Pinkpop 2023

mdr.123

Nieuw lid
9 jun 2023
1
0
Vanmiddag rond 16:00 de auto in (vanaf Rotterdam) en dan rond 19:00 de rij in, als ik rond 21/22 uur op Camping A ben dan loopt alles volgens schema haha. Tent de lucht in gooien en dan lekker biertje drinken. Wel een heel tof programma dit weekend, we hebben er heel veel zin in 🤘 !!!!
 

PP23

Playlistbediener
16 mrt 2023
11
7
Zo, net m'n mini-festivaltentje van de Decathlon van 10 jaar geleden weer eens uit z'n hoesje gehaald om te checken. Behoudens dat ik er nog wat Lowlandsgras van weleer uit moest vegen, functioneert ie nog prima! Dan nog even een paar liter zonnebrandcrème inslaan en einde van de middag op naar het Limburgse!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Ik krijg net een bericht voor Beyoncé vanavond dat er strengere veiligheidsmaatregelen zijn bij het concert? En dat Live Nation deze maatregelen over de hele wereld heeft verspreid. Wanneer ik op de veiligheidsmaatregelen klik is er niks nieuws te lezen. Iedereen weet toch dat je geen mes mag meenemen naar een concert 😂
 

Tianna

Playlistbediener
12 jun 2023
5
2
Hebben jullie misschien advies in welk voorvak ik moet gaan voor hollywood vampires, wil zo dicht mogelijk bij johnny depp staan
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.590
11.194
Ik krijg net een bericht voor Beyoncé vanavond dat er strengere veiligheidsmaatregelen zijn bij het concert? En dat Live Nation deze maatregelen over de hele wereld heeft verspreid. Wanneer ik op de veiligheidsmaatregelen klik is er niks nieuws te lezen. Iedereen weet toch dat je geen mes mag meenemen naar een concert 😂
Maar Nikkie, ouwe rampetamper, dat heeft dus niks met Pinkpop te maken.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Er staat wel in dat er geen flesjes water meer mogen meegenomen. Benieuwd of het dan morgen wel nog mag bij Pinkpop.
 

Tianna

Playlistbediener
12 jun 2023
5
2
Er staat wel in dat er geen flesjes water meer mogen meegenomen. Benieuwd of het dan morgen wel nog mag bij Pinkpop.
Dat vond ik juist ook zo verwarrend, omdat ze juist het tegenovergestelde op de website van pinkpop zetten en op het nieuws weer eits anders zeggen, verander het dan op de website ook
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik bedoel het linkse vak of het rechtse vak
ik ben van team links-voor ;)

het verschilt soms, ligt net aan de groep mensen die er zijn.
ligt er ook aan wat je zelf qua tijdschema er voor over hebt, als je echt ver vooraan in het vak wil, zou ik zeggen ga direct NA Ronde al het vak in en probeer zo ver mogelijk aan te schuiven en te blijven tot 17:15
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken