Pinkpop 2023

Jos

Randprogramma
16 mrt 2019
149
114
Uitstekende muziek maken ze TWOD!! Echt jammer van de Pink fans al zo vroeg in het voorvak. Valt daar wat aan te doen of moeten we er maar mee dealen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

theodoor9

Randprogramma
5 dec 2022
156
106
TWOD was wel erg sterk via de stream. Wil ze eigenlijk wel weer eens zien maar dat zal er denk ik niet meer inzitten na een show in de ziggo, DTRH en nu Pinkpop toch? Kan me niet voorstellen dat ze volgend jaar weer BKS headlinen bijvoorbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

TBK

Randprogramma
21 dec 2018
101
72
TWOD was fantastisch vanuit het voorvak, dat niet eens vol was. Publiek was idd wat tam, maar echt enorm genoten. Heerlijke muziek.
Hier precies hetzelfde, ook voorvak en heerlijk de ruimte. Laatste nummer kwam echt keihard binnen, wat een parel.
 
  • Leuk
Waarderingen: SureD

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
568
534
TWOD was wel erg sterk via de stream. Wil ze eigenlijk wel weer eens zien maar dat zal er denk ik niet meer inzitten na een show in de ziggo, DTRH en nu Pinkpop toch? Kan me niet voorstellen dat ze volgend jaar weer BKS headlinen bijvoorbeeld.
Zaterdag 24 juni Antwerpen met Live is Live. Weet alleen niet of dat voor je te reizen is.

Leuk de berichten allemaal mee te lezen hier trouwens, begint wel erg te kriebelen nu hoor ..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken