Pinkpop 2023

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Valt me wel op dat op efestivals de PP line up door velen in verschillende topics als erg goed/sterk wordt bestempeld..
 
  • On fire
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Valt me wel op dat op efestivals de PP line up door velen in verschillende topics als erg goed/sterk wordt bestempeld..
Ja het klinkt stom…had net in de auto Q-Music eens op.

Goldband met hit Stiekem- Niall Horan black and white - nieuwe hit van P!nk en toen kwam de nieuwe hit van One Republic.
Het is toeval maar de gemiddelde Q-Music luisteraar is erg blij met veel namen.

Zet er naast dat je dan Editors, The War of Drugs, RHCP , QTSA, Disturbed , Hollywood Vampires hebt voor de Kink luisteraar.

Er is voor ieder wat wils. Hoorde vandaag jongeren helemaal enthousiast zijn over Frenna, Niall Horan en Goldband.
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Voor mij is dit persoonlijk de beste Pinkpop line-up van alle jaren dat ik naar Pinkpop van gegaan (2014 helaas niet bezocht , vanaf 2015 festival bezocht). Maar dat is echt een smaak kwestie.

Dit komt vooral omdat ik in 2019 niet naar P!nk kon gaan en deze altijd graag nog eens wilde zien, een los ticket voor Robbie Williams in Ziggo niet gekocht omdat ik Pinkpop wilde afwachten en ook te laat was met RHCP vorig jaar in het Goffertpark. Dus drie headliners waar ik ook los een ticket voor had gekocht.

Voor mij dus drie klappers van een headliner. Maar goed nogmaals smaken verschillen.
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Nog een ding :

Rock Werchter dag met P!nk had een erg matige line up . We waren bang dat Pinkpop iets soortgelijks zou krijgen.

Laten we eerlijk zijn met Editors en The War On Drugs als grote namen erbij hebben ze toch een hele goede vrijdag weten neer te zetten!
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

berrie1101

Playlistbediener
19 okt 2022
17
5
Ik vraag me ook af met de pre-sale of je voor anderen kunt bestellen, of dat het naam gebonden is (vrienden willen een dagkaart hebben). Doen ze bij concerten tegenwoordig wel eens lastig over. Al hebben ze bij Pinkpop naar mijn weten nooit naar id gevraagd?

Zelf wacht ik nog even met aankoop van de weekendkaarten met het huidige tarief... Maar moet zeggen enthousiasme wordt toch steeds groter nu o.a. Johnny Depp komt😯
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Voor mij is dit persoonlijk de beste Pinkpop line-up van alle jaren dat ik naar Pinkpop van gegaan (2014 helaas niet bezocht , vanaf 2015 festival bezocht). Maar dat is echt een smaak kwestie.

Dit komt vooral omdat ik in 2019 niet naar P!nk kon gaan en deze altijd graag nog eens wilde zien, een los ticket voor Robbie Williams in Ziggo niet gekocht omdat ik Pinkpop wilde afwachten en ook te laat was met RHCP vorig jaar in het Goffertpark. Dus drie headliners waar ik ook los een ticket voor had gekocht.

Voor mij dus drie klappers van een headliner. Maar goed nogmaals smaken verschillen.
Mee eens al was ik er in 2014 wel bij dus voor mij één na sterkste line-up waar ik bij ben (volgend jaar 10e keer)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Ik vraag me ook af met de pre-sale of je voor anderen kunt bestellen, of dat het naam gebonden is (vrienden willen een dagkaart hebben). Doen ze bij concerten tegenwoordig wel eens lastig over. Al hebben ze bij Pinkpop naar mijn weten nooit naar id gevraagd?

Zelf wacht ik nog even met aankoop van de weekendkaarten met het huidige tarief... Maar moet zeggen enthousiasme wordt toch steeds groter nu o.a. Johnny Depp komt😯
Ik had een voucher en deze al gebruikt voor editie van dit jaar. Vind het wel jammer dat ik geen pre sale heb :( …hopelijk gaat het zaterdag niet snel.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.112
5.389
Nog een ding :

Rock Werchter dag met P!nk had een erg matige line up . We waren bang dat Pinkpop iets soortgelijks zou krijgen.

Laten we eerlijk zijn met Editors en The War On Drugs als grote namen erbij hebben ze toch een hele goede vrijdag weten neer te zetten!
Tenten waren wel top die Werchter dag. Main stage was om te wenen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388

Helaas premium artikel! Deze gaat over de line up. Kan het zelf niet lezen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik had een voucher en deze al gebruikt voor editie van dit jaar. Vind het wel jammer dat ik geen pre sale heb :( …hopelijk gaat het zaterdag niet snel.
Heb je dan niet alsnog recht op de presale dit en de komende paar jaar omdat je je kaarten behouden hebt?

Bezoekers die hun ticket(s) hebben behouden of omgezet in een voucher tijdens de verplaatsing van de 51e editie hebben recht op voorrang. Zij krijgen in 2023, 2024 en 2025 toegang tot de pre-sale van Pinkpop.

Bezoekers die in 2020 en 2021 hun kaarten hebben gehouden voor de verplaatste 51e editie van Pinkpop krijgen in 2023, 2024 en 2025 toegang tot de pre-sale van Pinkpop. Dit betekent dat zij voorrang krijgen op de reguliere kaartverkoop die op zaterdag 26 november van start gaat.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
290
Was gister bij Bryan Adams in de Ziggo Dome en was te gek! Had ook een gave boeking geweest voor de zaterdag ipv RW.

Ook benieuwd wanneer mailtje komt met presale, is deze vandaag al of morgen. Ondanks dat ‘t bij normale verkoop zaterdag vast wel lukt weekend kaartjes te scoren. Is ‘t altijd lekker ze eerder binnen te hebben.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Heb je dan niet alsnog recht op de presale dit en de komende paar jaar omdat je je kaarten behouden hebt?
Ik hoop het! Ik weet het niet zeker… Zou inderdaad wel vreemd zijn dat iemand die de voucher al heeft gebruikt en deze meteen inzet eigenlijk bestraft wordt en geen pre sale meer heeft.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik hoop het! Ik weet het niet zeker… Zou inderdaad wel vreemd zijn dat iemand die de voucher al heeft gebruikt en deze meteen inzet eigenlijk bestraft wordt en geen pre sale meer heeft.
Als je de voucher hebt ingezet voor Pinkpop van dit jaar krijg je gewoon een presale. Als je je geld hebt teruggevraagd niet.

Al is de presale dit jaar niet heel interessant want zal zaterdag wel niet storm lopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Denk dat geen enkele dag meteen uitverkoopt. Zeker de dag met Williams niet.
Meteen misschien niet...
Maar denk dat na een week wel al een goede balans opgemaakt kan worden.
Misschien overschat ik de populariteit van P!nk, Williams en van Red Hot Chili Peppers.
Al denk ik dat ze 3 op zichtzelf al een Goffertpark uitverkopen.
Nu blijft de verkoop van de zitplekken in Ziggo voor Williams in januari achter, maar ik durf niet te zeggen of dat iets zegt over de verkoop van Pinkpop. Ik denk dat er heel ander publiek kiest voor Ziggo dan kiest voor Pinkpop.
Er van uitgaande dat de verkoop van RHCP op Goffertpark en op Pinkpop 2020 behoorlijk goed verliep, denk ik dat dat ook rap gaat in 2023.
P!nk, trok uit de regio veel publiek in de laatste tour over de Duitse grens. Naast dat was in juni 2019 zowel ArenA en Malieveld uitverkocht.
Die vrijdag... die zal hard gaan verwacht ik.

Maar goed, het ligt aan knaldrang vs prijsstijging. Al zijn er concerten en festivals afgelopen tijd in verkoop geweest die meer benadrukken dat mensen naar concerten en festivals willen gaan en snel over een prijsstijging heen stappen.


Ook benieuwd wanneer mailtje komt met presale, is deze vandaag al of morgen. Ondanks dat ‘t bij normale verkoop zaterdag vast wel lukt weekend kaartjes te scoren. Is ‘t altijd lekker ze eerder binnen te hebben.
vandaag is de dag... van de mail dan in ieder geval
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken