Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet niet of je dit richting mij bedoelde?
Maar ik kijk vandaag Pinkpop op TV met een bacardi-cola die geen 2,5 muntjes kost Is makkelijk te combineren met een beetje boomer-praat op dit forum!
Je wist het zo te brengen alsof je daar was. Vooral over de gehele weide meekrijgen . Heerlijk; jouw inbreng is dus net zo nutteloos als die van mij. Maar, 81 is toch Millennial?
Je wist het zo te brengen alsof je daar was. Vooral over de gehele weide meekrijgen . Heerlijk; jouw inbreng is dus net zo nutteloos als die van mij. Maar, 81 is toch Millennial?
Het was een mental health monoloog. Misschien niet de beste en een beetje onhandig getimed in de set. Maar toch, elke monoloog over mental health moet verteld en gehoord kunnen worden. Een niet te onderschatten probleem. Ik heb vanmiddag dat filmpje van de zanger van Disturbed gisteren op Graspop gekeken. En ik zat te janken. Iedereen -muzikant of niet- die maanden of jaren later na een zwart gat met een goed gevoel kan zeggen "gelukkig, ik ben er nog" moet een schouderklopje krijgen. Ik geef mezelf er nu een. Been there, survived that.
Na een hele show Robbie (op TV) moet ik de euforie van het eerste (fantastische) uur behoorlijk nuanceren. Het kakte in de tweede helft volledig in. Zelfs Angels kon dat amper compenseren. Dat was in 2015 veel beter. Spanningsboog in de hele set, toen.
Robbie? Zag idd dat het tijdschema was aangepast naar 22:15. Maar dat is bij de Peppers morgen ook aangepast naar 22:10. Denk dat niet veel headliners zin en kwaliteit hebben om 2u goed te vullen. Behalve P!nk dan!