanger van The Script kijkt u mee hoe het ook kan klinken? Dikke plus!
Moet ik nu wel aan toevoegen dat hij ook wel regelmatig de lastige stukken aan het achtergrondkoortje of het publiek overlaat. Dat kun je slecht noemen, maar je kunt het ook een goed voorbeeld noemen van je eigen zwaktes kennen en daar slim omheen werken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Moet ik nu wel aan toevoegen dat hij ook wel regelmatig de lastige stukken aan het achtergrondkoortje of het publiek overlaat. Dat kun je slecht noemen, maar je kunt het ook een goed voorbeeld noemen van je eigen zwaktes kennen en daar slim omheen werken.
Het valt mij ook op. De lastige stukken zijn voor het achtergrondkoor. Wel weer een strakke band hoor. Niets op aan te merken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
8.033
2.066
Hij lult het mooi aan elkaar. Middelmatige zanger die het publiek om zijn vinger wind en een live band die de nummers strak speelt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken