Pinkpop 2023

Het gaat nog verder terug.
2010 - The Prodigy
2011 - Deadmau5
2012 - Chase & Status - Paul Kalkbrenner
2013 - Netsky
2014 - Dj Gomes - Rudimental - Joost van Bellen (ging niet door, strompje)
2015 - Above & Beyond - Avicii
2016 - Major Lazer - Noisia
2017 - Martin Garrix
2018 - Oliver Heldens - Don Diablo
2019 - San Hilo - Armin - Major Lazer
2022 - Lost Frequencies
2023 - niks, Noppes, nada, zero, nul!
niet normaal eigenlijk die namen van voor 2015…wat ben ik daar jaloers op haha

Above & Beyond is met stip één van de beste sets die ik ooit gezien heb op Pinkpop. Kippenvel als ik eraan terugdenk.
Ja, dat was een legendarische show. Sowieso een heerlijke vrijdag toen met Bodycount, Aurora en Faith No More. Met buikpijn van het lachen om Muse lekker op tijd naar huis gegaan toen.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Ja, dat was een legendarische show. Sowieso een heerlijke vrijdag toen met Bodycount, Aurora en Faith No More. Met buikpijn van het lachen om Muse lekker op tijd naar huis gegaan toen.
Topdagje inderdaad. Wel grappen hoe smaken zo kunnen verschillen.

Bodycount vond ik toen echt afgrijselijk. Kwam later daarna met bakken uit de hemel. Vervolgens compleet doorweekt enorm genoten van Paloma Faith, Faith No More, een stuk Slash en Myles Kennedy en een imo ijzersterk Muse.

Laatst bewerkt:
Topdagje inderdaad. Wel grappen hoe smaken zo kunnen verschillen.

Bodycount vond ik toen echt afgrijselijk. Kwam later daarna met bakken uit de hemel. Vervolgens compleet doorweekt enorm genoten van Paloma Faith, Faith No More, een stuk Slash en Myles Kennedy en een imo ijzersterk Muse.
Muse heb ik toen 4 of nummers van gezien. Muzikaal vond (en vind) ik het best te pruimen, maar ik ben echt allergisch voor het stemgeluid van Bellamy.

Ja, je bent niet de enige. Moet eerlijk zeggen dat er op dat nieuwe album ook een aantal nummers opstaan waar het een tikkie door merg en been gaat. Dat Great Reset nummer, huiverdehuiver.

Live (en op al het werk voor Simulation Theory) vind ik het wel erg fijn klinken.

Op Pinkpop begonnen ze toen met Psycho. Dat nummer start met een ontzettend vette riff om daarna over te gaan in de meest belachelijke tekst.

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: mattman en elo
Ja ik heb daar niet zoveel moeite mee. Is wel geinig, neemt zichzelf niet te serieus. Toffe opening ook wel, met die sergeant.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Vind ik ook een prachtig nummer. :LOL: Maar goed, zoals ik zei, smaken verschillen en dat is maar goed ook. :)

Vind ik ook een prachtig nummer. :LOL: Maar goed, zoals ik zei, smaken verschillen en dat is maar goed ook. :)
Haha in deze ben ik het met je eens Tim! De tekst van Psycho stoort me ook niet echt, geniet gewoon van de riff. En ook Mercy vind ik goed te pruimen. Voor mij de fijnste nummers van die cd.

• Leuk
Waarderingen: Paddy
Als we dan nog verder terug gaan: 1996!

Chemical Brothers, Underworld, Orbital, Eboman, Dave Clark, allemaal in de tent (die toen stond waar nu Noord staat)

Prodigy headliner (waar ik bij No Good, start the dance op het podium stond).
Mijn favoriete editie. Ondanks dat ik 3 dagen zeiknat ben geweest.

Users who are viewing this thread