Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
die 8e en 9e juli in Duitsland is daarvoor wel dicht bij.
7e kan voor Bospop, wel lijkt het schema meer 2 dagen achter elkaar te zijn met ruimte er tussen.
gaatje voor Pinkpop is wel opvallend groter op de 18e bijvoorbeeld, tussen 16e en 21e juni.

edit: De Crowded House spot, lijkt me idd heel mooi en reeel
edit2: opvallend ook nog geen NL datum dus
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Remco

Playlistbediener
15 apr 2015
27
19
Simply Red staat deze week twee avonden in de Ziggo Dome, kan me ook zo voorstellen dat ze overkill willen voorkomen door niet volgend jaar weer Nederland aan te doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Simply Red staat deze week twee avonden in de Ziggo Dome, kan me ook zo voorstellen dat ze overkill willen voorkomen door niet volgend jaar weer Nederland aan te doen.
er is een 2022 tour (november/december) en een 2023 tour (juni/juli)

overkill.... kijk eens voor de grap hoe veel Duitsland shows er staan, da's overkill a go go

edit: overigens, die NL shows zitten helemaal aan het begin van die tour... kan me echt niet voorstellen dat in de zomer shows er geen NL bij zit, geen Benelux zelfs in 2023, is wel te opvallend imo
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Gojira naar Tons of Rock...

we kunnen langzaam een lijstje maken met acts die op de oorspronkelijke 2020 lineup stonden en in 2022 nog niet terug kwamen.
als er touren in de buurt, zijn het kanshebbers imo.
al helemaal de NL acts, zoals The Kik bijvoorbeeld imo heel groot kanshebber
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
The Prodigy doen 3 headline shows eind juni in Ierland! Die moeten we ook in de gaten houden denk ik?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
The Prodigy doen 3 headline shows eind juni in Ierland! Die moeten we ook in de gaten houden denk ik?
tja, voor Pinkpop ook al die headline plek op NovaRock.... had al een oogje in het zeil bij The Prodigy sindsdien.

ik heb echter wel mijn twijfels of het nog een formaat-Pinkpop-headliner is...
wellicht dat de Prodigy-fans me kunnen overtuigen?
 

reaper

Support act
26 okt 2015
1.100
924
tja, voor Pinkpop ook al die headline plek op NovaRock.... had al een oogje in het zeil bij The Prodigy sindsdien.

ik heb echter wel mijn twijfels of het nog een formaat-Pinkpop-headliner is...
wellicht dat de Prodigy-fans me kunnen overtuigen?
2009 en 2010 weten afsluiten op werchter mainstage en Pukkelpop mainstage

destijds wel een feestje, maar of dat nu nog steeds headliner formaat is weet ik niet en eerlijk gezegd ook de laatste jaren niet erg veel gedraaid, wel wat hits (firestarter, no good, out of space, omen, smack my ...)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Zou gewoon kunnen hoor. Onmogelijk dat zij nog nooit op Pinkpop hebben gestaan eigenlijk..
ik zou deze band al een aanal jaar heel graag op het affiche zien!

zouden ze 16 juni toegevoegd worden zou die vrijdag voor mij helemaal maken met P!nk, Editors en War on Drugs!

(al is 11 juni op de Springsteen dag al helemaal hemels 🥺 ❤️)
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
ik zou deze band al een aanal jaar heel graag op het affiche zien!

zouden ze 16 juni toegevoegd worden zou die vrijdag voor mij helemaal maken met P!nk, Editors en War on Drugs!

(al is 11 juni op de Springsteen dag al helemaal hemels 🥺 ❤️)
Zou ook moeten lukken toch met 14 juni datum in duitsland en dan 17/18 juni in uk.
Zou echt een te gekke boeking zijn.
Kan me ook niet voorstellen dat zij nl overslaan, hebben nog geen datum in NL volgende zomer
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.719
1.882
Simply Red staat deze week twee avonden in de Ziggo Dome, kan me ook zo voorstellen dat ze overkill willen voorkomen door niet volgend jaar weer Nederland aan te doen.
Dat geeft juist aan hoe populair ze nog zijn. 2 keer uitverkochte Ziggo in november zou natuurlijk dan prima zijn voor een festival volgend jaar waar dan ook in NL.....
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
2009 en 2010 weten afsluiten op werchter mainstage en Pukkelpop mainstage

destijds wel een feestje, maar of dat nu nog steeds headliner formaat is weet ik niet en eerlijk gezegd ook de laatste jaren niet erg veel gedraaid, wel wat hits (firestarter, no good, out of space, omen, smack my ...)
Maar waren op Werchter niet de headliner. Op het bovenste rijtje stonden Oasis en placebo.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.166
4.309
Dat geeft juist aan hoe populair ze nog zijn. 2 keer uitverkochte Ziggo in november zou natuurlijk dan prima zijn voor een festival volgend jaar waar dan ook in NL.....
Vind het ook wel iets voor concert at Sea.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
The prodigy past toch niet in de gitaren act waar naar gehint wordt? 2 pop en een dance act zou wel heel erg breken met de traditie.
Opzich wel een goede act voor Pinkpop verder.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken