Pinkpop 2023

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.023
4.994
Foo fighters, Billie Eilish, Muse, U2 Stromae. Kan toch sws als headliner.
The weekend trouwens ook
Harry Styles is indd denk ik toekomst nog te vroeg denk ik.


Adele zie ik niet voor me op Pinkpop in elk geval. Coldplay kan er zeker staan, maar hoorde laatst dat ze zouden stoppen want Chris wilde iets anders gaan doen🤷.
U2, The Weeknd, Harry Styles, Adèle en Coldplay gaan geen festivals (meer) doen. Daar durf ik echt mijn hand voor in het vuur te steken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

elo

Headliner
3 dec 2013
5.637
4.750
Foo fighters, Billie Eilish, Muse, U2 Stromae. Kan toch sws als headliner.
The weekend trouwens ook
Harry Styles is indd denk ik toekomst nog te vroeg denk ik.


Adele zie ik niet voor me op Pinkpop in elk geval. Coldplay kan er zeker staan, maar hoorde laatst dat ze zouden stoppen want Chris wilde iets anders gaan doen🤷.
Styles te vroeg? Te laat bedoel je. Ook Swift, Beyoncé en The Weeknd zie ik geen festivs meer doen.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: brutus257 en Timmetje

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.023
4.994
Hoewel Eddie Vedder zijn dronken gedrag on stage op festivals meer geaccepteerd wordt dan bij losse shows.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Boutique was 108. PP is 135. :)

Stadionshows Duitsland zijn vanaf 95,- staplaatsen rond de 113...
Je vergeet de golden circle prijzen die je bij Pinkpop niet betaalt.

Plus huidige prijzen in Keulen toch flink duurder dan Pinkpop:

( wat er nog over is)

Zondag helemaal weg:

Al met al krijg je veel meer waar voor je geld voor een dag Pinkpop dat zal iedereen met me eens zijn. Opvallend dat mensen hier dus niet voor kiezen maar heeft te maken met de dag van de week en de afstand.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.655
7.631
Je vergeet de golden circle prijzen die je bij Pinkpop niet betaalt.
Nee, dat lijkt me niet perse heel relevant. Op Pinkpop staat ook niet iedereen vooraan.
En bij een P!nk (of welk willekeurig ) concert sta je met allemaal fans. Dat geeft toch vaak wat meer sfeer imo.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.367
2.734
Nee, dat lijkt me niet perse heel relevant. Op Pinkpop staat ook niet iedereen vooraan.
En bij een P!nk (of welk willekeurig ) concert sta je met allemaal fans. Dat geeft toch vaak wat meer sfeer imo.
Ja vooral zoals met Justin Bieber in 2017….ahum…
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
4.023
4.994
Ik bedoelde meer dat als ze op pp stonden de kaarten bijna niet aan te slepen waren. Dus goed verkochte, of ze er nog zullen staan geen idee.
Ja, dat is zeker waar. Rammstein op Pinkpop (of een losse show op Megaland) zou binnen no-time uitverkopen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.662
6.855
Foo Fighters alweer? Pff
dave grohl GIF
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken