Pinkpop 2023

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Bob105
3 sterren is toch niet matig? Dat is toch gewoon goed?

Edit: Recensie zelf leest inderdaad als twee.

3 sterren is toch niet matig? Dat is toch gewoon goed?

Edit: Recensie zelf leest inderdaad als twee.
Nou ja, redelijk/matig toch wel, vind ik. Zeg zelf dat het vanaf vier sterren gewoon goed is. Drie sterren betekent in ieder geval dat het niet heel bijzonder was.

Da's Van Gijssel hè, die doet dat standaard. Neem 'm desalniettemin vaak wel serieus met z'n recensies.

Die coheadliner is niet perse nodig imo. Malone is groot genoeg om te headlinen.

Zou wel mooi zijn als er voor mensen die het niet tof vinden een alternatief is.
Ja net zoals bij Pearl Jam altijd het geval is ? 😂 daar mag van mij ook aan alternatief komen. Niks tegen Pearl Jam een geweldige band hoor maar vorig jaar had ik graag iets anders gedurende de headliner bekeken

We zijn het allemaal eens dat er iets anders tijdens de headliner moet spelen, behalve Trommelen....
De tent is een perfecte plek nu om daar iets neer te zetten, een mooie dance act.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Nikfestilover
Wie dit nog ontkent gaat niet mee met de tijd. Post Malone is een prima headliner voor Pinkpop. Wel met een goede sub headliner of een coheadliner constructie zoals met Marshmello.
ik ontken 😉

maar zal vast een optie zijn.
Zeker in de lijn van verwachting als de Noord afsluiters veel grotere acts worden.
een co-headline lijkt me zeker een mogelijkheid (was volgens mij ook de bedoeling in 2020 langs RHCP, voor dat hij doorschoot naar de zaterdag headliner spot, die overigens niet echt goed verkocht btw)

• Leuk
Waarderingen: brutus257 en Mark's Kal
ik ontken 😉

maar zal vast een optie zijn.
Zeker in de lijn van verwachting als de Noord afsluiters veel grotere acts worden.
een co-headline lijkt me zeker een mogelijkheid (was volgens mij ook de bedoeling in 2020 langs RHCP, voor dat hij doorschoot naar de zaterdag headliner spot, die overigens niet echt goed verkocht btw)
Pinkpop verkoopt al jaren matig. Laten we eerlijk zijn.

2017 was ook geen uitverkoop succes
In 2018 ook niet geheel uitverkocht.
In 2019 verkochten ze matig.
In 2022 heel goed maar er waren mensen die tickets hadden gehouden na Corona, er was knaldrang,etc

Lowlands trekt veel meer bezoekers aan net zoals Werchter. De redenen zijn hele simpel betere randprogammering en alternatieven bij een headliner.

valt nu toch geen touw aan vast te knopen welke headliners Mojo 2024 gaat neerzetten.
van de 'jonge' headliners zie ik ze eerder voor Billie Eilish gaan dan voor Post Malone. Omwille het een vrouwelijke headliner is en ook al vaker genoemd op de wenslijst afgelopen jaren.
Daarnaast zal Mojo wel voor veilige boekingen gaan, de Foo Fighter's en de Muse's categorie gok ik.

overigens dat Malone 2 avonden Ziggo vol krijgt, is niet altijd een garantie voor een Pinkpop headliner. Maar tja, daar komt Mojo pas achter als ze het proberen, of het wel of niet een succes is. Eerst maar eens afwachten of Malone überhaupt juni 2024 door Europa tourt?

Wie tourt er in 2024? Hoe groot is de PP vijver is daar al zicht op?Ik neem aan dat Mojo toch al signalen heeft wie on the road is komend jaar.Maar eerst editie 2023 minder dan een maandje.

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en DennisvdBr
valt nu toch geen touw aan vast te knopen welke headliners Mojo 2024 gaat neerzetten.
van de 'jonge' headliners zie ik ze eerder voor Billie Eilish gaan dan voor Post Malone. Omwille het een vrouwelijke headliner is en ook al vaker genoemd op de wenslijst afgelopen jaren.
Daarnaast zal Mojo wel voor veilige boekingen gaan, de Foo Fighter's en de Muse's categorie gok ik.

overigens dat Malone 2 avonden Ziggo vol krijgt, is niet altijd een garantie voor een Pinkpop headliner. Maar tja, daar komt Mojo pas achter als ze het proberen, of het wel of niet een succes is. Eerst maar eens afwachten of Malone überhaupt juni 2024 door Europa tourt?
Eilish is imo dan wel wat mosterd na de maaltijd, na dit jaar al op Lowlands te hebben gestaan.

Eilish is imo dan wel wat mosterd na de maaltijd, na dit jaar al op Lowlands te hebben gestaan.
Van de mooie, grote namen hoop je eigenlijk dat ze jaarlijks een keer ons kikkerlandje aandoen. Dus het zou mosterd na de maaltijd kunnen zijn als het volgend jaar nog steeds dezelfde (album)tour betreft, maar maakt dat echt iets uit? In 2023 genieten 65.000 man op Lowlands ervan, een jaar later 65.000 anderen op Pinkpop…

Van de mooie, grote namen hoop je eigenlijk dat ze jaarlijks een keer ons kikkerlandje aandoen.
Dat heb ik persoonlijk wat minder eigenlijk. Mag altijd wel een paar jaar tussenzitten.

Maar je hebt verder gelijk hoor want hoeveel van die 65.000 man zou overlappen? :)

Users who are viewing this thread