Pinkpop 2023

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Dit programma zal, net zoals de meeste van die andere talentenjachten, na één seizoen wel weer vervangen worden door iets soortgelijks.

Er zit imo ook echt wel een groot verschil tussen het winnen van de ''Belofte'' van de Limburgse Popprijs en het winnen van een SBS 6 talentenshow.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.245
5.553
Er zit imo ook echt wel een groot verschil tussen het winnen van de ''Belofte'' van de Limburgse Popprijs en het winnen van een SBS 6 talentenshow.
Ja inderdaad, die Limburgse Popprijs voelt nog als een leuk stukje lokale bandjes promoten. Ik heb bij een SBS 6 show toch een stuk minder vertrouwen in de mogelijke kwaliteiten van de winnaar, zeker als je ziet wie de talenten moeten gaan scouten... Maar goed, camping B had altijd een feest tent toch, wellicht dat de winnaar van de campingzender competitie gewoon daar terecht komt en dan was het allemaal storm in een glas water :rolleyes:
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik reageer nog even hierop, want ook Dennis maakt deze denkfout.
en welke denk fout zit in mijn reactie? als ik reageren mag op de bewoordingen die jij in jouw posts gebruikt over de talentenjacht en met name bij voorbaat uit over de nog niet bekende deelnemers in kwestie?
"goedpraten" doe ik het niet, zo'n talentenjacht en de positie die het vraagt op Pinkpop. Maar de manier van reageren en benadering staat mij in ieder geval niet aan.

Komt bij mij de volgende vraag ….Pinkpop had altijd al een wedstrijd..Madoux is daar dit jaar de winnares van.
Nu of Nooit is niet meer he. Madoux is uitgekozen door een jury prijs, als categorie "Belofte" in Limburgse Popprijzen 2021

ik kan me overigens goed voorstellen dat deze act de opener van het Noord podium gaat worden tegenover de opener in de tent (Belofte Limburgse popprijs) op de openingsdag. Die spot staat nu niets btw...
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
en welke denk fout zit in mijn reactie? als ik reageren mag op de bewoordingen die jij in jouw posts gebruikt over de talentenjacht en met name bij voorbaat uit over de nog niet bekende deelnemers in kwestie?
"goedpraten" doe ik het niet, zo'n talentenjacht en de positie die het vraagt op Pinkpop. Maar de manier van reageren en benadering staat mij in ieder geval niet aan.


Nu of Nooit is niet meer he. Madoux is uitgekozen door een jury prijs, als categorie "Belofte" in Limburgse Popprijzen 2021

ik kan me overigens goed voorstellen dat deze act de opener van het Noord podium gaat worden tegenover de opener in de tent (Belofte Limburgse popprijs) op de openingsdag. Die spot staat nu niets btw...
Dat zou een hele goeie spot zijn en kan je er ook weinig opzeggen
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
Het is onderhand talentenjacht nr. 374, en dan ook nog eens van die Help mijn man is klusser zender SBS. Ik acht dat zelf op voorhand behoorlijk kansloos in, dan kan het straks alleen maar meevallen. En verder: ze doen maar. Ik heb totaal niet het idee dat dit ten koste gaat van een act als S10. Wel ten koste van een andere, hele kleine act, maar wat niet weet wat niet deert. Echt talent komt altijd wel bovendrijven. En Pinkpop is toch al geen ontdekkingsfestival voor nieuw talent. Als ze maar oppassen dat ze zelf geen SBS imago krijgen. Ze worden hier al te pas en te onpas met de huishoudbeurs vergeleken, dus ze zitten in de gevarenzone… 🤔
 
  • Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal en elo

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Snel in mekaar gezet maar een beetje overzicht zo
Voor de grap eens gekeken wat ik dan zou bekijken (mocht ik weer 'ns een vrijkaart krijgen of goedkoop TS)
- vrijdag: The Hu, The Haunted Youth, Editors, The War On Drugs
- zaterdag: Disturbed, The Black Keys, QOTSA
- zondag: Brutus, Warpaint

Die vrijdag zou ik me nog best kunnen amuseren na het werk. Als het regent op zondag blijf ik liever thuis of duik de kroeg in.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Het is onderhand talentenjacht nr. 374, en dan ook nog eens van die Help mijn man is klusser zender SBS. Ik acht dat zelf op voorhand behoorlijk kansloos in, dan kan het straks alleen maar meevallen. En verder: ze doen maar. Ik heb totaal niet het idee dat dit ten koste gaat van een act als S10. Wel ten koste van een andere, hele kleine act, maar wat niet weet wat niet deert. Echt talent komt altijd wel bovendrijven. En Pinkpop is toch al geen ontdekkingsfestival voor nieuw talent. Als ze maar oppassen dat ze zelf geen SBS imago krijgen. Ze worden hier al te pas en te onpas met de huishoudbeurs vergeleken, dus ze zitten in de gevarenzone… 🤔
SBS zendt anders ook Tribute Battle Of The Bands uit een super leuk programma!
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Hoe vinden jullie deze affiche tot heden? Ik zou hier toch wat op mijn honger blijven zitten...
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Nog eens rustig door het programma gegaan, en moet zeggen dat het voor mij persoonlijk iets tegenvalt.
Erg blij met de Peppers, the Editors, Queens of the stone age, en ook benieuwd naar The black Keys the war on drugs, en disturbed en Haunted Youth.

Achja, het kan niet elk jaar raak zijn zoals afgelopen jaar, en het wordt sowieso prachtig zoals altijd :)
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Hoe vinden jullie deze affiche tot heden? Ik zou hier toch wat op mijn honger blijven zitten...
Vrijdag wordt voor mij helemaal gemaakt met The War On Drugs en Editors, dat zijn met P!nk de 3 must see's voor die dag. Ga ook wel kijken naar Niall Horan, The Hu, Maisie Peters en Picture This...

Zaterdag op Robbie Williams na, bijna alles naar mijn zin! Met dikke must see's Disturbed, The Hollywood Vampires, The Black Keys, The Script en Queens of the Stone Age!! Met ook nog RONDÉ en The Jordan, maakt voor mij de zaterdag de beste dag!

Zondag met Red Hot Chili Peppers wel oke dagje. Leuke namen als Tom Odell, Warpaint, Tash Sultana, Nathaniel Rateliff, OneRepublic, Goldband , DI-RECT, Nielson, Donnie en I Prevail.

Van de nieuwe namen zitten er nog te veel tussen waar ik me in zou moeten verdiepen nog...
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Jup. Van half 11 tot middernacht, inclusief 7 reclameblokken en inclusief Angela Groothuizen. Poging gewaagd, maar helaas…
Je tijden kloppen al niet ? Of kijk je met vertraging?

Angela Groothuizen , golden Earring Drummer en gitarist van Direct. Heb veel slechtere jury leden gezien bij een talentenjacht.

Vorig jaar naar het concert gegaan van Tribute in de Ziggo was gewoon geweldig! Van mij mag Pinkpop gerust zo’n geweldige coverband boeken voor zo’n stage 4 of tent.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Hoe vinden jullie deze affiche tot heden? Ik zou hier toch wat op mijn honger blijven zitten...
Voor jongeren die van pop en wat Indie rock vibes houden is dit een geweldige line-up.

In 2019 wilde ik P!nk bezoeken helaas toen door omstandigheden niet kunnen bezoeken. In 2022 kan het eindelijk wel. RHCP wilde ik vorig jaar in Goffert zien maar had examens. Dus die zijn ook meer dan welkom! En dan Robbie …kaartjes bijna gekocht totdat er hier en daar wat Pinkpop geruchten waren. Dus headliners zijn voor mij perfect!

Dan… op de vrijdag! Editors vond ik in 2018 een van de beste bands van de dag dus die ben ik heel blij mee. The War On Drugs luister ik al langer en moeten live erg goed zijn. Ellie Goulding , Niall Horan staan al langer op mijn lijstje dus die kunnen mooi worden meegepakt.
The Lumineers erg goede band live vind ik! Dus heel happy mee.

Dan de namen die er vandaag bij zijn gekomen pffff…..
Maisie Peters opkomend zangtalent die bij de jeugd erg populair aan het worden is. Net zoals Lauren Sanderson erg goede live zangeres. Daarbij komt nog eens The Haunted Youth …met een van de beste optredens op Eurosonic dit jaar.
The Hu ook erg nieuwsgierig naar!

Samengevat die vrijdag wordt nog leuk met clashes….
 
  • Leuk
Waarderingen: LifeCanBeBeautiful

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Misschien zie ik het totaal verkeerd maar dit lijkt me op een paar namen na geen lineup die perse jongeren zou moeten aanspreken.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken