Pinkpop 2023

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
dat is precies wat ik op Stage 4 verwacht, acts met 1 nummer dat onverwacht lekker loopt en zich nog moeten bewijzen... 😂

overigens, op 1 december Sziget en Concert at Sea. Misschien wel wat acts die Pinkpop ook mee gaat pakken nog. Begin december hopelijk een nieuwe worp namen. Vorige editie was dat ook de bedoeling vóór Sinterklaas, maar kwam die worp er na (15 december)
Het probleem is dat het dan een mooie coverbende word. Zonde van het geld, leuk voor een kwartier camping entertainment.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Vorige jaar had toch de stage 4 wel leuke namen die 1 album of meer uit hadden en niet 1 single enige in die lijn was misschien meau maar dat was ook wel een hype toen
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
263
132
Vorige jaar had toch de stage 4 wel leuke namen die 1 album of meer uit hadden en niet 1 single enige in die lijn was misschien meau maar dat was ook wel een hype toen
Inderdaad. Heb bij Stage 4 echt goede acts gezien (KennyHoopla, TenTimesAMillion). Die hebben stage ervaring en inderdaad een album of meer uit.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ben overigens benieuwd naar het aantal Pinkpop Classics in 2023 op de Pinkpop lineup.
en dan heb ik het vooral over acts uit de vroege 90's en de 80's of 70's op Pinkpop stonden?

na goed, RHCP is wellicht een Pinkpop Classic (Williams was er ooit randje 00's in 1999)
Op een bepaalde manier kan je Hollywood Vampires als een 'classic act' beoordelen.
Maar verder wel opvallend, alles 'jong grut' of acts van 00's.
en zo'n tekst op de site van Pinkpop : "Reis af naar Landgraaf om de grootste acts van dit moment live te zien, nieuw talent te ontdekken in de tofste area’s op Megaland en je onder te dompelen in de Limburgse gezelligheid!"
Dus "grootste acts van het moment" en "nieuw talent ontdekken" lijkt er niet op dat er dan acts als afgelopen jaar Crowded House te verwachten zijn?
Vraag me dus af of Pinkop dan meer nieuwe acts gaat plannen en meer acts uit 00's.
Omdat vooral voor Stage 4 en de Tent nog namen moeten komen, lijkt het wel die kant op te gaan?

en ook nog steeds stof tot nadenken, er ontbreken voor zaterdag zeker nog 3 acts voor mainstage en noordstage....
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
ben overigens benieuwd naar het aantal Pinkpop Classics in 2023 op de Pinkpop lineup.
en dan heb ik het vooral over acts uit de vroege 90's en de 80's of 70's op Pinkpop stonden?

na goed, RHCP is wellicht een Pinkpop Classic (Williams was er ooit randje 00's in 1999)
Op een bepaalde manier kan je Hollywood Vampires als een 'classic act' beoordelen.
Maar verder wel opvallend, alles 'jong grut' of acts van 00's.
en zo'n tekst op de site van Pinkpop : "Reis af naar Landgraaf om de grootste acts van dit moment live te zien, nieuw talent te ontdekken in de tofste area’s op Megaland en je onder te dompelen in de Limburgse gezelligheid!"
Dus "grootste acts van het moment" en "nieuw talent ontdekken" lijkt er niet op dat er dan acts als afgelopen jaar Crowded House te verwachten zijn?
Vraag me dus af of Pinkop dan meer nieuwe acts gaat plannen en meer acts uit 00's.
Omdat vooral voor Stage 4 en de Tent nog namen moeten komen, lijkt het wel die kant op te gaan?

en ook nog steeds stof tot nadenken, er ontbreken voor zaterdag zeker nog 3 acts voor mainstage en noordstage....
Was dat andere jaren anders dan want lijkt mee meer zo'n standaard tekstje
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
op NovaRock oa Wolfmother, Incubus en Within Temptation...
kom maar door Pinkpop
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
vandaag en morgen Within Temptation in Ziggo Dome...

op zaterdag ontbreken dus nog 3 acts voor Main en Noord he... 🙏
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
290
vandaag en morgen Within Temptation in Ziggo Dome...

op zaterdag ontbreken dus nog 3 acts voor Main en Noord he... 🙏
Ja gaaf die moeten gewoon komen week voor Pinkpop staan ze op Nova Rock, daar staan ook Sum 41, Wofmother en Powerwolf bands die van mij ook wel door mogen komen
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.957
3.618
Ik vraag me af waar Oscar & The Wolf gaat staan in Nederland. Lijkt me een perfect Pinkpop naam. Eventueel laat op Noord.
 
  • Geweldig
Waarderingen: Danielledaan

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik vraag me af waar Oscar & The Wolf gaat staan in Nederland. Lijkt me een perfect Pinkpop naam. Eventueel laat op Noord.
Ze stonden afgelopen jaar op LL he? BKS lijkt me uitgesloten (al zou het een prachtige discussie in het BKS topic opleveren)
Op DTRH misschien nog als sub? Anders blijft Pinkpop inderdaad over.
 

mart1234

Support act
27 nov 2019
862
349
Die komt niet meer er bij denk ik hoog uit krijgen we nog een band erbij die op de 3de plek op mainstage erbij staat
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ze stonden afgelopen jaar op LL he? BKS lijkt me uitgesloten (al zou het een prachtige discussie in het BKS topic opleveren)
Op DTRH misschien nog als sub? Anders blijft Pinkpop inderdaad over.
Zou denk ik prima naam zijn voor Pinkpop.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.147
3.669
Zou een goede aanvulling zijn op Pinkpop, maar volgens mij komen dit soort grote namen niet meer erbij. Wellicht toch als headliner op DTRH? In 2017 was dat in ieder geval een erg sterke show.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken