Pinkpop 2023

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
3.006
4.073
Pinkpop doet heel veel niet/wel en blijft dat maar niet/wel doen, maar als je naar 80.000 en een 4e dag wil zal je misschien eens moeten veranderen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.140
2.046
Gewoon hopen op RATM he. Is zowel het kamp 'wij willen old school rocken op een grote weinig risicovolle headliner' als het kamp 'wij willen niet iets uit dezelfde recyclagebak' tevreden.
Ja, maar dan ben je dus afhankelijk van die ene reünie act. Want als dit continu een actieve band was geweest, hadden ze gewoon deel uit gemaakt van die 'poule van 15' lijkt me...

In dat geval mag meneer Trommelen zich wat mij betreft ook inzetten om Oasis bij elkaar te krijgen!
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

RickHuissen

Sunset slot
24 apr 2018
2.140
2.046
Pinkpop doet heel veel niet/wel en blijft dat maar niet/wel doen, maar als je naar 80.000 en een 4e dag wil zal je misschien eens moeten veranderen?
Wat sommige zaken betreft wel. Andere dingen kunnen ze gewoon op hun manier blijven doen. Vraag is: wat dan precies wel en wat dan precies niet?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Pinkpop doet heel veel niet/wel en blijft dat maar niet/wel doen, maar als je naar 80.000 en een 4e dag wil zal je misschien eens moeten veranderen?
ik verwacht niet dat dat veranderd door wel De Noord en Zuid afsluiter op elkaar af te stemmen qua genre/fan-schare.
juist het allergaartje over het weekend aan acts is wat het Pinkpop affiche normaal sterk maakt, niet per se een rock-dag, een pop-dag of een metal-dag
althans, dat is mijn mening...
 
  • Leuk
Waarderingen: colette283

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
3.006
4.073
ik verwacht niet dat dat veranderd door wel De Noord en Zuid afsluiter op elkaar af te stemmen qua genre/fan-schare.
juist het allergaartje over het weekend aan acts is wat het Pinkpop affiche normaal sterk maakt, niet per se een rock-dag, een pop-dag of een metal-dag
althans, dat is mijn mening...
Noord en zuid-afsluiter hoeft ook nog niet eens per se. Als de eindtijd wat later kan dan de 2 laatste acts op zuid die raakvlakken hebben. En dan de noord afsluiter heel wat anders
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Noord en zuid-afsluiter hoeft ook nog niet eens per se. Als de eindtijd wat later kan dan de 2 laatste acts op zuid die raakvlakken hebben. En dan de noord afsluiter heel wat anders
jammere hiervan is, dat ze waarschijnlijk de drukte voor het podium willen spreiden, dus waarschijnlijk geen raakvlak tussen die 2 acts achter elkaar op 1 podium
alhoewel de metaldag op het hoofdpodium zeker een goeie was in 2014
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

Sjakie de Wit

Sunset slot
17 feb 2014
2.215
3.189
Tame Impala is ook echt zo'n voorbeeld van een goede toekomstige Pinkpopheadliner(credible genoeg in de rock scene, credible genoeg in de pop scene), die dan eigenlijk toch weer beter op andere festivals past.
 

brutus257

Dagopener
20 nov 2013
501
211
Heerlijk leesmateriaal hier weer iedere dag!
Poule van headliners is volgens mij groot genoeg als je maar in het juiste genre selecteert..
System Of A Down, Florence and the Machine, AM, Pearl Jam, Bruce Springsteen, Metallica, Iron Maiden, U2, Muse, Volbeat, Tool, Depeche Mode, Placebo, Sam Fender (op den duur), Killers, Foo Fighters, Arcade Fire, Rammstein en zo is er nog wel even door te gaan!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken