Pinkpop 2023

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Setlist Robbie zakt nu wel ff door het ijs. Maar ik loop dus een kwartier achter. Misschien hebben de bezoekers dit inkakmoment al overleefd.
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.906
4.869
Weet niet of je dit richting mij bedoelde?
Maar ik kijk vandaag Pinkpop op TV met een bacardi-cola die geen 2,5 muntjes kost 😉 Is makkelijk te combineren met een beetje boomer-praat op dit forum!
Je wist het zo te brengen alsof je daar was. Vooral over de gehele weide meekrijgen 😂😂. Heerlijk; jouw inbreng is dus net zo nutteloos als die van mij. Maar, 81 is toch Millennial?
 
  • Haha
Waarderingen: Bartjuh1981

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Je wist het zo te brengen alsof je daar was. Vooral over de gehele weide meekrijgen 😂😂. Heerlijk; jouw inbreng is dus net zo nutteloos als die van mij. Maar, 81 is toch Millennial?
Fok? Zit ik in het verkeerde hokje?
Mijn avond is verpest. Dank man! 😛

Maar ja, ik hou van nutteloze bijdragen. En af en toe beetje stoken.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Mark's Kal

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Ik schakel in op de stream, wat is dit voor monoloog!?
Het was een mental health monoloog. Misschien niet de beste en een beetje onhandig getimed in de set. Maar toch, elke monoloog over mental health moet verteld en gehoord kunnen worden. Een niet te onderschatten probleem. Ik heb vanmiddag dat filmpje van de zanger van Disturbed gisteren op Graspop gekeken. En ik zat te janken. Iedereen -muzikant of niet- die maanden of jaren later na een zwart gat met een goed gevoel kan zeggen "gelukkig, ik ben er nog" moet een schouderklopje krijgen. Ik geef mezelf er nu een. Been there, survived that.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
De tip van vandaag: blijf nog even hangen op de stream voor Go_A. Dat was een feestje op Lowlands vorig jaar.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Na een hele show Robbie (op TV) moet ik de euforie van het eerste (fantastische) uur behoorlijk nuanceren. Het kakte in de tweede helft volledig in. Zelfs Angels kon dat amper compenseren. Dat was in 2015 veel beter. Spanningsboog in de hele set, toen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Gebruikers die dit onderwerp bekijken