Pinkpop 2023

yumi

Randprogramma
27 jun 2019
108
214
Vanaf de livestream zie ik Altin Gun een vijf sterren optreden geven in een tent waar nog wel héél veel plek is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bob105

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.184
3.127
Toch aardig genoten van Altin Gun, War on Drugs, the Hu en the Haunted Youth op de stream vandaag. En Niall Horan was goed te doen.
 

pinkpopmaastricht

Playlistbediener
19 feb 2018
38
27
Haunted youth ja ik ben ook aan het kijken, wat goed spelen ze! Eva Koreman draaide dit ook vaak op de radio. Baal dat ik niet ben gegaan vandaag. Ga dit optreden zeker nog openemen voor in de auto!
 

DanielNedelko

Randprogramma
4 jul 2022
207
492
Leuk om die verschillende berichten te lezen. Zo veel mensen, zo veel smaken! Ik heb Broken ontzettend veel gedraaid en wilde ze mede gezien alle hype al een tijd zien, maar het komt via de stream niet bepaald binnen. Beetje… simpel? De lange instrumentale galmende stukken doen me denken aan TWOD, maar dan zonder de spannende afslagen. Al geloof ik meteen dat je er live wel in meegezogen wordt.
 

colette283

Dagopener
13 sep 2022
542
282
Hey een vraagje, is er iemand die toevallig cover me in sunshine heeft opgenomen?
Ik dacht dit dus gedaan te hebben, echter heb ik dus eigenlijk helemaal niks van dat nummer opgenomen😅. Had het mijn dochtertje namelijk belooft😞 aangezien ze het leuk vindt om dat lied altijd samen in de auto te zingen.☺️
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Nikfestilover

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.914
4.870
Helaas was ik er vandaag niet bij, maar in de oorspronkelijke thuisbasis van Pinkpop was een prachtige open air theater/opera voorstelling, waar oude beelden van Pinkpop in verwerkt waren. Kippenvel.
 

Bartjuh1981

Geliefde act
12 feb 2014
1.349
926
Na een heel duurbetaald dagje Pinkpop kan ik concluderen dat:
- The Haunted Youth alweer bewijst een potentiële subheadliner te kunnen zijn
- The War On Drugs fantastisch was, maar op het verkeerde festival stond
- Editors redelijk steady was dankzij hun hitjes, nieuwe nummers waren pudding
- P!nk werkelijk één groot drama was... geen woorden voor hoe slecht dat was. Echt onvoorstelbaar kut. Slechtste headliner ooit, na Bieber.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
810
1.015
Na een heel duurbetaald dagje Pinkpop kan ik concluderen dat:
- The Haunted Youth alweer bewijst een potentiële subheadliner te kunnen zijn
- The War On Drugs fantastisch was, maar op het verkeerde festival stond
- Editors redelijk steady was dankzij hun hitjes, nieuwe nummers waren pudding
- P!nk werkelijk één groot drama was... geen woorden voor hoe slecht dat was. Echt onvoorstelbaar kut. Slechtste headliner ooit, na Bieber.
in 4 zinnen zoveel controversiële dingen roepen is wel knap
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken