Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Season 5 No GIF by The Office
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
neemt niet weg dat oa festivaloptredens ooit een gerucht was toen het bericht van U2 in eerste instantie de kop op stak.
denk dat NikLN daar op inspeelt in zijn gesprek? toch NikLN
Klopt helemaal Dennis! Ben zelf helaas nog nooit bij een U2 concert geweest. Zou het heel graag eens mee maken. Maar als ik inderdaad de LED schermen zie is dat ook een kleine kans voor Pinkpop.

Ik denk eerder dat U2 ook shows geeft zonder de al te grote productie . Terwijl Beyoncé gewoon niet zonder kan (en vooral niet zonder wilt). Maar goed ik weet niet of U2 die grote producties durft los te laten zodat ze een festival tour kunnen doen?

Leuk van Robbie! Ik weet niet of festival shows nu zijn uitgesloten?
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
Bier update : Brand brouwt geen pils meer in Wijlre alleen nog de speciaalbieren.Pils komt vanuit Zoetermeer of Den Bosch.Proost.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
RHCP - Robbie - Guns n Roses?
Klinkt best realistisch maar wel weer behoorlijk conservatief geprogrammeerd dan. Allemaal acts die 30-40 jaar actief zijn.

Maar goed, als dat uitverkoopt is er weer weinig aan de hand. En misschien blijft dit dan ook voorlopig het merk Pinkpop. Daar hoeft niets op tegen te zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en mattman

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Klinkt best realistisch maar wel weer behoorlijk conservatief geprogrammeerd dan. Allemaal acts die 30-40 jaar actief zijn.

Maar goed, als dat uitverkoopt is er weer weinig aan de hand. En misschien blijft dit dan ook voorlopig het merk Pinkpop. Daar hoeft niets op tegen te zijn.
Gooi er Florence en The Machine bij dan.

Nieuwe gok van mijn kant:

Billie Eilish - Rage Against The Machine - Red Hot Chili Peppers - Post Malone
Florence and The Machine - Queens Of The Stone Age
(als Noord headliners)

Een uiterst stacked rijtje maar ergens nog wel haalbaar. Guns n Roses verkocht echt heel slecht voor hun prijskaartje dus zie dat niet meteen als een mega kanshebber.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Florence and the Machine zullen denk ik eerder DTRH headlinen dan op Pinkpop staan.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Guns n Roses verkocht echt heel slecht voor hun prijskaartje dus zie dat niet meteen als een mega kanshebber.
dit jaar Groningen was anders wel in 1 dag uitverkocht...
geen pijl op te trekken wat een nieuwe poging van Pinkpop zou kunnen gebeuren qua ticketverkoop?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.331
Florence and the Machine zullen denk ik eerder DTRH headlinen dan op Pinkpop staan.
Kan ook zeker hoor. Maar Pinkpop is natuurlijk niet zo gek, denk dat ze haar wel kunnen overtuigen om te headlinen op dat noordpodium. Als Werchter het al lukt om haar in de tent te zetten...

Dag 1: Billie Eilish (zuid) - QOTSA (noord)
Dag 2: Red Hot Chili Peppers (zuid) - Post Malone (sub/co-head of noord)
Dag 3: RATM (zuid) - Florence (noord)

Erg sterke editie en elke doelgroep blij.
 
  • Leuk
Waarderingen: mart1234 en Raskolnikov

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Florence and the Machine zullen denk ik eerder DTRH headlinen dan op Pinkpop staan.
Kan in principe beide kanten opvallen denk ik. Denk dat zij qua status op Pinkpop kan subben; voor DTRH is het misschien weer een net te weinig aansprekende naam om te headlinen (al kan dat ook aan mijn eigen perceptie liggen; ben geen fan). Al kan het ook weer wel als DTRH wederom goede undercard heeft.
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Kan ook zeker hoor. Maar Pinkpop is natuurlijk niet zo gek, denk dat ze haar wel kunnen overtuigen om te headlinen op dat noordpodium. Als Werchter het al lukt om haar in de tent te zetten...

Dag 1: Billie Eilish (zuid) - QOTSA (noord)
Dag 2: Red Hot Chili Peppers (zuid) - Post Malone (sub/co-head of noord)
Dag 3: RATM (zuid) - Florence (noord)

Erg sterke editie en elke doelgroep blij.
Dit zou een mooi gewogen sextet zijn, los van persoonlijke smaak. Je bedient daarmee uiteenlopende en deels overlappende doelgroepen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Kan ook zeker hoor. Maar Pinkpop is natuurlijk niet zo gek, denk dat ze haar wel kunnen overtuigen om te headlinen op dat noordpodium. Als Werchter het al lukt om haar in de tent te zetten...

Dag 1: Billie Eilish (zuid) - QOTSA (noord)
Dag 2: Red Hot Chili Peppers (zuid) - Post Malone (sub/co-head of noord)
Dag 3: RATM (zuid) - Florence (noord)

Erg sterke editie en elke doelgroep blij.
zal je zien dat Pinkpop nog Passenger als noord afsluiter er tussen propt
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Gooi er Florence en The Machine bij dan.

Nieuwe gok van mijn kant:

Billie Eilish - Rage Against The Machine - Red Hot Chili Peppers - Post Malone
Florence and The Machine - Queens Of The Stone Age
(als Noord headliners)

Een uiterst stacked rijtje maar ergens nog wel haalbaar. Guns n Roses verkocht echt heel slecht voor hun prijskaartje dus zie dat niet meteen als een mega kanshebber.
Guns N' Roses verkocht (helaas) juist wél goed. En die datum een jaar later in Groningen was ook binnen een week uitverkocht.

Heb wel dezelfde gok als jij voor de bovenkant. Zou ik dik tevreden mee zijn!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken