Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
oa Architects, Jinjer en Rancid week na Pinkpop op Vainstream in Duitsland...
ik zou zeggen, Pinkpop toe maar hoor šŸ¤˜

(de kansen voor Jera zijn imo iets groter ipv Pinkpop)
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
BeyoncƩ en Swift zijn beiden een geweldige popheadliner naast GnR en en RHCP, en ik zou beide dames graag eens live zien op Pinkpop. Dus had er BeyoncƩ gestaan, had ik het eveneens een hele dikke vette prima gevonden. Ik heb geen idee hoe de kansenverhoudingen van zowel Taylor Swift als BeyoncƩ liggen om ook daadwerkelijk op Pinkpop te staan, maar het zou tof zijn als het ze gelukt is om een van beiden te strikken...
Ik denk dat de kansen voor Taylor Swift wel wat groter zijn dan we misschien denken. Op efestivals in het Glastonbury topic is men er toch redelijk van overtuigd dat ze er staat. Ook Artic Monkey's zijn ze daar zeker van dat die er staan.
Voor PP is het wat Swift betreft natuurlijk afwachten. Kan ook zijn dat Glastonbury festival exclusief is en de rest eigen Arena shows zijn.
 

LuSo

Nieuw lid
5 okt 2022
1
0
OneRepublic speelt op 21 juni in Monchengladbach.
Zijn dus in de buurt en volgens mij kanshebber.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Ik denk dat de kansen voor Taylor Swift wel wat groter zijn dan we misschien denken. Op efestivals in het Glastonbury topic is men er toch redelijk van overtuigd dat ze er staat. Ook Artic Monkey's zijn ze daar zeker van dat die er staan.
Voor PP is het wat Swift betreft natuurlijk afwachten. Kan ook zijn dat Glastonbury festival exclusief is en de rest eigen Arena shows zijn.
Heb van Arctic Monkeys wel het idee dat ze daar exclusief op een festival staan en verder eigen optredens doen.
Fingers crossed dat dit voor Taylor Swift niet zou gelden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Benicassim komt volgende week met line up. Even kijken wat hier terecht komt al is het niet zo'n hele grote in festival land...Ook hier weer een aftelklok.....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Benicassim komt volgende week met line up. Even kijken wat hier terecht komt al is het niet zo'n hele grote in festival land...Ook hier weer een aftelklok.....
komen niet echt grote kanshebbers voor Pinkpop uit denk ik
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Nieuw Alter Bridge album op 14 oktober....

Laatste keer Pinkpop was 2011.... (Myles stond wel nog met Slash op Pinkpop 2015 en 2019)
imo mag Alter Bridge weer eens terug, perfect op een dagje GnR wellicht!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Nu RATM een lastige kaart blijkt, en zij wellicht Ć©Ć©n van de drie headliners waren; Stromae heeft 18 juni nog een gaatje na twee dagen in Parijs.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Nu RATM een lastige kaart blijkt, en zij wellicht Ć©Ć©n van de drie headliners waren; Stromae heeft 18 juni nog een gaatje na twee dagen in Parijs.
als ik dat speelschema zie, is dat totaal niet te verwachten

(en daar ben ik zelf heel blij mee ja)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
P!nk speelde in de vorige tours geen 2 data achter elkaar, of wel?

zat volgens mij elke keer 1 dag tussen de locaties... asking for a friend
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.764
8.324
P!nk speelde in de vorige tours geen 2 data achter elkaar, of wel?

zat volgens mij elke keer 1 dag tussen de locaties... asking for a friend
Klopt. Of toch zeker op verschillende plekken.
En dat zal niet snel veranderen, gezien ze Cirque de Soleil- achtige stunts blijft doen en er niet jonger op wordt.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
durf het bijna niet te zeggen, maar Florence and the Machine is na de datum in Oostenrijk op de vrijdag van Pinkpop wel een doorn in het oog voor de zondag.

Misschien niet de meest grote headliner, maar zet er een kaliber headliner op de vrijdag en zaterdag bij en het is mij al iets beter voor te stellen.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
durf het bijna niet te zeggen, maar Florence and the Machine is na de datum in Oostenrijk op de vrijdag van Pinkpop wel een doorn in het oog voor de zondag.

Misschien niet de meest grote headliner, maar zet er een kaliber headliner op de vrijdag en zaterdag bij en het is mij al iets beter voor te stellen.
Taylor Swift en RHCP erbij, strik eromheen en uitverkopen ;).
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: PJ en Timmetje

zworp3

Support act
17 mei 2018
814
528
Na Parijs heeft ie toch een break tot november? Dan moet een keertje drie dagen achter elkaar voor de zomervakantie wel lukken ;).
Hij kan best 3 dagen achter elkaar optreden, doet hij in Amsterdam en Brussel ook. Hij heeft gewoon altijd een dag tussen locaties voor de af- en opbouw. Als daarmee gehaast moet worden zou het zomaar kunnen dat het optreden van Mart Hoogkamer op Pinkpop 2023 niet door kan gaan.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Hij kan best 3 dagen achter elkaar optreden, doet hij in Amsterdam en Brussel ook. Hij heeft gewoon altijd een dag tussen locaties voor de af- en opbouw. Als daarmee gehaast moet worden zou het zomaar kunnen dat het optreden van Mart Hoogkamer op Pinkpop 2023 niet door kan gaan.
Hannah Mccarthy GIF by Rooster Teeth


Geen Stromae dan..
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Klopt. Of toch zeker op verschillende plekken.
En dat zal niet snel veranderen, gezien ze Cirque de Soleil- achtige stunts blijft doen en er niet jonger op wordt.

ze speelde van de week op een festival in USA zonder fratsen en cirque de soleil taferelen! Gewoon lekker rocken op het podium!
Als ze dat ook van plan is Europa geef ik haar zeker een kans voor op de vrijdag of zondag
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken